Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea infrastucturii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Ungheni, judetul Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 331933
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Ungheni (CONSILIUL LOCAL UNGHENI Jud. Arges)
Numar invitatie: 331933/17.07.2012
Denumire contract: Modernizarea infrastucturii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Ungheni, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ungheni (CONSILIUL LOCAL UNGHENI Jud. Arges)Cod fiscal: 4654750, Adresa: COMUNA UNGHENI, SAT UNGHENI, JUDETUL ARGES, Ungheni, Telefon: 0248674063, Fax: 0248674423
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA UNGHENI, SAT UNGHENI, JUDETUL ARGES, Ungheni, Romania, cod postal: 111718, telefon: +40 248674063, fax: +40 248674423, persoana de contact: Primaria Comunei Ungheni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Ungheni - Arges.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea infrastucturii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Ungheni, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de modernizare a infrastructurii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Ungheni, judetul Arges, pe o lungime totala de 13, 192 km, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 582, 757 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 70000 lei. In cazul depunerii si respingerii unei contestatii de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278¹ din OUG 34/2006 actualizata. Perioada de valabilitate: minimum 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei printr-un instrument de garantare, acest document va contine informatiile minime prevazute in Formularul nr. 12. Contul IBAN al autoritatii contractante (comuna Ungheni, CIF 4654750) este RO63 TREZ 0505 006X XX00 0383 deschis la Trezoreria orasului Costesti - judetul Arges.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului, fara TVA. Modalitatea de constituire: conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006. Se vor prezenta Formularul 1 si cazierul fiscal al operatorului economic, in termen de valabilitate.2. Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006. Se vor prezenta Formularul 2; certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele; certificatul eliberat de autoritatile publice locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele (in cazul in care ofertantii au adrese declarate pe raza comunei Ungheni, acestia vor prezenta inclusiv certificatul fiscal eliberat de primaria Ungheni).3. Operatorii economici vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta - Formularul nr. 3.4. Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese cu urmatoarele persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Iulian MIU ? primar, Lica Ion ? viceprimar, Condurache Carmen ? secretar, Popa Georgeta ? contabil, Consilieri locali: - ANTONESCU VASILE, BAJAN IULIAN, BARLOGEANU ION, CATRINA PIRVU, CHITU NICOLAE, GRIGORE NELU MIHAIL, LICA ION, MOLEA CRISTIAN, NEACSU CORNEL, PANA IOAN, PREDOVICI MIRCEA, PIRVU ILIE SORIN, VLAD GHEORGHE.5. Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.4.6. Prezentarea Formularului nr. 5 - Informatii generale despre ofertantIn cazul asocierii in sensul art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, criteriile de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat.Nota: documentele se vor depune in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul". Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte informatii privind structura actionarilor/asociatilor, persoanele imputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate, mentiuni privind faptul ca ofertantul nu este in procedura insolventei sau in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic incetarea/suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Activitatile CAEN autorizate trebuie sa permita executarea obiectului contractului. Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Operatorii economici straini vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul asocierii in sensul art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, criteriile de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat.Nota: documentele se vor depune in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri anuale globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minimum 7000000 lei. Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii trei ani inregistrate la autoritatile competente.Pentru operatorii economici straini, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii in care sunt stabiliti, se vor prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana., Cash - flow pentru executia lucrarii de minimum 1400000 lei necesar finantarii lucrarilor pentru primele patru luni de la data incheierii contractului.Declaratii bancare corespunzatoare prin care ofertantul va demonstra ca are disponibile resurse reale prin linii de credit sau alte mijloace financiare, negrevate de datorii, suficiente pentru a realiza minimul de cash flow pentru perioada precizata (4 luni).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimele 60 luni¹ in cadrul a cel mult trei contracte, lucrari de drumuri in valoare cumulata de minimum 3500000 lei (fara TVA). ¹ pana la data limita de depunere a ofertelor.1) Prezentarea contractelor prin care se face dovada experientei similare. Se permite si prezentarea de copii dupa informatiilerelevante din contractele respective, privind partile contractante, obiectul contractat, pretul, stampila si semnaturile partilorcontractante.2) Executarea lucrarilor se va confirma prin prezentarea procesului/lor verbal/e de receptie intocmite in conformitate cudispozitiile legale privind receptia lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora, cu recomandarea de admitere din partea comisiei de receptie., Informatii referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, cel putin buldozer, compactor, autogreder, incarcator frontal, autocisterna, autogudronator, repartizator mixturi asfaltice, electropompa. Informatii referitoare la laboratorul autorizat pentru efectuarea de incercari si verificari de laborator in profilele ce privesc executia lucrarilor.Prezentareaa documentelor valabile care atesta detinerea utilajelor/ echipamentelor implicate in realizarea contractului pe perioada de executie ofertata (dotare proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie), precum si rapoarte de inspectie tehnica a utilajelor/ ITP valabile dupa caz. Ofertantul va dace dovada ca dispune de servicii de incercari - verificari de laborator autorizat gradul II prin contracte/conventii de prestari servicii/ angajamente valabile. Se va face dovada autorizarii laboratorului., Personal tehnic de specialitate: - 2 ingineri CFDP cu experienta profesionala de 5 ani in domeniul cai ferate, drumuri si poduri, dintre care unul va fi desemnat sef de santier - 1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri si poduri (R.T.E.) - 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate - 1 responsabil atestat cu sanatatea si securitatea in munca Personal muncitor necesar realizarii lucrarilor de constructii., Continuare sectiunea anterioara: se vor prezenta extras/e la zi din aplicatia electronica Revisal, ultima versiune, cu informatii privind numele si prenumele salariatilor, numarul si data contractului individual de munca, tipul de durata (determinata sau nedeterminata), functia/meseria ocupata, salariul, data inceperii si data incetarii contractului sau contracte valabile de prestari servicii sau angajament/e de participare in forma autentica (angajamentul reprezinta obligatia persoanei de a participa pentru operatorul economic la executia obiectivului de investitii al carui beneficiar este comuna Ungheni, intr-una din pozitiile alocate personalului tehnic de specialitate [se va preciza denumirea obiectivului de investitii]). In acest ultim caz, in situatia in care este declarat castigator, operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu persoana/ele respective, sau contracte de colaborare., Continuare sectiunea anterioara: Alte informatii: - inginerii CFDP: un extras de pe cartea de munca si/sau alte documente admise de Codul muncii din care sa rezulte indeplinirea cerintei de experienta profesionala. - R.T.E.: se va prezenta legitimatia de RT, Informatii privind subcontratantii: Subcontractantii vor prezenta Formularul nr. 1 si declaratia de neincadrare in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006. Resursele tehnice si/sau umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, numai daca sunt prezentate documente doveditoare privind detinerea dotarilor tehnice potrivit cerintelor descrise la Capacitatea tehnica si/sau, dupa caz, documente prin care se dovedesc raporturile de munca (angajare sau colaborare dintre angajator [aici, subcontractantul] ?i resursele umane propuse de acesta potrivit cerintelor descrise la Capacitatea profesionala. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului 8. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seriaISO 9001 in domeniul care face obiectul contractului., Implementarea standardelor de management de mediu din seria ISO 14001 in domeniul care face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim;b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n)=(Pret(min) /Pret(n))x60 pct.
Durata efectiva de executie a investitiei
25
Descriere: Durata cea mai mica - max. 25 pct; alte durate ofertate = (Dmin/ Dofertata) x 25 pct.; durata de executie maxim acceptata peste care oferta va fi declarata neconforma este de 10 luni; durata minima realista sub care oferta nu va fipunctata suplimentar este de 3 luni. Durata efectiva de executie a investitieiSE VA EXPRIMA IN LUNI.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
15
Descriere: Garantia cea mai mare -15 pct.; alte garantii ofertate = (Gofertat/Gmax) x 15 pct.; garantia minima acceptata, sub care oferta va fi declarata neconforma, este de 24 luni; garantiile > 60 de luni NU se puncteaza. Perioada de garantie a lucrarilor executate SE VA EXPRIMA IN LUNI.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer