Achizitie publica - MODERNIZAREA PARCURILOR DIN MACIN, JUDETUL TULCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 321023
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321023/01.03.2012
Denumire contract: MODERNIZAREA PARCURILOR DIN MACIN, JUDETUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MACIN (PRIMARIA ORASULUI MACIN)Cod fiscal: 3839156, Adresa: Macin, Str. Florilor nr.1, jud. Tulcea, Macin, Telefon: 0240571354, Fax: 0240571102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Macin, Str. Florilor nr.1, jud. Tulcea, Macin, Romania, cod postal: 825300, telefon: +40 240571354, fax: +40 240571102, persoana de contact: Marian Jalea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Macin, Str. Florilor nr.1, jud. Tulcea, Macin, Romania, cod postal: 825300.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREA PARCURILOR DIN MACIN, JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in amenajarea si reabilitarea spatiilor verzi din orasul Macin, in conformitate cu Proiectul tehnic si Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 495, 368.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 29.000 lei. Cu declaratie tip IMM: 14.500 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 11. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, depreferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante.c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurariGarantia de participare se va vira in contul RO74TREZ6425006XXX000050 deschis la Trezoreria Orasului Macin.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 modificata si completata la zi.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari.GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.AC are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Daca partile convin, GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul va deschide la Trezoreria Macin un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
-codul unic de inregistrare;
-sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
-structura actionariatului;
-numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
-domeniul de activitate principal;
-domeniile de activitate secundare;
-situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Cerinta nr. 2Persoane fizice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Autorizatie de functionare / altele echivalente. Valabilitate pentru anul in curs.Cerinta nr. 3Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: b.I) Op. ec.vor face dovada indeplinirii cerintei obligatorii privind sit. ec. b.II) Decl privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ? minim 2.900.000 lei (AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat). Se va avea in vedere, cursul inforeuro al dec.astfel: ?dec2008 ? 1 Euro = 3, 8688lei; ?dec2009 ? 1 Euro = 4.2788lei; ?dec2010 ? 1 Euro = 4, 2943lei. Cifra de afaceri solicitata este cea globala.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, un contract similar, a carui valoare sa fie egala cu minim 1.400.000 lei. In scopul indeplinirii acestei cerinte se va atasa declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ( Formularul nr. 5 ), recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract inscris in Formularul nr. 5, in scopul dovedirii cerintei nr. 1 si copie dupa procesele verbale de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/receptie finala cf. Ordinului ANRMAP 509/2011 ptr. contractele mentionate in Formularul nr. 5 in scopul dovedirii cerintei nr. 1.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa aiba la dispozitie echipamentele si bunurile necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Necesar minim de utilaje din surse proprii sau inchirieri (contracte cu terti) pentru indeplinirea contractului: - motocompresor aer mobil ? 1 buc.- autogreder ? 1 buc.- buldozer ? 1 buc.- autobetoniera ? 1 buc.- vibrator de beton actionat electric ? 1 buc.- compactor autopropulsat cu rulouri (valturi) ? 1 buc.- autocisterna cu sistem de stropire ? 1 buc.- automacara ? 1 buc.- incarcator frontal? 1 buc., Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii . 1Sef de santier specializarea inginer constructii cu experienta in cel putin un contract de executie lucrari;1 inginer, ,1inginer horticol, Minim un Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) lucrarilor in domeniile aferente proiectului. RTE propus va trebui sa aiba experienta in cel putin un contract de executie lucrari pe domeniul/domeniile pentru care este propus in prezenta oferta. Se vor prezenta certificatul de atestare profesionala si legitimatia valabile la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii pot propune unul sau mai multi RTE, care vor acoperi toate domeniile aferente proiectului, 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor cu experienta in cel putin un contract de executie lucrari pe pozitie similara, 1 Coordonator SSM-se prezinta documente conform HG 300/2006. c. Nr. minim de personal: 25 muncitori calificati constructii si 10Muncitori necalificati. Cerinta nr.1Standard de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent., Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" (Pf) se acorda astfel: - pentru cel mai scazut preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat 50 puncte;
- pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocatUnde: P(n) ? punctajul ofertei care se evalueazapret minim=pretul cel mai mic dintre ofertele depusepret(n)= pretul ofertei care se evalueaza
Propunerea tehnica
50
Descriere: Pt=P1+P2, Unde: Pt - total pct. th.;P1 - Perioada garantiei oferita lucrarii;P2 ? Termen executie.1.Pct.ptr. ?Perioada garantiei oferita lucrarii?, se acorda astfel: a)pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 12 luni si nu mai mult de 48 de luni), se acorda pct.max. alocat( 25 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda pct. astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x pct. max. alocat. Ptr. term mai mici decat term min. admisi oferta va fi decl. neconforma, iar peste term max. admisoferta nu va fi pct.2.Pct. ptr. ?Termen executie? se acorda astfel: a.ptr. cea mai scurta perioada se acorda ( dar nu mai putin de 5 luni si nu mai mult de 15 luni) pct. max alocat (25 pct);b.ptr o perioada mai lunga decat cea prevazuta la lit. a) se acorda pct. astfel: P(n) = (termen min/termen (n)) x pct max alocat.Perioadele se exprima in luni calendaristice. Ptr term mai mici decat term min admisi oferta nu va fi pct, iar peste term max admisoferta va fi declarata neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila pe www.e-licitatie.ro. Pentru intocmirea unei oferte corecte se va organiza vizita amplasamentului in data de 12.03.2012, ora 11, 00.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 08:15