Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea infrastructurii de baza in Comuna Sincai, Judetul Mures


Detaliu pentru invitatia numarul 356606
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SINCAI
Numar invitatie: 356606/19.12.2013
Denumire contract: Modernizarea infrastructurii de baza in Comuna Sincai, Judetul Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINCAICod fiscal: 4375836, Adresa: STR.PRINCIPALA NR.156, sincai, Telefon: 0265427451, Fax: 0265427201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Principala nr. 156, Sincai, Romania, cod postal: 547595, telefon: +40 265427451, fax: +40 265427201, persoana de contact: CATALIN ONAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se vor deschide la sediul administrativ al Comunei Sincai, din localitatea Sincai, strada Principala nr. 156
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea infrastructurii de baza in Comuna Sincai, Judetul Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul general al proiectului il reprezinta introducerea sistemului de alimentare cu apa in localitatea Lechincioara pentru asigurarea apei potabile, locuitorilor din aceasta localitate si executia unui sistem de canalizare centralizat care sa asigure imbunatatirea calitatii serviciilor de colectare si transport apa uzata, prin asigurarea evacuarii apelor uzate in instalatiile de epurare, contributie ce va conduce la imbunatatirea parametrilor de mediu.Valoarea estimativa: Conform bugetului proiectului, aprobat prin actul aditional nr. 7 la contractul de finantare, valoarea estimativa a procedurii de achizitie este de 2.472.117, 00 lei fara TVA.Detalierea valorii estimative: -valoarea aferenta investitiei este 2.472.117, 00 lei (fara TVA) si este formata din valoarea de 2.460.964, 00 lei (reprezentand cheltuieli eligibile) si din valoarea de 11.153, 00 lei (reprezentand cheltuieli neeligibile) conform bugetului indicativ al proiectului;
-valoarea aferenta cheltuileilor diverse si neprevazute este 0 lei;Ponderea procentuala a cheltuielilor diverse si neprevazute este de 0% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica (fara diverse si neprevazute), respectiv suma de 0 lei.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 472, 117 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 49.442 lei (2% din valoarea estimativa fara diverse si neprevazute). Garantia de participare se constituie in conformitate cuprevederile art. 86 din HG nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 1)In cazul in care garantia de participare se constituie intr-o alta valuta, atunci echivalenta se va calcula la cursul BNR valabil cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (Model orientativ - Formular nr. 2). In conformitate cu prevederile art. 90 aliniatul (3) din HG 925/2006 garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERINTA NR.1: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de prezentat pt. indeplinirea cerintei: Declaratie pe proprie raspundere(completare Formular nr. 4A);CERINTA NR.2: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documente de prezentat pt. indeplinirea cerintei: Declaratie pe proprie raspundere(completare Formular nr. 4A) insotita de Certificat/e fiscal/e eliberat/e de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul are sediul social si Certificat/e de atestare fiscala eliberat/e de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul are sediul social, iar din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare CELEI IN CARE ESTE PREVAZUT TERMENUL LIMITA de depunere a OFERTELOR.Nota: 1.Se vor accepta inclusiv operatorii economici care au datorii cu reesalonari aprobate de institutiile publice abilitate in acest sens.CERINTA NR.3: Ofertantul va certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, iar oferta prezentata a fost conceputa si formulata in mod independent fata de oricare concurent, fara a exista consultari, comunicari, intelegeri sau aranjamente cu acestia.Documente de prezentat pt. indeplinirea cerintei: Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?(completare Formular nr. 4B).CERINTA NR.4: Autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: 1. Moldovan Valer-Primar2. Panczel Vilmos-Viceprimar3. Suciu Ludovica Emilia -Secretar4. Onac Doru Catalin -Inspector5. Onac Dan Cristian -Referent6. Tamas Reka-Auditor7. Cordos Nicoleta-Consilier local8. Cristea Nicolae-Consilier local9. Gabor Elena-Consilier local10. Magda Ioan-Nicolae-Consilier local11. Marginean Ioan-Consilier local12. Marginean Mircea-Consilier local13. Panczel Csaba-Consilier local14. Szikszai I Gyozo-Consilier local15. Szollosi Elisabeta-Consilier localDocumente de prezentat pt. indeplinirea cerintei: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4C) CERINTA NR.5: Ofertantul va trebui sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, precum si activitatiile economice pe care le poate derula in concordanta cu natura si obiectul contractului.Documente de prezentat pt. indeplinirea cerintei: Pentru persoanele juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straine: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursNota: 1. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator prezentareapentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTA NR.6: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 4.944.234, 00 lei.Documente de prezentat pt. indeplinirea cerintei: Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 5A), insotita de bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat/e la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente/edificatoare.Nota: 1. Pentru nivelul stabilit indicatorului ?cifra de afaceri globala?, s-au avut in vedere prevederile art. 9 lit. (b) din HG nr. 925/2006, si s-a stabilit ca cifra de afaceri sa fie raportata lavaloarea estimativa a contractului (fara diverse si neprevazute) multiplicata cu 2, respectiv: (2.472.117, 00 x 2) = 4.944.234, 00;2. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., CERINTA NR.7: Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 2 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 824.039, 00 lei.Nota: 1. Ofertantii pot prezenta orice document edificator prin care care pot sustine cerinta de calificare impusa de autoritatea contractanta;2. Disponibilitatea de sustinere a lucrarii, indiferent sub ce forma este prezentata, va trebui sa contina suma si perioada, precizate de autoritatea contractanta., In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 5B prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate si prezentarea Formularului nr. 5C.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens si formularul nr. 4A si formularul 4C.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA NR.8: Lista lucrarilor executatein ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 3, 219 km de retele de canalizare si cel putin 3, 548 km retele de alimentare cu apa si/sau aductiuni de apa.Certificarile de buna executie vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, cantitatea lucrarilor similare executate, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documente de prezentat pt. indeplinirea cerintei: Completare Formular nr. 6A si Formular nr. 6B, insotite de certificari de buna executie.Nota: Se accepta indeplinirea cerintei si prin prezentarea de catre ofertant de contracte distincte, respectiv cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 3, 219 km de retele de canalizare si cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 3, 548 km de retele de apa si/sau aductiuni de apa., Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.In acest sens ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Documente de prezentat pt. indeplinirea cerintei: Completare Formular nr. 6F, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) ale art. 190 din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, completand in acest sens Formularul nr. 6G si Formularul nr. 6H. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), prezentand in acest sens si formularul nr. 4A si formularul nr. 4C. CERINTA NR.12: Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Se vor prezenta: Certificate ISO 9001 sau echivalente si/sau orice documente edificatoare., CERINTA NR.13: Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Se vor prezenta: Certificate ISO 14001 sau echivalente si/sau orice documente edificatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2013 20:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer