Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII FIZICE A SERVICIILOR SOCIALE IN MUN. DRAGASANI??- DOTARI


Detaliu pentru invitatia numarul 340388
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DRAGASANI
Numar invitatie: 340388/03.12.2012
Denumire contract: , ,MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII FIZICE A SERVICIILOR SOCIALE IN MUN. DRAGASANI??- DOTARI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DRAGASANICod fiscal: 2573829, Adresa: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Telefon: 0250811990, Fax: 0250811990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Romania, cod postal: 245700, telefon: +40 250811990, fax: +40 250811990, persoana de contact: Municipiul Dragasani
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Dragasani, str. Piata Pandurilor, nr.1, Dragasani, jud. Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII FIZICE A SERVICIILOR SOCIALE IN MUN. DRAGASANI??- DOTARI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va executa supraetajarea cladirii parter existent, in care functioneaza cantina, se va realiza un nivel mansardat.Etajul va avea suprafata construita de 348 mp si este propus a se realiza pe structura metalica, cu inchideri si acoperis din panouri termoizolante, peretii interiori si plafonul fals din panouri de gips-carton.De asemenea este prevazut un lift cu 2 statii (parter si mansarda) care va asigura accesul la etaj al persoanelor cu handicap locomotor.Dotarile care fac obiectul achizitiei sunt necesare pentru echiparea spatiilor care se amenajeaza pentru realizarea scopului investitiei de ameliorare a starii psihologice a beneficiarilor (persoane varsnice) prin participarea la diverse activitati de socializare.Achizitia consta in mobilier ? fotolii, canapele, scaune din inox, mese din inox, rafturi tip vitrina, cuiere din PAL, mese de calculator, mese tip birou, masa de consiliu, televizoare LCD, calculatoare si stingatoare portabile.
II.1.6) CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de part. este 2524, 00 lei; -2 % din valoarea estimata fara TVA, astfel: pentru Lotul nr. 1 este 1.754 lei;pentru Lotul nr. 2 este770 lei.-perioada de valab. a gar. pt. part. este 90 zile cu incepere de la data limita de depunere a of. si este egala cu per. de valab. a ofertei;Forma de constituire a gar. de partic: conf. art. 86 din H. G. 925/2006;1. Scrisoare de garantie bancara emisa de o banca din Romania sau de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania (completare Formularnr.16);2.Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate de asigurari;3. Depunere in numerar la casieria A. C;4. Depunere la casieria a. c. a unui o. de p.sau unei file CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la datadeschiderii ofertelorCont virare garantie de participare: RO98TREZ6725006XXX000086 deschis la Trezoreria Dragasani, cod fiscal 2573829.La sediul a. c. vor fi transmise( in original, in cazul scrisorilor de garantie bancara sau o copie cu viza bancii, in cazul o. de p.) documentele ce fac dovadaconstituirii garantiei de participare, insotite de scrisoarea de inaintare - Formular nr. 15. Dovada constituirii gar. de part. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii din categoria I. M. M. (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) beneficiaza de prevederile acesteia.Restituirea garantiei de participare: conform art. 88 din HG 925/2006;Retinerea garantiei de participare: -conform art. 87 din HG 925/2006;
-in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, a. c. va retine contestatorului din gar. de part. o suma in raport cu val. estimata a contractului, conform art. 2781 din O. U. G. 34/2006;Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: curs de referinta BNR din data de 20.11.2012.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10%din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 si 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Durata garantiei de buna executie este de minim 24 luni.Restituirea garantiei de buna executie: conform art. 92, pct. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de prevederile acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(neancadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)- completare si prezentare Formular nr. 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- completare si prezentare Formular nr. 2 ;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare si prezentare Formular nr. 3 ;Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal.Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local-- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare si prezentare Formular nr. 4 ;Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare si prezentare Formular nr. 5. Formularul nr. 5 se va completa si de catre asociat si de catre subcontractant dupa caz.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante in art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1. Nedelcu Cristian ? primar2. Sanda Adrian- viceprimar3. Duta Gheorghe- secretar4. Draghici Maria- director executiv5. AgapescuToma- director DSP6. Croitoru Dan- director adjunct DSP7. Iorga Alexandru- arhitect sef8. Trandafir Ioana ? sef serviciu buget finante9. Popa Aura ? sef servicu resurse umane10. Costeanu Mihai- referent de specialitate11. Stancu Gabriela ? inspector specialitate12. Dumitrescu Dan-Nicolae ? cons. Juridic13. Mihalache Mariana-cons. Juridic14. Trandafir Viorel ? sef birou tehnic DSP15. Bolocan Mihai ? consilier local16. Bran Gheorghe- consilier local17. Petcan Lidia- consilier local18. Greere Constantin- consilier local19. Nedelcu Sorin- consilier local20. Dobre Dumitru- consilier local21. Boerescu Adrian- consilier local22. Elisavescu Ion- consilier local23. Caplea Elena- consilier local24. Guinea Ilie- consilier local25. Vatafu Tiberiu- consilier local26. Zaulet Adrian- consilier local27. Nitoiu Viorel- consilier local28. Neacsu Viorel- consilier local29. Bercu Cornel consilier local30.Marin Elena- consilier local Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate .Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? iar informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindcifra de afaceri-cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani sa nu fie sub : a. 170.000 lei, pentru Lotul I ;b.75.000 lei, pentru Lotul II.- Nota: Echivalentul in euro se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul la care s-a facut raportarea.(http: //www.bnro.ro/Cursuri-medii-3544.aspx, Informatii privind bilanturile contabile-copii dupa bilanturile contabile inclusiv contul de profit si pierdere la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate la organele competenteSe vor accepta si orice alte documente edificatoare din care sa rezulte cifra de afaceri a acestor ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari realizate in ultimii 3 ani2.Se va completa si prezenta, deasemenea, Formularul?Experienta similara? pentru unu sau mai multe contractede furnizare produse similare;3.Prezentarea a unu sau mai multe contracte de furnizare produse similare , insotite de documente constatatoare/certificari/recomandari pentru cele mai importante ;4.Valoarea cumulata acontractelor sa fie de minim : a. 85.000 lei, pentru Lotul I ;b.35.000 lei, pentru Lotul II.- Nota: Echivalentul in euro se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul la care s-a facut raportarea.(http: //www.bnro.ro/Cursuri-medii-3544.aspx, Informatii privind personalul- Declaratie referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune, Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului -Personalul propus pentruexecutarea contractului ; pentru fiecarese vor completa si prezenta copii dupa documentele de atestare profesionala si CV-iuri pentru personalul propus pentru executarea contractului;, Informatii privind subcontractantii-Pentru fiecare subcontractant se va prezenta acordul de subcontractare;, Informatii privind asocierea-In cazul unei asocieri, in documentele de calificare ale liderului de asociere va fi prezentat acordul de asociere Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al calitatii), valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 08:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer