Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZAREA PARTII DE JOASA TENSIUNE A POSTURILOR DE TRANSFORMARE AERIENE


Detaliu pentru invitatia numarul 355194
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 355194/30.10.2013
Denumire contract: MODERNIZAREA PARTII DE JOASA TENSIUNE A POSTURILOR DE TRANSFORMARE AERIENE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 0264205435, fax: +40 0264205425, persoana de contact: IOANA MIHAIELA OLTEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul FDEE EDTN, str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREA PARTII DE JOASA TENSIUNE A POSTURILOR DE TRANSFORMARE AERIENE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZAREA PARTII DE JOASA TENSIUNE A POSTURILOR DE TRANSFORMARE AERIENEValoare estimata a achizitiei este de 2.354.130lei si se compune din: -valoarea de executie a lucrarii de 2.243.680lei;
-valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de 110.448, 5lei reprezentand un procent de 5% din valoarea de executie a lucrarii.
II.1.6) CPV: 45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 354, 130 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 44.000 lei (respectiv 22.000 lei pentru IMM-uri)se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si va avea valabilitatea pe toata durata de valabilitate a ofertei ? 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. In conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 6.023, 68 lei, daca contestatia este respinsa ca nefondata sau daca contestatorul renunta la contestatia formulata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10%(resp 5% pt IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: 1.prin instrumente de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devin anexa la contract;valabilitatea acestora va acoperii intreaga perioada de garantie de buna executie;2.Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului; Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-formular A;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181- formular B;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul.Certificatele fiscale vor prezenta faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat, bugetele asigurarilor sociale de stat sau catre bugetul local vor fi exclusi de la procedura conf.art.181 lit.c), din OUG 34/2006. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate a fi indeplinite daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conf.art.9, alin.(1) din Ordinul 509/2011.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Formular A1-Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, conform prevederilor articolului 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata, sunt Vasile Filip ? director general, Cristian Muresan ? director dezvoltare, Olivia Stanca - Director Economic, Mihaela Torje - Cons.jr., Maria Mandrean - Sef Birou Disciplina Contractuala, Ada Sanda Lucia Pintican - sef Serviciu Investitii, Hadrian Bogariu - sef Serv.Exploatare MT-JT, Speranta Nedelcu - BTUIR 110kV, Mihaiela Oltean - Sef Serviciu Achizitii, Liana Bogdan - Serv Achizitii - in original;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMA-formular A2 -Certificat constatator, in original/copie legalizat/copie"conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalulteritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatulconstatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor;sau-Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoriaprofesionala impusa de indeplinirea contractului-(in original/copie legalizat/ copie" conform cu originalul");sau-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(documentul se va prezenta in original/copie legalizat/copie "conform cu originalul", anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).-se va prezenta o copie a ?Atestatului de tip C1A si C2A? eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE), care confera dreptul legal pentru proiectarea si executia de statii electrice , cerinta necesara conform art.12 din Ordinul ANRE nr.23/2013 in conformitate cu L123/2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012, insotit de dovada depunerii lui.Bilantul vacuprinde formularele: 10;20;30;40, Fisa de informatii generale. Se solicita ca media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 4.487.360 lei.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. ? Se va completa si depune Formularul B2 din Sectiunea Formulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari debuna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Se va completa si depune, Formularul C3 din Sectiunea Formulare, Experienta similara se va demonstra prin prezentarea de cel putin un contract finalizat in ultimii 5 ani, prin care se confirma executarea de lucrari similare celei supuse achizitiei in valoare de minim 2.000.000 lei.Experienta similara se confirma prin prezentarea unor certificari de buna executie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Se va completa si depune, in original, Formular B4 din sectiunea formulare.Pentru echivalenta leu/alta valuta se va utiliza cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru ultimii 5 ani, raportati la termenul limita de depunere a ofertelor., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va completa si depune, in original, Formularul F din Sectiunea Formulare, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va completa si depune, in original, Formularul E din Sectiunea Formulare, Declaratie pe propria raspundere privind partile din contract ce urmeaza a fisubcontractate, denumirea subcontractantului/ subcontractantilor si specializarea acestuia/ acestora.Se va completa si depune, in original, Formularul D1 si anexa acestuia din Sectiunea Formulare, Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia.Cerintele cu privire la Situatia personala a candidatului ofertantului siCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Cerintele cu privire la Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achitaaceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala.Se va completa si depune, in original, Formularul D2 din Sectiunea Se va prezenta, certificat ISO 9001/2008 sau alte certificate echivalente, emise de organisme independente, care sa confirme caoperatorul respecta standardul de asigurare a calitatii, Se va prezenta, certificat ISO 14001/2005 sau alte certificate echivalente, emise de organisme independente, care sa confirme caoperatorul respecta standardul de mediuPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2013 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer