Achizitie publica - Modernizarea reteaua stradala a localitati Bretcu, comuna Bretcu, judet Covasna
Detaliu pentru invitatia numarul 331590
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331590/12.07.2012
Denumire contract: Modernizarea reteaua stradala a localitati Bretcu, comuna Bretcu, judet Covasna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRETCU COVASNACod fiscal: 4201864, Adresa: Str.Principala, nr.142, Judetul Covasna, Bretcu, Telefon: 0267368004, Fax: 0267368004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea reteaua stradala a localitati Bretcu, comuna Bretcu, judet Covasna
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare reteaua stradala a localitati Bretcu
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 572, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 91.000lei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: -?« scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in Sectiunea a V-a (Formularul nr. 11 din Sectiunea a V-a);
- ?« depunerea in numerar la caseria autoritati contractante;
-?« documente eliberat in conditiile legii de catre o societatea de asigurari;
- ?« virament in contul autoritati contractante nr. RO14TREZ25750063X002496In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului.IMM-urile beneficiaza de o reducere cu 50%. Garantia de buna executie a contractului se constituie prin scrisoare de garantie bancara, document emis de societate de asigurari sau caseria autoritati contractante, garantia constituindu-se in anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competentin administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului Valabilitatea garantiei de buna executie va corespunde cu perioada de valabilitatea a contractului, conform art.90(1) si art 86(2-4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declararea eligibilitati prin Completarea Formularului nr. 12 A din Sectiunea a V-a ? Declaratie privind eligibilitatea;Cerinta nr. 2 Neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 prin Completarea Formularului nr. 12 B din Sectiunea a V-a ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 si Formularului nr. 12 B1 din Sectiunea a V-a ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr.3 Neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 Formularului nr. 12 D din Sectiunea a V-a ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 Persoanele cu functii de decizie din partea autoritati contractante sint: 1.DIMENY Zoltan presedinte comisie2.MATE Maria membru3.ANDREI Ramona Alina membru4.HOSZU Istvan membru5.BIRO Ildiko membruConsilieri: Bara-Nemeth Laszlo;Biszak ArpadBiszak IstvanDeak Jo;zsefFejer AttilaFülop MihalyGontea MariaHosszu IstvanKlara GyorgyKocsis BenedekKovacs FranciscMoroianu IoanPall JanosCerinta nr. 4 Ofertantul nu va inregistra obligatii exigibile de plata la bugetul consolidat al statului si bugetul asigurarilor sociale, precum si la bugetul local prin Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor fata de: a)Bugetul de stat (bugetul consolidat, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.b)Bugetul local (original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.c)Pentru persoanele straine : document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective (in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si in traducere legalizata), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele straine: document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective in original sau copie legalizata insotit de traducerea legalizata Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care atesta dreptul de a exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura, pentru persoanele rezidente prin Prezentarea urmatoarelor documente: a) Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorial (prin care se va dovedi ca are ca activitate domeniul ce face obiectul contractului de lucrari din prezenta documentatie). (original, copie lgalizata, copie simpla vizata pentru conformitate cu originalul. In cazul in care se prezinta copie simpla de catre ofertantul castigator acesta are obligatia prezentari originalului sau copiei legalizate la solicitarea autoritati contractante). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.b) Documente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere, dupa caz ( numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr.346/2004 privind stimularea infintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2 Prezentarea de documente care atesta dreptul de a exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura, pentru persoanele nerezidente prin Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Existenta unui parc de utilaje functionalPrezentare Formular Nr. 12 H, insotita de anexa, din Sectiunea a V-a., Cerinta nr. 2 Prezentarea personalului de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului.Prezentare Formular ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, din Sectiunea a V-a ., Cerinta nr. 3Ofertantul va prezenta o experienta similara in valoare de minim 4.500.000 lei in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract de executie.Prezentarea Formularul 12 F insotit de anexa, din Sectiunea a V-a.Demonstrarea lucrarilor executate si duse la bun sfarsit se va realiza printruna din urmatoarele variante (conform art 14 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011)? Lucrari receptionat partial, insotirte de proces-verbal de receptie partiala;? Lucrari receptionate insotite de proces -verbal la terminarea lucrari;? Lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. Sau documente similare pentru investitii executate in afara tari.Se vor atasa recomandari din partea beneficiarului, care vor contine obligatoriu date referitoare la: ? Beneficiarul contractului? Tipul lucrarilor executate? Capacitatile principale ale obiectivelor de investitie realizate? Durata contractului? Valoarea contractuluiRecomandarile trebuie sa precizeze rolul Cerinta nr. 1 Sistemului de management al calitatii de catre firmele ofertante, respectiv ISO 9001:2001, Cerinta nr. 2 Sistemului de management al mediului de catre firmele ofertante, respectiv ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 100 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu cel mai mic pret/pretul ofertei luate in calcul X 100
Termen de garantie in luni
20
Descriere: Termen minim de garantie 12 luni - maxim 84 luni. Oferta cu termenul de garantie cel mai indelungat obtine 100 puncte, punctajul restul ofertelor admisibile se stabileste folosind relatia: Punctaj=termenul de garantie oferta luata in calcul/termen de garantie cel mai indelungat x 100
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Download de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 12:36