Achizitie publica - Modernizarea infrastucturii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Ungheni, judetul Arges
Detaliu pentru invitatia numarul 326289
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326289/11.05.2012
Denumire contract: Modernizarea infrastucturii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Ungheni, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ungheni (CONSILIUL LOCAL UNGHENI Jud. Arges)Cod fiscal: 4654750, Adresa: COMUNA UNGHENI, SAT UNGHENI, JUDETUL ARGES, Ungheni, Telefon: 0248674063, Fax: 0248674423
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA UNGHENI, SAT UNGHENI, JUDETUL ARGES, Ungheni, Romania, cod postal: 111718, telefon: +40 248674063, fax: +40 248674423, persoana de contact: Comuna Ungheni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI UNGHENI, JUDETUL ARGES.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea infrastucturii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Ungheni, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de modernizare a infrastructurii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Ungheni, judetul Arges, pe o lungime totala de 13, 192 km, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 774, 051 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 70000 lei. In cazul depunerii si respingerii unei contestatii de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278¹ din OUG 34/2006 actualizata.Perioada de valabilitate: minimum 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei printr-un instrument de garantare, acest document va contine informatiile minime prevazute in Formularul nr. 12.Contul IBAN al autoritatii contractante (comuna Ungheni, CIF 4654750) este RO63 TREZ 0505 006X XX00 0383 deschis la Trezoreria orasului Costesti - judetul Arges.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractuluiModalitatea de constituire: conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri anuale globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minimum 7000000 lei., Cash - flow pentru executia lucrarii de minimum 1400000 lei necesar finantarii lucrarilor pentru primele patrulunide la data incheierii contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimele 60 luni¹ in cadrul a cel mult trei contracte, lucrari de drumuri in valoare cumulata de minimum 3500000 lei (fara TVA).¹ pana la data limita de depunere a ofertelor, Informatii referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, cel putin buldozer, autogreder, incarcator frontal, autocisterna, autogudronator, repartizator mixturi asfaltice, electropompa., Informatii referitoare la laboratorul autorizat pentru efectuarea de incercari si verificari de laborator in profilele ce privesc executia lucrarilor., Personal tehnic de specialitate: - 2 ingineri CFDP cu experienta profesionala de 5 ani in domeniul cai ferate, drumuri si poduri, dintre care unul va fi desemnat sef de santier- 1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri si poduri (R.T.E.)- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate- 1 responsabil atestat cu sanatatea si securitatea in muncaPersonal muncitor necesar realizarii lucrarilor de constructii., Informatii privind subcontratantii Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 in domeniul care face obiectul contractului., Implementarea standardelor de management de mediu din seria ISO 14001 in domeniul care face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata efectiva de executie a investitiei
25
Descriere: Durata cea mai mica - max. 25 pct; alte durate ofertate = (Dmin/ Dofertata) x 25 pct.; durata de executie maxim acceptata peste care oferta va fi declarata neconforma este de 10 luni; durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 3 luni.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
15
Descriere: Garantia cea mai mare -15 pct.;alte garantii ofertate = (Gofertat/Gmax) x 15 pct.;garantia minima acceptata , sub care oferta va fi declarata neconforma, este de 24 luni; garantiile > 60 de luni NU se puncteaza.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 17:08