Achizitie publica - Modernizarea, reabilitarea, dotarea cu echipamente de specialitate a cabinetelor ambulatoriu Uricani
Detaliu pentru invitatia numarul 326833
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326833/15.05.2012
Denumire contract: Modernizarea, reabilitarea, dotarea cu echipamente de specialitate a cabinetelor ambulatoriu Uricani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria orasului UricaniCod fiscal: 4634647, Adresa: str. 1 Mai, nr. 6, Uricani, Telefon: 0254511101, 0254511121, Fax: 0254511127
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Mai, nr. 6, Uricani, judetul Hunedoara, Romania, cod postal: 336100, telefon: +4 0254511121, fax: +4 0254511127, persoana de contact: Alenka Maria Gal - Comp. Achizitii publice, interior 231.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Uricani, Sala de sedinte, etaj 1, Str. 1 Mai, nr. 6, oras Uricani, judetul Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea, reabilitarea, dotarea cu echipamente de specialitate a cabinetelor ambulatoriu Uricani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari in cadrul proiectului Modernizarea, reabilitarea si dotarea cu echipamente de specialitate a cabinetelor ce functioneaza in localitatea Uricani, aferente ambulatoriului integrat al spitalului municipal Lupeni
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 426, 343.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 30.000 lei. Cu declaratie tip IMM: 15.000 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 11. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante.c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurariGarantia de participare se va vira in contul (RO73TREZ3685006XXX002506) deschis la Trezoreria Orasului Petrosani.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 modificata si completata la zi.
Garantie de buna executie
In procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A..Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declar. privind eligibilitatea - Formularul nr. 12.Declarat. privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006 ? FORMULAR NR. 2, depus si de tertul sustinator, daca este cazul.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - FORMULAR 2 BIS4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 - FORMULAR nr. 1 BIS (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: membrii comisiei de evaluare a ofertelor, numiti prin dispozitia Primarului ? Buhaescu Danut: Presedinte: Braia Corneliu - Viceprimarul orasului Uricani, Membrii: Iacobescu Dinea Dumitru - Inspector Primaria Uricani, Markus Florina Ramona - Inspector, Primaria Uricani, Gal Alenka Maria - Inspector Primaria Uricani, Pitul Gabriela - Inspector Primaria Uricani, Chereches Livia Sorina- Contabil Sef, Savulescu Cristian - cons. juridicDocumentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: -denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
-codul unic de inregistrare;
-sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
-structura actionariatului;
-numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
-domeniul de activitate principal;
-domeniile de activitate secundare;
-situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator emis de catre Registrul Comertului in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat, sau sa aiba in curs de executie in ultimii 5 (cinci) ani, contracte similare de lucrari, a caror valoare sa fie egala cu minim 2.426.343, 00 lei., Minim o recomandare din partea beneficarilorcare trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului, si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu;
- daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale / totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE POATE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI, Angajamentul ofertantului - ANGAJAMENTUL OFERTANTULUI PRIVIND RESURSELE UMANE ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., Angajamentul de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 9, in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti ai ofertantului., Informatii privind PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT pe care operatorul economic are eventual intentia sa le SUBCONTRACTEZE SI SPECIALIZAREA ACESTORA) completat - daca este cazul, In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica, Acordul de asociere, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei., INFORMATII GENERALE PRIVIND ANGAJATII, PERSONAL CE VA FI ANGAJAT IN CONTRACT, Personal cheie solicitat: a)Manager de Proiect ? studii superioare in domeniul tehnic, minim 3 ani experienta profesionalab)Sef de santier ? Inginer in domeniul Constructii civile sau instalatii, minim 3 ani experienta profesionalaOperatorii economici vor trebui sa isi organizeze echipa de proiect cu tot personalul necesar pentru ducerea la indeplinire in bune conditii a contractului de executie de lucrari. ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul lucrarilor de constructii, ISO 14001:2004 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP, SITE www.e-licitatie.roNota: Moneda in care se transmit ofertele: RON
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 09:19