Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE BAZA IN COMUNA VATRA MOLDOVITEI, JUDETUL SUCEAVA


Detaliu pentru invitatia numarul 283938
Autoritate contractanta
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT CAMPULUNG
Cod de identificare fiscala: 17100861
Adresa: Strada MAIOR GALDAU nr.9, Campulung
Telefon: 0248530040
Fax: 0248530040
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie motorina
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Motorina EURO 5 - 70000 litri
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 17.03.2011 15:06
Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: S.P.A.D.P.P. Campulung, str. Maior Galdau, nr. 9, jud. Arges
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2011 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul S.P.A.D.P.P. Campulung, str. Maior Galdau, nr. 9, jud. Arges
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 350, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratii privind eligibilitatea.2.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181.3.Certificate fiscale privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.4.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.5.Informatii privindsituatia economico-financiara.6.Lista principalelor livrari în ultimii 3 ani.7.Autorizare pentru livrarea produsului sau contract cu producatorul.
Documentatia de atribuire se obtine din SEAP.Cuantumul garantiei de participare este de 6000 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer