Achizitie publica - MODERNIZAREA INSTALATIEI PENTRU VERIFICAREA CONTOARELOR DE APA RECE DN15-DN40 mm
Detaliu pentru invitatia numarul 327473
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327473/22.05.2012
Denumire contract: MODERNIZAREA INSTALATIEI PENTRU VERIFICAREA CONTOARELOR DE APA RECE DN15-DN40 mm
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA "ARIES" S.A.Cod fiscal: RO 20330054, Adresa: Str.Axente Sever nr.2, Turda, Telefon: 0264/311771, Fax: 0264/311772
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREA INSTALATIEI PENTRU VERIFICAREA CONTOARELOR DE APA RECE DN15-DN40 mm
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari ? Modernizarea standului de metrologie pentru verificarea contoarelor de apa rece DN 15 pana la DN 40.
II.1.6) CPV: 45259000-7 - Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 978 lei.Cuantumul garantiei de participare (care trebuie sa fie < decat 2% valoarea estimata, dar cel putin egal cu suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006, dar nu mai = decat 2% valoarea estimata)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO 93 BTRL 05101202A7261701 - S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A. sau printr-un instrument de garantare, potrivit art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare se va atasa in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA acontractului.Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art.180Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Solicitare cazierfiscal/judiciarpentru operatorul economic(firma) si pentru administratori/actionari.Declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?II. Art.181Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(Formular B).Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? conform Ordinului nr. 314/2010.Se solicita prezentarea?Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 69 1din OUG 34/2006? ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.Reprezentant legal SC Compania de Apa Aries S.A. - Director General ? Alexandru SabauTeofilCherejdi ?Presedinte comisie de evaluare a ofertelorLupasAndrei-Membru comisie de evaluare a ofertelorLascau Angelica- Membru comisie de evaluare a ofertelorCrisan Adrian-Membru comisie de evaluare a ofertelorLupVasile-Secretar comisie de evaluare a ofertelorSe solicita certificat fiscaldin care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileSe solicita certificat fiscaldoar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se solicita certificatul constatator emis de ONRC. De mentionat faptul ca ofertantului clasat pe locul Ii se va solicita prezentarea in original/copie legalizata a acestui document, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani ? ofertantul trebuie sa faca dovada unei cifre minime cel putin egala cu valoarea estimata a contractului.Se calculeaza lacursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRpentru fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind listaprincipalelor lucrari in ultimii 5 ani.Se solicita prezentarea a maxim 3 contracte cu obiect similar executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), Cerinta nr. 2RecomandariSe solicita prezentarea a cel putin unei recomandari din partea altor beneficiari unde operatorul economic a executat si finalizat un contract de complexitate similara. Cerinta nr. 1Prezentarea standardelor/certificarilor OFERTANTULUI in domeniul calitatii si/sau mediului in conformitate cu art. 191 din OUG 34/2006.-Standardul SR EN 14154.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online in SEAP. Documentatia de atribuire este atasata la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 13:18