Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea intersectiei str. Mirauti cu b-dul Ana Ipatescu, in municipiul Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 335175
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria municipiului Suceava
Numar invitatie: 335175/11.09.2012
Denumire contract: Modernizarea intersectiei str. Mirauti cu b-dul Ana Ipatescu, in municipiul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului SuceavaCod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: 0230-212696, interior 167, Fax: 0230-520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230212696, fax: +40 0230520593, persoana de contact: Rodica Mihalescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primari Municipiului Suceava, B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea intersectiei str. Mirauti cu b-dul Ana Ipatescu, in municipiul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va executa modernizarea intersectiei str.Mirauticu b-dul Ana Ipatescu, in municipiul Suceava pentru asigurarea fluxului pe fiecare sens de circulatie
II.1.6) CPV: 45233129-9 - Lucrari de constructii de intersectii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1).Cuantumul grantiei de participare este 3.366, 00 lei. 2)Garantia de participare va fi constituita in conditiile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 - Cont depunere garantie: RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792 sau prin depunerea sumei in numerar la casieria unitatii.3)Termenul de valabilitate a GP este de 60 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor.4)GP trebuie sa fie irevocabila.5)Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul poate pierde suma de 1.683, 00 lei in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG 34/2006.6)Dovada platii GP, in original, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.7)Documentele privind dovada constituirii garantiei de participare-in original.8)In cazul in care candidatul va prezenta garantia de participare ca fiind IMM, aceasta va fi insotita de: certificat IMM (in original sau in copie) eliberat de CCI, cu cel mult 6 luni inainte de data limita de depunere a ofertelor, sau declaratie pe propria raspundere, privind incadrarea in categoria IMM?urilor, prezentata in conformitate cu prevederile Art.7 din Legea 346/2004.Se va completa ANEXA nr.2 sau ANEXA nr.3 (dupa caz) din Sectiunea Formulare.9)In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art.16, alin.(2) din Legea 346/2004, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA si se va constitui, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. - garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG 925/2006. - Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui in conditiile art. 90, alin. (3) din HG 925/2006. In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art.16, alin.(2) din Legea 346/2004, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM.Se va completa Anexa 2 sau Anexa 3.Garantia de buna executie se constituie in maxim 15 zile de la semnarea contractului de catre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, 181, 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 : - Completare declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 12A - prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Fiecare ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12 A in original- Completare Formular 12B - prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Fiecare ofertant / ofertant asociat / subcontractant este obligat sa prezinte acest formular, iar tertul sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original.Acest formular va fi insotit de certificate de atestare fiscala, astfel: - Pentru persoane fizice / juridice romane: Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare (formulare tip emise de Primariile de care apartine si de DGFP teritoriala) - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane fizice / juridice straine: documente edificatoare (certificate, cazier fiscal, etc., alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care este stabilit - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. NOTA. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Completare Formular 69^1 ? prezentat in original. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Ion Lungu ? primar- Ovidiu Doroftei ? viceprimar- Gavril Virvara ? viceprimar;
- Ioan Ciutac ? secretar municipiu.- Elisabeta Vaideanu, director executiv- Carmen Cordus, sef Serviciu Contabilitate- Mihaela Siriteanu, viza control financiar preventiv propriu- Mirela Sofian, viza control financiar preventiv propriuMembrii comisiei de evaluare sunt : - Florin Cerlinca, Director General D.G.T.I., presedinte- Camelia Damian, Sef Serviciu Patrimoniu, membru- Doru Constantin, Consilier Serviciu Investitii, membru- Marian Teodorescu, Consilier Serviciu Investitii, membru- Ana Vasiliu, consilier Serv. Contencios adm.juridic, membru- Rodica Mihalescu, Consilier Comp. Achizitii publice, secretarMembri de rezerva : - Mihail Jitariuc, Director Directia Patrimoniu, presedinte- Mihaela Olariu, Consilier Serviciu Contencios adm.-juridic, membru- Corneliu Aursulesei, consilier Serviciu Investitii, membru- Cristian Grusca, consilier Comp. Achizitii publice, secretar- Eugen Ignat, consilier Comp. Achizitii publice, secretarInconformitate cu HCL 116/21.06.2012, HCL 121/12.07.2012 si HCL 122/12.07.2012, consilierii alesi pentru Consiliul local al municipiului Suceava sunt : Aramescu Adrian, Barba Niculai, Bradatan Tiberius Marius, Ciobanu Timofi Adrian, Cirlan Liviu, Cretu Silviu Cristinel, Dontu Ovidiu Liviu, Doroftei Ovidiu, Girigan Eugen, Grosar Alexandru Cornel, Harsovschi Lucian, Mocanu Vasile, Monacu Vasile, Onofrei Raileanu Gheorghe, Paduraru Andrei George, Roibu Marcel Dan, Rusu Paul, Seredenciuc Viorel, Sfecla Geniloni, Tataranu Costel, Ungurian Daniel, Virvara Gavril, Vornicu Corneliu.Fiecare ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.2. Certificat de participare cu oferta independenta Completare Formular 314 ? prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular 12C ? prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente. Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata.Cerinte: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile care fac obiectul achizitiei publice si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre judecatorul sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.2)- Documentul va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare, eliberate cu maxim 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei, care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.2). Documentul va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.C). Persoane juridice / fizice straine1). Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit.2). In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. Cifra de afaceria). Informatii generale despre ofertant cu mentionarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv 2009, 2010 si 2011.Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel pu?in egala cu 336.000 lei.Completare Formularul 2 ? se va prezenta in original.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta privind ?cifra medie de afaceri globala? va fi indeplinita prin cumul.In cazul in care se doreste sa se beneficieze de prevederile art.16, alin. (2) din Legea 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara1. Lista principalelor lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri (executie / modernizare drumuri) executate in ultimii 5ani, continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2. Prezentarea unui nr. de maxim 2 (doua) contracte in val. cumulata de cel putin 168000 lei fara TVA, care sa confirme executarea in ultimii 5 ani de lucrari in domeniul constructiilor de drumuri.In cazul unei asocieri, dovada executarii de lucrari similare in val. de cel putin 168000 lei fara TVA va fi indeplinita prin cumul.Se va completa Formularul 12 F-se va prezenta in original.Se va completa Formularul B4? pt. fiecare din cele 2 contr. declarate- se va prezenta in original.Se vor prezenta, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" contracte de lucrari, recomandari semnate de beneficiarul contractului si procesele verbale de receptie partiala/finala., Utilaje/DotariInformatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.Se solicita ca ofertantii sa faca dovada ca detin sau au un contract de inchiriere/comodat sau echivalent cu o statie de preparare mixturi asfaltice. Se va permite prezentarea si a altor documente care sa dovedeasca punerea la dispozitia ofertantului a statiei de preparare mixturi asfaltice.Seva completa - Formular 12 H, prezentat in original.Se solicita copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" dupa contractul de inchiriere/comodat sau echivalent cu o statie de preparat mixturi asfaltice, dupa alte documente care sa dovedeasca punerea la dispozitia ofertantului a statiei de preparat mixturi asfaltice., Personal: Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune, direct responsabil pt. executia lucrarilor, sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pentru indeplinirea contractului detine cu contract de munca sau cu contract de colaborare cel putin: - 1 (un) inginer specializat in domeniul constructiilor de drumurisi poduri- 1 RTE-ist in domeniul constructiilor de drumuri. Se solicita: - diplome de studii, - contract de colaborare/angajament/acord de participare/ incheiat cu ofertantul sau cartea / contract de munca emise de institutia la care acesta este angajat;
- Certificatul de atestare tehnico-profesionala sau echivalent pentru specialistul RTE.Se solicita declaratie de disponibilitate pe tot parcursul de de derulare a contr. cu privire la personalul de specialitate, insotita de CV-uri pt. fiecare specialist.Se va completa Formularul 12 J ? prezentat in original., Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular 12 G si Acordurile de subcontractare incheiate cu fiecare subcontractant - Anexa 6.Completare Formular 12 G ? se va prezenta in original.1. Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti. 2. Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34 / 2006. 3. Se vor prezenta Acordurile de subcontractare pentru fiecare subcontractant, dupa caz ? Anexa 6 care se va prezenta in original. 4. Contractantul castigator va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.In lista vor fi inclusi toti subcontractantii. Subcontractantii nedeclarati in momentul elaborarii ofertei nu vor fi acceptati ulterior, la momentul incheierii contractului de lucrari. Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Nu se accepta societati in curs de acreditare.Se va prezenta copie dupa certificatul ISO 9001 sau echivalent - se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte acest certificat., Certificatul ISO 14001 - sau echivalent. Nu se accepta societati in curs de acreditare.Se va prezenta copie dupa certificatul ISO 14001 - sau echivalent - se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte acest certificat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2012 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer