Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea si retehnologizarea Statiei de Tratare Deseuri Radioactive (STDR)-Instalatii AMC aferente obiectului de investitii din carea) Sistem de control comanda pentru instalatia de imbetonareb) Sistem de control comanda pentru instalatia de evaporar


Detaliu pentru invitatia numarul 328063
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Numar invitatie: 328063/28.05.2012
Denumire contract: Modernizarea siretehnologizarea Statiei de Tratare Deseuri Radioactive (STDR)-Instalatii AMC aferente obiectului de investitii din carea) Sistem de control comanda pentru instalatia de imbetonareb) Sistem de control comanda pentru instalatia de evaporare si pentru depozitul
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250565, fax: +40 252/315848, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE, Drobeta-Turnu Severin, str.NICOLAE IORGA, nr. 1, SALA DE LICITATII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea siretehnologizarea Statiei de Tratare Deseuri Radioactive (STDR)-Instalatii AMC aferente obiectului de investitii din carea) Sistem de control comanda pentru instalatia de imbetonareb) Sistem de control comanda pentru instalatia de evaporare si pentru depozitul
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea siretehnologizarea Statiei de Tratare Deseuri Radioactive (STDR)-Instalatii AMC aferente obiectului de investitii din care: a) Sistem de control comanda pentru instalatia de imbetonareb) Sistem de control comanda pentru instalatia de evaporare si pentru depozitul intermediar de lichide radioactive.
II.1.6) CPV: 45311000-0 - Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 654, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 13.080 lei.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50%, respectiv 6.540 lei . In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, prezentata in original..Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se constituie la alegere, prin: ? virament bancar in contulR.A.A.N., cont IBAN: RO02 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Sucursala Mehedinti, ? instrument de garantare (Formular 16) emis in favoarea R.A.A.N., in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.d) ofertantul a depus o contestatie la C.N.S.C., iar aceasta a fost respinsa. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 4.433, 9 lei, conform prevederilor art. 278^1, alin. 1, lit. b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%, respectiv 5% pentru IMM-uri, din valoarea contractului fara TVA .Modalitate de constituire conf.Art.89, alin.2 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie a contractului se constituie astfel: - prin doua instrumente de garantare (Formular nr.17), emise in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (uninstrument pentru partea de 70% din valoarea contractuluisi uninstrumentpentru partea de 30% din valoarea contractului);
- instrumentele de garantare prezentate de executant, in original, in termen de 15 zile calendaristice de la semnarea si inregistrarea contractului la sediul achizitorului se vor constitui ca anexe la contract;
- garantia trebuie sa fie irevocabila;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna (oferte in asociere), fiecare operator economic are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale va completa si prezenta: Formular nr. 8- ?Acord de asociereCerinta nr. 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Modalitatea de indeplinire: Se va completa si prezenta Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea? in originalConditie de calificare : Ofertantul/asociatul/tert sustinatornu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Nota: a. .Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 180 din ordonantanu se solicita eventualilor subcontractantib. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferta in asociere), fiecare operator economic (asociat) are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2DeModalitatea de indeplinire: Se va completa si prezenta Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? - in original.Documente de confirmare: Pentru persoane juridice/fizice romane?Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .?Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) caretrebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).In cazul existentei unor datorii, ofertantii vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadarii in termen.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice /fizice straine: ?Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Nota: a) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta, nu se solicita a fi indeplinite de eventualii subcontractanti.b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferta in asociere), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta, vor fi demonstrate de fiecare operator economic (asociat)c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUGG nr.34/2006.d) Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de servicii orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.claratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Cerinta nr. 3Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Se va completa si prezenta Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006? - in original.Persoanele cu functii de decizie care pot atrage incidente prev.art.2 din Ordinul 170/2012 al Presedintelui ANRMAP, din cadrul REGIEI AUTONOME pentru Activitati Nuclearein ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: ing. Constantin BOLOCAN, dr. ec. Gheorghe DULCEA, ing. Angelica POPESCU, sing. Stefan MOACA, ing. Marius IORDACHE, ec. Mariana SIMION, ing. Ioan BARTA, ing. Ileana ALEXE, ing. Mihaela MILIES, ec. Mircea VASILUTA, ec. Simona DRUTU, cons. jr. Dorina MANZALA, cons. jr. Iulian RAICU..Nota: 1. Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti ofertantii/ candidatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatoriparticipanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire2. Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinator/Subcontractantul care are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere, prin care se certifica faptul caparticiparea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010)Modalitatea de indeplinire: Se va completa si prezenta Formular nr. 4 ? ?Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta?, in original Cerinta nr. 1Declararea apartenentei din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Pentru persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emiscu cel mult 30 de zile inaintea datei limita depunere oferte -se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Conditie de calificare: Din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluitrebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: In urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire , ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a transmite la solicitarea autoritatii contractante Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice /fizice strainePrezentare documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Note: a) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferte in asociere), fiecare operator economic are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b) Documentele privind Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertisustinator/sustinatori.Cerinta nr. 2Autorizatie CNCANAutorizatie pentru sistemul de management al calitatii aplicabil activitatilor de proiectare, fabricatie si constructii-montaj, destinate instalatiilor nucleare, emise de CNCAN.Cerinta nr.3Declaratie pe propria raspundere a ofertantului ca in cazul in care oferta sa va fi castigatoare in urma licitatiei electronice, va obtine de la CANCAN, pana la inceperea lucrarilorDeclaratie pe propria raspundere a ofertantului ca in cazul in care oferta sa va fi castigatoare in urma licitatiei electronice, va obtine de la CANCAN, pana la inceperea lucrarilor, certificatul de acceptare ca intreprinderea externa ce urmeaza sa desfasoare activitati in zona controlata a STDR-SCN Pitesti, in conformitate cu prevederile Ordinului Presedintelui CNACAN nr.228/2002.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrariexecutate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, insotita de urmatoarele documente : -copii dupa parti cuprinzand informatii relevante din contractele prezentate ca experienta similara;
-procese verbale de receptie aferente contractelor prezentate;
-cerificari de buna executie(recomandari/certificateconstatatoare)., Cerinta nr. 2Declaratie in legatura cu dotarile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (utilaje, echipament tehnic , mijloce de transport , laboratoarele si alte mijloace fixe), Cerinta nr. 3Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractului .Declaratia va fi insotita de: a)CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului;
-declaratii de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate/angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului(daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoane)- in temeiul Ordinului Presedintelui ANRMAP 509/14 SEPT.2011, Cerinta nr. 4Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniu care face obiectul lucrarii., Cerinta nr. 5Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Cerinta nr. 1Informatii privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman ? SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, Cerinta nr. 2informatii privind certificarea implementarii sistemului de management de mediu, in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata Invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer