Achizitie publica - Modernizarea infrastructurii rutiere agricole in comuna Chiochi?, judetul Bistrita Nasaud
Detaliu pentru invitatia numarul 350918
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350918/24.07.2013
Denumire contract: Modernizarea infrastructurii rutiere agricole in comuna Chiochi?, judetul Bistrita Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Chiochis (Primaria Chiochis)Cod fiscal: 4730580, Adresa: sat bozies com chiochis nr 173 jud b-n, Chiochis, Telefon: 074163107, Fax: 0263355310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat bozies com chiochis nr 173 jud b-n, Chiochis, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 263355310, fax: +40 263355310, persoana de contact: vasile silasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat bozies com chiochis nr 173 jud b-n, Chiochis, Romania, cod postal: 7000,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea infrastructurii rutiere agricole in comuna Chiochi?, judetul Bistrita Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Modernizarea infrastructurii rutiere agricole in comuna Chiochi?, judetul Bistrita Nasaud?, pentru investitii publice in sectorul prioritar de dezvoltare rurala, Axa prioritara 1, Masura 125 "Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructuriilegate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii" , contract de finantare nr. C 125A011160600016/06.06.2012 incheiat cu APDRP
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 226, 687 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
80.000 lei (curs BNR din 17.04.2013, Euro = 4.3668 lei).1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia departicipare se constituie prin virament bancar (RO63 TREZ 102 5006 XXX 0000 69 ?Trezoreria Beclean) sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca platagarantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantiiindividuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatoriloreconomici implicati, anexate garantiei.3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa in numele asocierii.4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % (5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA.1. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificatprin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% agarantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia deprevederile Legii nr.346/14.07.2004.2. Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 3 - Declaratie privind eligibilitatea.Formular 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.Formular 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004conform Ord AMRMAP 170/2012.Formular 6 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.Formular 7 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratia conform art 33 ind. 1 din OUG nr.34/2006, modificata si completata ulterior.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Silasi Vasile Adrian ? Primar, Cioarba Valentin, Pop Vladut, Fluieras Cornel, Marginean Stefan, Mesaros Iosif, Mesaros Petru, Moldovan Vasile, Moga Gavrila, Papp Andrei, Soium Ilie Marcel, Tintelecan Augustin, Zabolai Stefan, Muresan Grigore Danut, Muresan Margareta, Talos Stefan Andrei, Moldovan Aurel, Banc Ioan.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate incontract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copielegalizata.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei de mai sus. Pentru PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANECerinta: Obiectul de activitate al ofertantului - sa cuprinda lucrari de constructii a drumurilor. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea incadrul procedurii: Pentru persoane juridice romane: prezentare Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivuluioperator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintreformele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: cel putin8.000.000 lei . In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza incategoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privindstimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiazade reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru abeneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoareprivind incadrarea in IMM). In situatia in care operatorul economic nu si-ainregistrat bilantul contabil aferent anului 2012 pana la data limita dedepunere a ofertelor, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus cuorice alte documente relevante in acest sens., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului vaavea acces la resurse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o duratade minim 4 luni de zile de la data semnarii contractului in valoare de minim1.343.058 lei., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Formularulnr. 14 - Angajament tert sustinator financiar).«(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatiaeconomica si financiarainvocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), decatre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, deregula, prin prezentareaunui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirmafaptul ca va pune ladispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoanacare asigurasustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).»Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare relevante executate in ultimii 5 ani,
Formularul nr. 9 . Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la
data limita de depunere a ofertei)un contract similar sau maxim 2
contractacte a caror valoare cumulata sa fie (lucrari privind infrastructura de
drumuri) in valoare de minim 4.000.000 lei fara TVA si prezinta certificate de
buna executie emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat.
In cazul in care un contract prevede si bunuri, servicii sau lucrari altele decat
cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta un document oficial
privind detalierea contractului, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similare
solicitate (centralizatoare F1, F2, procese verbale, devize). In cazul
contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele
de subcontractare sau asociere precum si documentele aferente
contractului dintre antreprenorul general si beneficiarul final. Toate
documentele vor fi datate, semnate si stampilate., Ofertantul dispune in vederea executarii de lucrari, aferente prezentului
contract, de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul
conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus.
Ofertantul dispune pentru indeplinirea prezentului contract, corelate cu
extrasele de resurse, de statie de mixturi asfaltice, statie de betoane si de
statie de sortare a agregatelor de balastiera si cariera, Ofertantul dispune in vederea executiei de lucrari de urmatorul personal
cheie :1. Coordonator de proiect (Studii superioare; experienta profesionala in
constructii de infrastructura transport rutier, dovedita prin participarea la cel
putin un proiect similar) .2. Sef santier. (Studii superioare, inginer CFDP; experienta profesionala in
constructii de infrastructura transport rutier, dovedita prin participarea la cel
putin un proiect similar) .3. Responsabil RTE ( atestat profesional eliberat de catre MDRT pe
domeniul de activitate similar proiectului).4. Responsabil asigurarea controlului calitatii.5. Responsabil SSM .6. Topograf autorizat ANCPI.7. Personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure
executarea lucrarilor conform graficului de executie.O persoana nu poate ocupa mai mult de un post in echipa ofertantului., Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii, Informatii privind asocierea, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Formularulnr. 24 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului).«(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitateatehnica si profesionalainvocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), decatre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, deregula, prin prezentareaunui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirmafaptul ca va pune ladispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionaleinvocate. Persoana careasigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiacare determinaexcluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si aleart. 181 lit. a), c^1) sid).» Certificat pentru managementul calitatii in conformitate cu ISO 9001 sauechivalent, pentru domeniul constructii de drumuri.Se accepta si ofertanticare dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese caofertantul va primi certificarea, Certificat pentru management de mediu in conformitate cu ISO 14001 sauechivalent, pentru domeniul constructii de drumuri.Se accepta si ofertanticare dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese caofertantul va primi certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
20
Descriere: Termenul de executie
Garantii
10
Descriere: Garantii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2013 07:56