Achizitie publica - Modernizarea infrastructurii de baza in Comuna Sincai, lotul 1-Extinderea sistemului de alimentare cu apa in localitatea Lechincioara, lotul 2-Constructie sistem de canalizare ape menajere, inclusiv statie de epurare in localitatea Lechincioara
Detaliu pentru invitatia numarul 335642
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335642/18.09.2012
Denumire contract: Modernizarea infrastructurii de baza in Comuna Sincai, lotul 1-Extinderea sistemului de alimentare cu apa in localitatea Lechincioara, lotul 2-Constructie sistem de canalizare ape menajere, inclusiv statie de epurare in localitatea Lechincioara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINCAICod fiscal: 4375836, Adresa: STR.PRINCIPALA NR.156, sincai, Telefon: 0265427451, Fax: 0265427201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA NR.156, sincai, Romania, cod postal: 547595, telefon: +40 0265427451, fax: +40 0265427201, persoana de contact: CATALIN ONAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Principala nr. 156, localitatea Sincai - sediul primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea infrastructurii de baza in Comuna Sincai, lotul 1-Extinderea sistemului de alimentare cu apa in localitatea Lechincioara, lotul 2-Constructie sistem de canalizare ape menajere, inclusiv statie de epurare in localitatea Lechincioara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procedura de achizitie publica este initiata pentru atribuirea contractului de lucrari privind proiectul integrat ?Modernizarea infrastructurii de baza in Comuna Sincai, Judetul Mures?, aferent investitiilor ?Extinderea sistemului de alimentare cu apa in localitatea Lechincioara? si ?Constructie sistem de canalizare ape menajere, inclusiv statie de epurare in localitatea Lechincioara, Comuna Sincai?.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 236, 945 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 14.430 lei pentru lotul 1 si 30.300 lei pentru lotul 2(IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%). Perioada de valabilitate a garantiei va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui de catre ofertanti in oricare din formele prevazute la art.86 aliniatele (1) si (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul optarii prezentarii garantiei de participare conform art.86(5) din HG 925/2006, datele administrative ale autoritatii contractante sunt: Cont de garantii: RO 75TREZ 4765006XXX000236 deschis la Trezoreria Municipiului Tg. Mures Cod Fiscal: 4375836 Titular cont: COMUNA SINCAINota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art.278 indice (1) aliniatul (1) din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea castigatoare (IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%). Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu durata de executie propriu-zisa a lucrarilor si garantia acordata lucrarilor executate. Garantia de buna executie se poate constitui de catre ofertantul castigator in oricare din formele prevazute la art.90 aliniatele (1);(2) si (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie va fi eliberata in conformitate cu prevederile art.92 aliniatul (4) literele (a) si (b).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va completa si prezenta: 1.1.Formularul nr. 4 de la capitolul III - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006;1.2.Formularul nr. 5 de la capitolul III - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006;1.3.Formularul nr. 6 de la capitolul III - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice (1) din OUG 34/2006;1.4.Formularul nr. 7 de la capitolul III Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Ofertantul va mai prezenta urmatoarele documente: 1.5.Certificat/e fiscal/e eliberat/e de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;1.6.Certificat/e de atestare fiscala eliberat/e de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul are sediul social din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este domnul primar MOLDOVAN VALER.Persoanele cu atributii privind derularea procedurii de achizitie sunt: Viceprimar - Panczel Vilmos; Contabil ? Onac Doru Catalin; Referent ? Onac Cristian; Secretar UAT ? Suciu Ludovica;Consilieri locali: Cristea Nicolae; Magda Ioan Nicolae; Marginean Ioan; Marginean Mircea; Panczel Csaba; Szikszai Gyozo; Szollosi Elisabeta; Suteu Geza; Gabor Elena; Cordos Nicoleta 2.1.Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul/obiectele de activitate al/ale respectivului operator economic.Note: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3.1.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Plafonul valoric al lucrarilor similare, trebuie sa fie de minim: -721.504, 00 lei, exclusiv TVA pentru lotul 1;
-1.515.441, 00 lei, exclusiv TVA pentru lotul 2 ;, 3.2.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 3.3.Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat (responsabil tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii).Se vor anexa urmatoarele documente: Lista cu personalul/organismul tehnic de specialitate;Decizia interna de nominalizare a persoanei in functia respectiva;CV-ul persoanei / persoanelor nominalizate, 3.4.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Lotul 1 - un(1) coordonator de proiect; -un(1) responsabil tehnic cu executia (RTE);Lotul 2 - un(1) coordonator de proiect; -un(1) responsabil tehnic cu executia (RTE); Se vor anexa urmatoarele documente: Lista cu personalul de conducere si personalul responsabil pentru executia lucrarilor;Document/Documente justificative care sa indice existenta unui raport juridic intre ofertant si respectiva persoana nominalizata;Diploma de inginer in domeniul constructiilor aferente obiectului contractului / contractelor pe cele doua loturi (absolvent al unei facultati de specialitate) ? pt. coordonatorul de proiect;Autorizatia/Atestat in domeniul constructiilor aferente obiectului contractului / contractelor pe cele doua loturi, emisa/emis de MDRT; CV-urile persoanelor nominalizate;, 3.5.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Pentru buna desfasurare a lucrarilor ofertantul trebuie sa faca dovada existentei cel putin a urmatoarelor utilaje si/sau echipamente: - Buldozer- Excavator- Grup termic de sudura- Grup electrogen mobil- Instalatie de foraj orizontal dirijat- Longrina metalica- Macara lansator de conducte- Masina de sudura PE cu toate accesoriile- Placa vibratoare- Laborator autorizat 4.1.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei, 4.2.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, ISO 14001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia integrala este anexata pe site-ul www.e-licitatie.ro, directorul "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 17:04