Achizitie publica - Modernizarea infrastructurii forestiere si agricole, comuna Sancraiu, judetul Cluj.
Detaliu pentru invitatia numarul 352174
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352174/07.08.2013
Denumire contract: Modernizarea infrastructurii forestiere si agricole, comuna Sancraiu, judetul Cluj.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SANCRAIU (CONSILIUL LOCAL SANCRAIU)Cod fiscal: 5612868, Adresa: Sancraiu nr.340, Sancraiu, Telefon: 0264-257-588, Fax: 0264-257-588
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sancraiu nr.340, Sancraiu, Romania, cod postal: 407515, telefon: +40 264257588, fax: +40 264257588, persoana de contact: GYORGY-ARPAD PÉTER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: 407515 Sancraiu, Nr.340, Comuna Sancraiu, Judetul Cluj.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea infrastructurii forestiere si agricole, comuna Sancraiu, judetul Cluj.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru obiectivul de investitii ?Modernizarea infrastructurii forestiere si agricole, comuna Sancraiu, judetul Cluj?., dupa cum urmeaza : Executie lucrari de modernizare drumuri forestiere si agricole in comuna Sancraiu , judetul Cluj, conform PT.Valoarea estimata totala a lucrarii este de 6.051.856 lei fara TVAdin care: -Valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este de 71.850 lei, reprezentand 1, 2% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute.Valoarea estimata a lucrarii fara diverse si neprevazute este de 5.980.006 lei fara TVA.Din valoarea aferenta procentului diverse si neprevazute vor fi decontate, doar daca apar, cheltuieli cu lucrarile care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 980, 006 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantiei de participare este de: 70000 lei 2.Perioada de valabilitate este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei care este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor 3. Modalitati de constituire a)conf. Art.86 din HG 925/2006 modificata prin HG 834/2009, in valoarea de 70000 lei b)Prin OP in contul RO85TREZ2215006XXX000831, deschis la Trez HUEDIN, pe care sa fie specificat explicit scopul platii(Garantie de participare? Modernizare drumuri forestiere si agricole in comuna Sancraiu , judetul Cluj)vizate de catre banca emitenta.OP va fi prezentate in original si in copie, exemp. Original se va restitui operatorului economic in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, dupa verificarea copiei acestora pentru conformitate. Conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 IMM beneficiaza de 50% reducere. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin.(2)din Legea 346/2004 cu mod.si comp. ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM, conf. precizarilor din aceasta lege. Pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin.(2)din Legea 346/2004, cu modif.si comp.ulterioare, este necesar ca toti asociatii sau subcontractantii sa faca dovada ca reprezinta o IMM. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orig si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care GP este depusa in alta moneda decat lei, se va face echivalenta leu/valuta lacursul BNRla o data cu cel mult 5 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.*Orice oferta cu perioada de valabilitate a garantiei de participare mai mica, va fi respinsa.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din val. contractului faraTVA, se constituie inaintea semnarii contractului. Modul de constituire conform art. 90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulterioare. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale, ofertantul castigator va deschide un cont de trezorerie la dispozitia aut.contnr.in care depune initial o suma de cel putin 1%din pretul contractului(se prezinta extr.de cont la semnarea contractului)si 9%prin retineri succesive la transele de plata(conf. preved.din H.G.nr.1045/2011).In cazul ofertantilor din categoria IMM(facand dovada in acest sens)se constit.in proc.de 50%din cuantumul precizat conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004.Durata de valabilitate-va fi pe toata perioada derularii contractului.Restituireagaran.de b.exec. se va face conform art.92 alin 4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.Declaratii privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: completare si prezentare Formular Nr.1 - Declaratia privind eligibilitatea.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006.Cerinta 2.Declaratia privind neincadrarea in art. 181: Cerinta obligatorie : a)Completare si prezentare Formular Nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Tertii sustinatori(daca este cazul)vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG34/2006, in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006b.Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul-Formular Nr. 3.c.Copie act de identitate pentru persoana imputernicita.d.Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat cu mentiunea ca acestea sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: - Bugetul de stat(bugetul general consolidat)- Bugetul localDocumentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea``conform cu originalul``Cerinta 3.Cerinta obligatorie: a.Completare si prezentare Formular Nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedurab.Completare si prezentare Formular Nr.5 - Certificat de participare cu oferta independentac.Completare si prezentare Formular Nr.6 - Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.(Formularul 6- Se va prezenta si de catre subcontractanti daca este cazul)Persoanele cu functii de decizie si care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Primarul?Poka Andrei Gheorghe(reprezentant legal)Viceprimarul?Peter Gyorgy Arpad (presedinte comisie de evaluare)Secretar-Vincze Elisabeta(membru echipa de proiect)Contabil?Benk Jolan (membru echipa de proiect)Consilieri Locali: Ignacz Gyorgy; Vincze N.Ana; Zsebe Stefan ; Kolcsar Attila; Csaki Attila; Felea Samson; Bara Flavius Claudiu; Zsebe Tiberiu; Peter Monika Maria; Lovasz Mikolos;Membrii echipei de proiect: Kovacs Zoltan(membru comisia de evaluare, manager de proiect); Kis-Mihaly Elisabeta(consilier); Berde Ildiko(consilier)Membru comisia de evalure: Peter Szabo Istvan(consilier) Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ``conform cu originalul``Nota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata pentru conformitate , inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.Persoane juridice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentatia va fi prezentata in limba romana prin traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1.Informatii privind cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (20010, 2011, 2012) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului este de minim 10.000.000 lei.Atunci cand este cazul, pentru operatorii economici a caror durata de functionare (calculata ca interval de timp intre data infiintarii si data desfasurarii procedurii de achizitie) este mai mica de trei ani, media cifrei de afaceri se va raporta la numarul de ani de functionare, dar nu va fi mai mica de 10.000.000 lei.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, se aplica reduceri de 50% pentru nivelul minim al cifrei de afaceri.Cerinta obligatorie.-Completare si prezentare formularulInformatii Generale-Formular Nr.7-documente edificatoare privind indeplinireanivelului cifrei de afaceri , la latitudinea operatorului economic.- Se va prezenta o Declaratie privind incadrarea in categoria IMM?Formular Nr.8 (daca este cazul)., Cerinta 2.Bonitate/acces la resurseOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, pentru o perioada de 4 luni in suma de 1.993.335 lei.Cerinta obligatorie.-Completare si prezentare formularFisa de identificare financiara-Formular nr.9-Documente doveditoare resurse financiare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarul.Cerinta obligatorie.-Completare si prezentare formularFormularului Nr. 10 sitabelul anexa al acestuia, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Cerinta 2.Lista de experienta similara ?Ofertantula finalizat sau executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita de depunere a ofertelor cel putin o lucrare similara, avand ca obiectmodernizare drumuri si sa fie de minim 5.980.006 lei .Cerinta obligatorie.-Completare si prezentare Formularul Nr.11, -Ofertantul va prezenta documente doveditoare din care sa rezulte valoarea lucrarilor executate si duse la bun sfarsit., Cerinta 3.Informatii privindcapacitatea tehnica.Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamente si bunuri necesare indepliniri contractului.Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca dispune de :1.Statie producere mixturi asfaltice(sau contract de furnizare cu o statie deproducere mixturi asfaltice);2.Laborator cu profile corespunzatoare pentru lucrarile necesare de a realiza;3.Repartizator-finisor mixturi asfaltice ;4.Cilindru compactor asfalt;5.Cilindru compactor terasamente;7.Autogudronator;8.Autogreder;9.Buldozer;10.Excavator;11.Autocisterna;12.Perie mecanica;13.Acces la produse de balastiera proprii, sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare(sau angajament -de punere la dispozitie);14.Acces la produse de cariera proprii, sau pe baza de contract de inchirieresau furnizare (sau angajament de punere la dispozitie);
