Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII FIZICE A SERVICIILOR SOCIALE IN MUNICIPIUL DRAGASANI??


Detaliu pentru invitatia numarul 319696
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DRAGASANI
Numar invitatie: 319696/26.01.2012
Denumire contract: , ,MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII FIZICE A SERVICIILOR SOCIALE IN MUNICIPIUL DRAGASANI??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DRAGASANICod fiscal: 2573829, Adresa: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Telefon: 0250811990, Fax: 0250811990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Romania, cod postal: 245700, telefon: +40 250811990, fax: +40 250811990, persoana de contact: MUNICIPIUL DRAGASANI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII FIZICE A SERVICIILOR SOCIALE IN MUNICIPIUL DRAGASANI??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va executa supraetajarea cladirii.
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 279, 737 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este 40.000 lei;
-perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 90 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor si este egala cu perioada de valabilitate a ofertei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10%din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 si 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Durata garantiei de buna executie este de minim 24 luni.Restituirea garantiei de buna executie: conform art. 92, pct. (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de prevederile acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(neancadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)-completare si prezentare Formular nr. 1 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare si prezentare Formular nr. 2;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare si prezentare Formular nr. 3 ;Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat- - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, valabil la data deschiderii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal.;Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original, copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare si prezentare Formular nr. 4;Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante in art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1. Nedelcu Cristian ? primar2. Bolocan Mihai- viceprimar3. Duta Gheorghe- secretar4. Draghici Maria- director executiv5. AgapescuToma- director DSP6. Croitoru Dan- director adjunct DSP7. Iorga Alexandru- arhitect sef8. Costeanu Mihai- referent de specialitate9. Stancu Gabriela ? inspector specialitate10. Dumitrescu Dan-Nicolae ? cons. Juridic11. Mihalache Mariana-cons. Juridic12. Trandafir Viorel ? sef birou tehnic DSP Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, emis cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizateToate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine documentele vor fi transmse in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile calculate de la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindcifra de afaceri-cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani sa nu fie sub 4.500.000 lei;Informatii privind bilanturile contabile-copii dupa bilanturile contabile inclusiv contul de profit si pierdere la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate la organele competente ;Declaratie bancaraofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executia lucrarii de minim 500.000 lei pentru o perioada de 2 luni, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica1.Lista princ.lucrari similare (constructii de cladiri sau interventii la constructii existente), executate in ultimii 5ani;2.Se va completa si prezenta, deasemenea, formularul ?Experienta similara? pentru unul sau mai multe contracte de lucrari similare;3.Prez. a unu sau mai multe contracte cu lucrari similare, finaliz., insotite de proc. vb. derec. a lucr., documente constatatoare/ certificari de buna executie, pentru cele mai importante lucrari;4.Val. cum. acontractelor sa fie de minim 2.200.000 lei.5. Decl. privind utilaj, instalati., echip. teh. de care dispune op. ec. pt. indep. coresp. a contract. de lucrari si documente care atesta detinerea (dotare proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a acestora.Informatii privind personalul Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al calitatii), valabil la data depunerii ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al mediului), valabil la data depunerii ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
10
Descriere: Pt. term. de ex. de 6 lunise ac. punct. max; Pt. term. de ex. sub 6 luni nu se ac. punctaj;Pt. term. de ex.mai mare de 6 luni pct. se ac: P(n)=(termen min. /term.(n))x pct.max. alocat;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer