Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZAREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA VOINEASA JUDETUL VALCEA?


Detaliu pentru invitatia numarul 338154
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VOINEASA
Numar invitatie: 338154/25.10.2012
Denumire contract: MODERNIZAREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA VOINEASA JUDETUL VALCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VOINEASACod fiscal: 2541690, Adresa: Localitatea Voineasa, str. I.Gh.Duca, nr. 98, judetul Valcea, Voineasa, Telefon: 0250754309, Fax: 0250754310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Voineasa, str. I.Gh.Duca, nr. 98, judetul Valcea, Voineasa, Romania, cod postal: 247750, telefon: +40 0250754309, fax: +40 0250754310, persoana de contact: Iliescu Jena
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Voineasa, str. I.Gh.Duca, nr. 98, judetul Valcea, Voineasa, Romania, cod postal: 247750, telefon: +40 0250754309, fax: +40 0250754310
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA VOINEASA JUDETUL VALCEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop achizitia de Proiectare siExecutia a lucrarii de investitii: ?MODERNIZAREARETELEI DEDRUMURIDEINTERES LOCAL IN COMUNA VOINEASA, JUDETUL VALCEA?Obiectivul principal al acestei achizitii consta in : -realizarea serviciului de proiectare fazele Documentatie pentru obtinerea Certificatului de Urbanism si Autorizatie de Constructie ( D_CU si D_ AC)+Proiectul Tehnic (PT) + Detalii de Executie(DE)+ Caiet de Sarcini(CS) + asistenta tehnica din partea proiectantului (AT) .-modernizarea retelei de drumuri se afla in teritoriul administrativ allocalitatii Voineasa sicuprinde urmatoarele strazi: Lunca lui Dan(L = 225m), Sascioarei (L = 540m), Aleea Lotrului(L=200m), Posada(L=116m), Mihail Sadoveanu(L=100m), Stupina(L=314m), IonMinulescu(L=200m), Pleasa(L=400m), Leurda(L=200m), Voinesita(L=0, 740m), Paraul Cararii(L=250m), Rudaru (L = 400m).Lungimea totala a retelei de drumuri propuse pentru imbunatatire este de 3.785 m.Obiective specifice: -Drumurile investigate au o structura flexibila pietruita prin balastari succesive, cu un nivel de viabilitate redus.-adoptarea unei structuri rutiere flexibilecu doua straturi asfaltice pesteo fundatie din piatra sparta sau balast (amestec optimal), dupa reprofilarea si completarea existentului.Grosimea stratului de fundatie de piatra spartanu va fi mai mica de 12 cm iar cea de balast se dimensioneaza corespunzatordar nu mai putin de 20 cm.Stratul de mixtura se poate realiza din pietrisuri concasate si sortate, si se precizeaza in mod explicit aditivarea bitumului pentru imbunatatirea adezivitatii (minim 80) pentru stratul de uzura.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 685, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 73.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturi in conditiile art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/ 2006 modificat cu HG 1045/2011In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Formular nr.2)Eliberarea / Restituirea Garantiei de Participare : Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Retinerea garantiei de Participare:
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.4 )(in conformitate cu prevederile art.182 alin.(2) din OUG 34/2006).In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentelementionate . Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate: 1.Certificatul Fiscal eliberat de Administratia Finantelor PubliceCertificatul Fiscal eliberat de Autoritatile Publice Locale de la adresa sediului social al ofertantului, trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"- conform Ordinului 314/2010Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.5 )In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentelementionate . Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentelementionate . Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati. In cazul in care oferta are sustinere tehnica/ profesionala/financiara sau prezinta subcontractant persoana care asigura sustinerea( tert sustinator) si/sau subcontractantulvaprezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG 34/2006.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.6 )In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentelementionate . Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati. In cazul in care oferta are sustinere tehnica/ profesionala/financiara sau prezinta subcontractant persoana care asigura sustinerea( tert sustinator) si/sau subcontractantulvaprezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG 34/2006.1. Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar Stanciu Ghoerghe; , viceprimar Man Geani Teodor , secretar Mirion Valeria, Contabil Popescu Victoria, Consilieri : Buduleci Alexandru, Copaceanu Nicolae, Dobrin Gheorghe, ConstantinescuVasile Valentin, Iepure Ionica Adrian, Iepure Constantin Marian, Mardale Ana Maria, Mirion Bucur Nicolae, Valcoci Dochia, Moldoveanu Danut. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru persoanele juridice romane Documente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prinaccesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursAtentie: Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentuluiin original / copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani egala sau mai mare de7.300.000 leiDocumente relevante: bilantul contabil sectiunea contul de profit si pierderi pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente edificatoare, in copie legalizata sau certificate ?conform cu originalul?In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentulmentionatiar nivelul cifrei medii de afaceri se va considera cel cumulat ., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 3 ani a executat urmatoarele : Contracte de proiectarePrestarea siducerea la bun sfarsit in ultimii 3 ani, a cel putin unul sau doua contractesimilare prin complexitatea achizitiei mentionate inTema de proiectare, pentru proiectarea unei astfel de lucraria carui valoare sa fie egala sau mai mare de70.000 leiOfertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele : Contracte de executiePrestarea siducerea la bun sfarsit in ultimii 5 ani, a cel putin unul sau doua contractesimilare princomplexitatea achizitiei mentionate in Tema de proiectare, pentru executia de lucrariia carui valoare sa fie egala sau mai mare de3.600.000 lei, Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - Contractele deproiectare si executia lucrariiinvocate ca experienta similarasi actele aditionale( daca exista )( in copie legalizata sau certificate? conform cu originalul ? )-documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari ( in copie legalizata sau certificate? conform cu originalul ? ) Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul proiectarii sau executiei lucrarilor;
- procese verbale de predare- primire pentru proiectare , procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul caserviciile saulucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Utilaje/ DotariDeclaratia privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiile de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de proiectare si executie .Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice de care dispune (in dotare proprie, leasing, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, cel putin: a) Autobasculante ;b) Repartizor finisor asfalt;c) Autogreder;d) Autocisterna ;e) Cilindru compactor;f) Buldoexcavatoare;.g) Incarcatoare frontale;h) Statie de preparat mixturi asfaltice;(i) Dovada detinerii/accesului la un laborator de grad corespunzator (minim grad 2), ptr.care se vor prez. autoriz. de funct.In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare dintre asociatva putea prezenta documentulmentionat .Dovada posesiei se probeaza cu documente in copii legalizate saucertificate ? conform cu originalul ? care atesta drepul de folo, Asigurare responsabil tehnic cu executia pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata-drumuri.Asigurare Responsabil protectia muncii atestat recunoscut de Ministerul Muncii, cu urmatoarele calificari: coordonator SSM in baza HG 300/2006- aflate sub contract cu ofertantul sau angajamentde participare si declaratie de disponibilitatein copie lizibila conform cu originalul.In cazul in care oferta este depusa in asociere, unul sau mai multivor putea prezenta documentulmentionat cu anexele aferente iar nivelul minim al echipeise va considera cel cumulat .Prezentare efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, presonalul responsabil cu indeplinirea contractului de proiectare si executia lucrarilor, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitati de proiectare siexecutie a lucrarilor ce facobiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul in care oferta este depusa in asociere, unul sau mai multivor putea prezenta documentulmentionat cu anexele aferente, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati de proiectare siexecutie a lucrarilor ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.In cazul in care oferta este depusa in asociere, unul sau mai multivor putea prezenta documentulmentionat cu anexele aferente .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer