Achizitie publica - Modernizarea infrastructurii rutiere agricole in comuna Sieu, judetul Bistrita Nasaud
Detaliu pentru invitatia numarul 346808
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346808/17.05.2013
Denumire contract: Modernizarea infrastructurii rutiere agricole in comuna Sieu, judetul Bistrita Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIEU (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4426956, Adresa: SIEU, nr.261, judetul Bistrita-Nasaud, sieu, Telefon: 0263260701, Fax: 0263260108
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SIEU, nr.261, judetul Bistrita-Nasaud, Sieu, Romania, cod postal: 427290, telefon: +40 263260159, fax: +40 263260108, persoana de contact: ANA UNGUR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei SIEU, nr.261, judetul Bistrita-Nasaud, localitatea Sieu, Romania, cod postal: 427290
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii Publice Locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea infrastructurii rutiere agricole in comuna Sieu, judetul Bistrita Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Modernizarea infrastructurii rutiere agricole in comuna Sieu, judetul Bistrita Nasaud?, pentru investitii publice in sectorul prioritar de dezvoltare rurala, Axa prioritara 1, Masura 125 "Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii" , contract de finantare nr. C 125A011160600017/15.05.2012 incheiat cu APDRPValoarea estimata a contractului de lucrari 4.210.741 lei fara TVA, sau962.829 euro fara TVA, din care: - 4.013.973 lei fara TVA - valoare eligibila, este cuantumul aferent Executiei de lucrari- 196.768lei fara TVA (5% din valoarea estimata C+M fara TVA) ? valoare neeligibila, este cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j), conform art. 29, alin. (21) din OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 210, 741 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
80.000 lei (curs BNR din 07.02.2013, Euro = 4, 4106 lei).1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO05 TREZ 1015 006X XX00 0205 -Trezoreria Bistrita) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei.3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa in numele asocierii.4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % (5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA.1. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.2. Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular6 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.Formular5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Iuga Napeu Olimpiu-primar, Suciu Viorel, Zbanca Mariuta ? contabil, Ungur Ana ? responsabil achizitii, Bocskai Aniko, Chereja Ionel; Veszi Kinga, German Teodor, Habalau Vasile, Ivan Mihai Pavel, Macarie Vasile, Mihalca Alexandru, Pasc Dorel, Timar Vasile Dumitru, Mihalca Ion, Pasc Roxana Bianca, Zbanca Gheorghe, Uielean Victor, Cifor Tinis Ioan Sebastian ? consilieri locali .Formular3 - Declaratie privind eligibilitatea.Formular4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.Formular7 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei de mai sus. Pentru PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANECerinta: Obiectul de activitate al ofertantului - sa cuprinda lucrari de constructii a drumurilor . Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Pentru persoane juridice romane: prezentare Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul trebuie sa fie valabil / real la data limita de depunere a ofertelor. Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original / copie legalizata. Pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: cel putin 8.000.000 lei.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM).In situatia in care operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012 pana la data limita de depunere a ofertelor, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus cu orice alte documente relevante in acest sens., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la resurse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 4 luni de zile de la data semnarii contractului invaloare de minim1.337.991 lei., Capacitatea economicasi financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatiaeconomica si financiarainvocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prev. art.186 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana.Prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare.(Formularul nr. 14 - Angajament tert sustinator financiar). Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181din OUG 34/2006 .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare relevante executate in ultimii 5 ani. Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertei) un contract similar (lucrari privind infrastructura de drumuri) in valoare de minim 3.450.000 lei fara TVA si prezinta certificate de buna executie emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat. In cazul in care un contract prevede si bunuri, servicii sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta un document oficial privind detalierea contractului, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similare solicitate (centralizatoare F1, F2, procese verbale, devize). In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele de subcontractare sau asociere precum si documentele aferente contractului dintre antreprenorul general si beneficiarul final. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate., Ofertantul dispune in vederea executiei de lucrari de urmatorul personal cheie :1. Coordonator de proiect (Studii superioare; experienta profesionala in constructii de infrastructura transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar) .2. Sef santier. (Studii superioare specializarea CFDP;experienta profesionala in constructii de infrastructura transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar) .3. Responsabil RTE ( atestat profesional eliberatde catre MDRT pe domeniul de activitate similar proiectului).4. Responsabil asigurarea controlului calitatii.5. Responsabil SSM .6. Topograf autorizat ANCPI.7. Personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie.O persoana nu poate ocupa mai mult de un post in echipa ofertantului., Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii, Informatii privind asocierea?Acord de asociere? Formular nr. 23, Capacitateatehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatiatehnica si profesionalainvocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prev. art.190 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana - prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale (Formularul nr. 17 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului).Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181din OUG 34/2006 . ISQ9001:2001, ISQ14001:2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
20
Descriere: Avand in vedere folosirea duratei de executie ca si factor de atribuire, perioada de executie a contractului nu va fi prelungita, decat cu perceperea penalitatilor corespunzatoare de catre autoritatea contractanta conform clauzelor contractuale.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 13:22