-Ofertantul va asigura(din dotare proprie/inchiriere sau alte forme decontractare)toate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport simaterialele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrari.-Forma de depunere a acestor documente: oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea``conform cu originalul``Cerinta obligatorie: -Completare si prezentare Formularului Nr.12.si anexa - Declaratie privind utilajele si echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului si anexa.-Se vor prezenta documente suport din care sa reiasa ca ofertantul dispune (in dotare proprie, prin contracte sau acorduri de inchiriere)cel putin utilajele/echipamentele tehnice, laboratoare, acces la produse precizate, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.-In cazul in careutilajele , echipamentele tehnice , laboratoare, acces la produseprecizate suntdisponibile sau detinute, prin contracte de catre ofertant se vaacceapta declaratia pe propria raspundera urmand ca ofertantul declarat castigator sa prezinte documentele justificative (contracte)prin care dispune de respectivele utilajele , echipamentele tehnice , laboratoare, acces la produseprecizate, pana la semnarea contractului de lucrari., Cerinta 4.Informatii privind angajatiiOperatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de personal de specialitate considerat a fi necesar pentru indeblinirea contractului.-Un coordonator de proiect nominalizat cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-Un sef de santier nominalizat cu studii superioare in domeniu, experienta profesionala in constructii de infrastructura rutier doveditaprin participarea la cel putin un proiect similar-Un responsabil tehnic cu executia (RTE)in domeniul constructii rutiere, drumuri-Un responsabil cu calitatea nominalizat(CQ)-Un responsabil calificat in domeniulsanatatii si securitatii in munca atestat in conditiile legii 319/2006.-Pentru RTQ, CQ este suficient o decizie interna de numire pentru fiecare persoana de specialitate din proiect.-Pentru RTE nu se solicita CV este suficient doar atestatul dupa caz declaratie de disponibilitate.Cerinta obligatorie-Completare si prezentare Formularului Nr.13- Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere-Completare Formularului Nr.14 -Personal de specialitate ce va fi angajat in contract si prezentarea de CV-uri pentru personalulde specialitatein indeplinirea contractului( exclus RTE)- insotite de, atestate, autorizatii, certificate profesionale necesare conform prvederilor legale in materie, valabile la data limita de depunere a ofertei, diplome relevante din care sa reiasa experienta si pregatirea profesionala a persoanelor implicate in executarea contractului.-Angajamentul de participare pentru personalului de specialitate la indeplinirea contractului in conformitate cu art. 188 alin.3 litera b din OUG nr. 34/2006-Completare si prezentare Formularului Nr.15 Angajamentul ofertantului privind resursele umane.-Dupa caz, documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca/colaborare/prestari servicii etc.).Completare si prezentareFormularului Nr.16- Declaratie de disponibilitatepentru personalulpropus in executarea contractului care nu sunt angajati ai ofertantului.- Decizie de numire daca este cazul., Cerinta 5.Informatii privind asociatii/subcontractantii(daca este cazul).Se desemneaza liderul asociatiei printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener.In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita legalizarea asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului. Structura sau constituirea asociatiei nu va fi modificata pe durata contractului, decat cu aprobarea autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale.Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest cazofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.Cerinta obligatorie (daca este cazul)-Completare si prezentareformularul model ?Acord de asociere?.-Completare si prezentareFormularului 17cu anexa acestuia si un formular model- Acord de subcontractare, cu subcontractantii si specializarea acestora. Cerinta1.Standarede de asigurare a calitatiiPrezentare certificatul de atestare ISO - 9001 sau echivalent in domeniu valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului, Cerinta 2.Standarde de protectie a mediuluiPrezentarecertificat de atestare privind sistemelor de management de mediu ISO 14001 sau echivalent valabilla data limita de depunere a ofertelor.Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 17.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 10:10