Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea infrastructurii rutiere agricole in comuna Sieu, judetul Bistrita Nasaud


Detaliu pentru invitatia numarul 348564
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SIEU (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 348564/13.06.2013
Denumire contract: Modernizarea infrastructurii rutiere agricole in comuna Sieu, judetul Bistrita Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIEU (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4426956, Adresa: SIEU, nr.261, judetul Bistrita-Nasaud, sieu, Telefon: 0263260701, Fax: 0263260108
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna SIEU, sat Sieu, nr.261, judetul Bistrita-Nasaud, Romania, cod postal: 427290, telefon: +40 263260159, fax: +40 263260159, persoana de contact: ANA UNGUR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna SIEU, sat Sieu, nr.261, judetul Bistrita-Nasaud, Romania, cod postal: 427290
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea infrastructurii rutiere agricole in comuna Sieu, judetul Bistrita Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Modernizarea infrastructurii rutiere agricole in comuna Sieu, judetul Bistrita Nasaud?, pentru investitii publice in sectorul prioritar de dezvoltare rurala, Axa prioritara 1, Masura 125 "Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate dedezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii" , contract de finantare nr. C 125A011160600017/15.05.2012 incheiat cu APDRPValoarea estimata a contractului de lucrari 4.210.741 lei fara TVA, sau 962.829 euro fara TVA, din care: - 4.013.973 lei fara TVA - valoare eligibila, este cuantumul aferent Executiei de lucrari- 196.768 lei fara TVA (5% din valoarea estimata C+M fara TVA) ? valoare neeligibila, este cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j), conform art. 29, alin. (21) din OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 210, 741 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
80.000 lei (curs BNR din 07.02.2013, Euro = 4, 4106 lei).1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor.2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO05 TREZ 1015 006X XX00 0205 -Trezoreria Bistrita) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei.3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa in numele asocierii.4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % (5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA.1. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.2. Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 6 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.Formular 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Iuga Napeu Olimpiu-primar, Suciu Viorel, Zbanca Mariuta ? contabil, Ungur Ana ? responsabil achizitii, Bocskai Aniko, Chereja Ionel; Veszi Kinga, German Teodor, Habalau Vasile, Ivan Mihai Pavel, Macarie Vasile, Mihalca Alexandru, Pasc Dorel, Timar Vasile Dumitru, Mihalca Ion, Pasc Roxana Bianca, Zbanca Gheorghe, Uielean Victor, Cifor Tinis Ioan Sebastian ? consilieri locali .Formular 3 - Declaratie privind eligibilitatea.Formular 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.Formular 7 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate incontract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei de mai sus. Pentru PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANECerinta: Obiectul de activitate al ofertantului - sa cuprinda lucrari de constructii a drumurilor. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Pentru persoane juridice romane: prezentare Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul trebuie sa fie valabil/real la data limita de depunere a ofertelor. Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata. Pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul esterezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: cel putin8.000.000 lei.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintariisi dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceastareducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM.In situatia in care operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012 pana la data limita de depunere a ofertelor, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus cu orice alte documente relevante in acest sens., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la resurse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 4 luni de zile de la data semnarii contractului in valoare de minim 1.337.991 lei., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocandsustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prev. art.186 dinOUG 34/2006, de catre o alta persoana.Prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat informa autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele financiare.(Formularul nr. 14 - Angajament tertsustinator financiar). Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuireconform prevederilor art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare relevante executate in ultimii 5 ani.Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data limita dedepunere a ofertei) un contract similar (lucrari privind infrastructura dedrumuri) in valoare de minim 3.450.000 lei fara TVA si prezinta certificate debuna executie emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat.In cazul in care un contract prevede si bunuri, servicii sau lucrari altele decatcele solicitate ca experienta similara, se va prezenta un document oficialprivind detalierea contractului, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similaresolicitate (centralizatoare F1, F2, procese verbale, devize). In cazulcontractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentelede subcontractare sau asociere precum si documentele aferentecontractului dintre antreprenorul general si beneficiarul final. Toatedocumentele vor fi datate, semnate si stampilate., Ofertantul dispune in vederea executarii de lucrari, aferente prezentului contract, de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus.Ofertantul dispune pentru indeplinirea prezentului contract, corelate cu extrasele de resurse, de statie de mixturi asfaltice, statie de betoane si de statie de sortare a agregatelor de balastiera sau cariera., Ofertantul dispune in vederea executiei de lucrari de urmatorul personalcheie :1. Coordonator de proiect (Studii superioare; experienta profesionala in constructii de infrastructura transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar) .2. Sef santier. (Studii superioare specializarea CFDP;experienta profesionala in constructii de infrastructura transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar) .3. Responsabil RTE ( atestat profesional eliberat de catre MDRT pe domeniul de activitate similar proiectului).4. Responsabil asigurarea controlului calitatii.5. Responsabil SSM .6. Topograf autorizat ANCPI.7. Personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie.O persoana nu poate ocupa mai mult de un post in echipa ofertantului., Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii, Informatii privind asocierea?Acord de asociere? Formular nr. 23, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul incare ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocandsustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prev. art.190 dinOUG 34/2006, de catre o alta persoana - prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, princare aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurseletehnice si profesionale (Formularul nr. 17 - Angajament privind sustinereatehnica si profesionala a ofertantului).Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilorart. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 . ISQ9001:2001, ISQ14001:2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer