Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea infrastructurii rutiere si proiectare si executie preluare ape pluviale str. Macului, oras Chitila, judetul Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 350198
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)
Numar invitatie: 350198/09.07.2013
Denumire contract: Modernizarea infrastructurii rutiere siproiectare si executie preluare ape pluviale str. Macului, oras Chitila, judetul Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)Cod fiscal: 4420848, Adresa: str. Ion Olteanu, nr. 6, Chitila, Telefon: +40 214363709, Fax: +40 214363710
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ion Olteanu, nr. 6, Chitila, Romania, cod postal: 077045, telefon: +4 0214363709, fax: +4 0214363710, persoana de contact: Elena Petre
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea infrastructurii rutiere siproiectare si executie preluare ape pluviale str. Macului, oras Chitila, judetul Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul contractului de lucrari sunt prevazute a fi executate urmatoarele categorii de lucrari: Obiectul nr. 1 - lucrari de modernizare a infrastructurii rutiere, respectiv modernizarea strazii Macului, in vederea imbunatatirii elementelor geometrice ale traseului atat in plan cat si in profilul longitudinal, asigurarea planeitatii corespunzatoare pentru dirijarea, preluarea si evacuarea apelor pluviale. Obiectul nr. 2 - lucrari de canalizare aferente strazii macului.Facem precizarea ca valoarea cheltuileilor diverse si neprevazute este de 271474 lei imprtita pe loturi astfel: Lotul nr. 1 - 234447 leiLotul nr. 2 - 37027 lei.
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 407, 386 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: .Lot 1:54 000 leiLot 2:8000 leiA se vedea nota de mai jos.Nota: Dat fiind faptul ca oferta se va depune in mod obligatoriu pentru toate loturile, operatorii economici pot constitui garantia de participare fie pentru suma cumulata mai sus indicata sau, separat, pentru fiecare lot in parte, conform informatiilor indicate in Anexa B ? ?Informatii privind loturile?.b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii : lot 1:6.501 lei (4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei)lot 2:4.149, 02 lei (1% din valoarea estimata fara diverse si neprevazute)c) Perioada de valabilitate a garantiei: 100 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. ordin de plata in contul RO96TREZ4225006XXX000296 deschis la Trezoreria Buftea, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original la sediul autoritatii contractante (pana la data limita de depunere a ofertelor) si in SEAP in format electronic. operatorului econoi. I.1). Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formularul nr. 1 ? Declaratie de eligibilitate;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
-Formularul nr. 2. ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr. 13 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Emilian Oprea, Primar; Andrei Costel- viceprimar, Anicuta Popescu, Secretar; Simona-Gabriela Soare, Director economic; Elena Petre, Serviciul achizitii, investitii, integrare si derulare programe europene; Ionica Constantin, Serviciul achizitii, investitii, integrare si derulare programe europene; Andrei V Ion Robert, Bodrug Gelu, Borcea radu, Chiru Adrian Vasile, Duminica Vasilica Stefania, Dumitru I. Ionut, Florea Doru, Gheorghiu Gabriel, Ghinea M Dragos Gabriel, Godin M. Ion, Leanca M. Vasile, Matei Ghe. Niculae, Rus G. Virgil Liviu, Saucius D. Bogdan- Corneliu, Stanica V. Nicoleta - Consilieri.Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care beneficiaza de inlesniri la plata/esalonari/compensari, aprobate de catre organele competente in domeniu.c. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor ti impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC iar ofertantul trebuie sa fie autorizat sa desfasoare activitatile aferente contractului.- Pentru persoanele juridice straine se vor prezenta un document echivalent ce dovedeste o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit si Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare cu urmatoarele sume : - pentru lotul nr. 1 ? 5.400.000 lei- pentru lotul nr. 2 ? 800.000 leiSe solicita documente aferente ultimilor 3 ani din care rezulta cifra de afaceri globala. Operatorii economici, vor prezenta doc. edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei econ. si financiare a operatorului economic. Doc. prezentate in alta limba decat limba ofertei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Cerinta nr. 2Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit neconsumata (sau alte forme de finantare), sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, pentru a realiza cash-flow-ul necesar si suficient desfasurarii activitatilor, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 3 luni de la data semnarii contractului de achizitie cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic, dupa cum urmeaza: - cel putin 1.300.000 lei va fi destinata lotului nr. 1;
- cel putin 200.000 lei va fi destanata lotului nr. 2;Se vor prezenta dovezi din care sa rezulte in mod neechivoc posibilitatea operatorului economic de a sustine din punct de vedere financiar, executia contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv indeplinirea cerintei stabilite, pentru perioada estimata cum ar fi : documente eliberate de banca operatorului economicsi dupa caz, declaratii sustinute analiza de diagnostic financiar al firmei sau alte documente relevante.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani in cadrul unuia sau mai multor ctr. similare, lucrari si servicii de nat. celor prevazute in caietul de sarcini, cu o valoare cumulata de cel putin:
a)pentru lotul nr. 1 ? 2.700.000 lei.
b)pentru lotul nr. 2 ? 414.000 lei.
Continuare Cerinta nr. 1
a. Pentru indeplinirea cerintei privind exp sim. pentru lotul nr. 1 se accepta fie prezentarea unui singur ctr. (care sa acopere prin obiect toate componentele principale ale ctr. ce urmeaza a fi atribuit), fie prezentarea unui numar de max.3 ctr. distincte, cu conditia ca acestea sa acopere in mod global prin obiectul lor toate activit. solicitate;
b. Pentru indeplinirea cerintei privind exp sim. pentru lotul nr. 2 se accepta:
- fie prezentarea a minim un ctr. care sa acopere din punct de vedere valoric si prin obiectul sau toate componentele principale ale ctr. ce urmeaza a fi atribuit, respectiv proiectare si executie de retele noi de canalizare sau extindere de retele de canalizare;
- fie prezentarea unui numar de maxim 2 contracte, unul pentru proiectare, si unul pentru executie retele noi de canalizare sau extindere de retele de canalizare in valoare de minim 414.000 lei., Mod de indeplinire cerinta nr.1
Se vor prezenta documentele solicitate.
Nota: a. Operatorii economici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului.
b. Valoarea invocata pentru contractul prezentat in scopul dovedirii experientei similare trebuie sa fie valoarea efectiv realizata in cadrul contractului/contractelor respectiv/respective. In acest sens, ofertantii vor prezenta dovezi ale valorii prestate, cum ar fi: facturi emise, impreuna cu procesele verbale de receptie/rapoartele de activitate anexate/recomandari (daca in cadrul acestora este precizata contravaloarea prestatiilor efectuate) si/sau dovada platii sumelor inscrise in facturi.
A se vedea continuarea din cadrul cerintei urmatoare., Continuare Cerinta nr. 1
Se solicita:
- Formularul nr. 4 - Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, respectiv principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani- Certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate ori de catre un client privat beneficiar, prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara pentru fiecare lot in parte.- Certificatele/documentele prezentate (semnate, parafate si inregistrate) vor cuprinde cel putin informatiile/datele prevazute la art. 188 alin. (3) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 si art. 97^1 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare contract similar prezentat in vederea indeplinirii cerintei referitoare la experienta similara pentru fiecare lot in parte., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune(proprietate, leasing sau contracte/conventii de inchiriere), de cel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/echipamente specifice pentru indeplinirea ctr, astfel :
a) Pentru lotul nr. 1: - Echipament trasare lucrari(statie totala)
- Utilaje de taiat astfalt cu disc diamantat- Buldozere- Autogreder
- Incarcatoare auto pe pneuri cu cupa- Autobasculante
-Auto-utilitare transport materiale
- Statie de mixturi asfaltice agrementata tehnic
- Autobasculante echipate pentru transport mixturi asfaltice
- Repartitoare mixturi asfaltice
- Cilindru compactor asfalt
- Cilindru compactor terasamente
- Echipament ptr.stropit si aplicat emulsie bituminoasa (autogudronator)
- Perie mecanica
- Autocisterne apa
- Laborator pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie (laborator autorizat gr. II) in conformitate cu prevederile legii nr. 10/1995., Continuare cerinta nr. 2
b) Pentru lotul nr. 2: - Echipament masurare si trasare lucrari(statie totala)
- Echipamente birotica proiectare(statii de lucru, software proiectare si echipamente imprimare/multiplicare format A0, A1, A2, A3 ?i A4)
- Utilaje de taiat asfalt cu disc diamantat
- Excavatoare cu cupa de- Incarcatoare auto pe pneuri cu cupa - Sapatoare - mini excavatoare pentru spatii inguste
- Sisteme de sprijiniri metalice de maluri- Echipamente epuismente
- Compactoare cu placa vibratoare si mai mecanic
- Echipamente de pozare a conductelor (lansator de conducte)
- Auto-macara
- Autobasculante- Auto-utilitare transport materiale, Continuare cerinta nr. 2
- Statie de betoane si mortare agrementata tehnic
- Autospeciale transport beton- Vibrator pentru betoane
- Statie de mixturi asfaltice agrementata tehnic
- Autobasculante echipate pentru transport mixturi asfaltice
- Repartitoare mixturi asfaltice
- Cilindru compactor asfalt
- Cilindru compactor terasamente
- Echipament pentru stropit si aplicat emulsie bituminoasa (autogudronator)
- Perie mecanica
- Autocisterne apa
-Laborator ptr.asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie (laborator autorizat gr. II)conform legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii., Cerinta nr. 3
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune min de urmatorul
personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
I. Experti comuni lot nr. 1-2 :
-Manager de proiect (1 pers.)
-Sef santier(1 pers.)
-Topometrist(1 pers.)
-Coordonator SSM(1 pers.)
-Responsabil cu controlul calitatii(1 pers.)
-Responsabil SMM(1 pers.)
-Personal de executie(astfaltatori, pavatori, betonisti, instalatori alimentare cu apa, muncitori deserventi pt utilaje de constructii si conducatori auto pt utilajele si mijloacele de transport precizate la pct. III.2.3.a?Cerinta nr. 2, muncitori necalificati(sapatori, finisori terasamente si muncitori deserventi))II. Experti sectorialiPt lot nr. 1:
-Inginer C.F.D.P. (1 pers.)
-Responsabil tehnic cu executia lucrarilor pt domeniul II? Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie;poduri;tunele(1 pers.)
Pt lot nr. 2:
-Inginer proiectant(1 pers.)
-Inginer constructii hidrotehnice(1 pers.)
-Responsabil tehnic cu executia lucrarilor pt domeniul IX? Constructii edilitare si de gospodarie comunala(1 pers.)Mod de indeplinire cerinta nr. 3:
- Formularul nr. 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.- Declaratie de disponibilitate (Formularul nr. 7) semnata in forma autentica de titular, in cazul in care se propun pers care nu sunt angaj. ai ofertantului(mai putin pentru personalul de executie)
In sensul preved. de mai sus, ofertantii vor prezenta documente suport coresp. din care sa rezulte indepl. cerint. solicitate, astfel:
- Formularul nr. 8 - Angajamentul privind resursele umane.
- CV-urile expertilor semnate de titular, datate si insotite de documente suport din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de calificare., Formularul nr. 8 - Angajamentul privind resursele umaneDeclaratie de disponibilitate (Formularul nr. 7) semnata in forma autentica de titular, in cazul in care se propun pers care nu sunt angaj. ai ofertantuluiFormularul nr. 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului- cartile de munca sau dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective (care sa asigure trasabilitatea includerii in oferta a respectivilor specialisti);
- diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);
- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor sau, in lipsa acestora, copii certificate ale transcriptelor, declaratiilor pe propria raspundere din partea expertului incheiata in forma autententica privind experienta/certificarile echivalente detinute, insotite de dovada respectivelor certificari, a deciziilor de numire pentru pozitia respectiva si copia documentelor de specializare in baza careia s-a realizat numirea., Continuare cerinta nr. 3
Cerinta nr. 3.1 - Profilul expertuluiManager de proiect:
1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala:
- Studii superioarefinalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani.
1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului:
- Detinerea de competente relevante privind managementul de proiect (dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi "Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919 sau echivalent);, Cerinta nr. 3.2 - Profilul expertuluiSef santier1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare profil ingineresc (constructii drumuri si poduri pentru obiectul de lucrari aferent sistemului rutier si constructii edilitare/constructii hidrotehnice pentru obiectele de lucrari pentru infrastructura de canalizare) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani;, Cerinta nr. 3.3 - Profilul expertilor Coordonator SSM si Responsabil cu controlul calitatii1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract similar obiectului contractului aferent lotului pentru care este propus in cadrul caruia sa fi ocupat o pozitie similara cu cea pentru care este propus., Cerinta nr. 3.4 - Profilul expertului Responsabil de mediu(SMM)1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare profil inginerescfinalizate prin diploma de licenta sau echivalent- 1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract similar obiectului contractului aferent lotului pentru care este propus in cadrul caruia sa fi ocupat o pozitie similara cu cea pentru care este propus., Cerinta nr. 3.5 - Profilul expertului Topometrist1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare profil ingineresc (constructii/geologie/geodezie) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract similar obiectului contractului aferent lotului pentru care este propus in cadrul caruia sa fi ocupat o pozitie similara cu cea pentru care este propus., Cerinta nr. 3.6 - Profilul expertului RTE1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Nu este cazul1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Detinerea atestatului de specialitate pentru domeniul aferent lucrarilor executate in cadrul contractului (pt lot nr. 1 ? domeniul II Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele; pt lot nr. 2 ?domeniul IX ? Constructii edilitare si de gospodarie comunala), Cerinta nr. 3.7 - Profilul expertuluiInginer CFDP1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare profil ingineresc (constructii drumuri si poduri) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract similar obiectului contractului aferent lotului pentru care este propus in cadrul caruia sa fi ocupat o pozitie similara cu cea pentru care este propus, Cerinta nr. 3.8 - Profilul expertuluiInginer proiectant
1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala:
Studii superioare de lunga durata de profil ingineresc (hidrotehnica/constructii edilitare/instalatii pentru constructii) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani.
1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului:
Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de proiectare de lucrari edilitare (retele de alimentare cu apa si canalizare) in cadrul caruia sa fi ocupat o pozitie similara cu cea pentru care este propus., Cerinta nr. 3.9 - Profilul expertuluiInginer constructii hidrotehnice
1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala:
Studii superioare de lunga durata de profil ingineresc (hidrotehnica/constructii edilitare) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani.
1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului:
Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de lucrari de executie a unui sistem de canalizare (preluare ape pluviale) in cadrul caruia sa fi ocupat pozitia similara cu cea pentru care este propus., Cerinta nr. 3.10 - Profilul personalului de executie
1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala:
- Experienta profesionala relevanta in domeniul executiei constructiilor edilitare de cel putin 1 an;
1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului:
Atestat profesional/permis de conducere/curs de calificare in specializarea/meseria pentru care este propus., Cerinta nr. 4Prezentarea listei cuprinzand toate contractele pe care le are in desfasurare, daca exista/daca este cazul, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul sa ceara referinte privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, precum si verificarea disponibilului de resurse declarat in cadrul documentelor de calificare., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta Formularul nr. 9 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor. Cerinta nr. 1Informatii privind sistemul de management al calitatii pentru activitati de constructii in domeniul contractului sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei, prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent)., Cerinta nr. 2Informatii privind sistemul de management al mediului pentru activitati de constructii in domeniul contractului sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (cum ar fi ISO 14001 sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2013 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer