Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea si echiparea Ambulatoriului Integrat al Spitalului Municipal Orastie


Detaliu pentru invitatia numarul 328734
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Orastie
Numar invitatie: 328734/06.06.2012
Denumire contract: Modernizarea si echiparea Ambulatoriului Integrat al Spitalului Municipal Orastie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului OrastieCod fiscal: 4634515, Adresa: P-ta Aurel Vlaicu, Nr.3, Orastie, Telefon: 0728156078, Fax: 0254242560
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea si echiparea Ambulatoriului Integrat al Spitalului Municipal Orastie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Modernizarea spatiilor existente din cadrul cladirii Ambulatoriului si aducerea la noile norme de igiena, de confort in timpul utilizarii si de confort termic;
-Mansardarea cladirii existente ? refacerea acoperisului in varianta acoperis mansardat;
-Amplasare lift acces niveluri superioare (inclusiv mansarda).
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 460, 057.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
69000 RON constit.conf.art.86 din HG 925/2006.Dovada constit.gar.de partic. se face conf. prev. art. 17 alin. (3) si (4) din HG 1660/2006 pt. aprob. Normelor de aplic. a prev. OUG 34/2006.Per.de valab.: egala cu per.de valab. a ofertei (90 zile de la term. limita de primire a ofertelor). Formele de constit. care vor fi acceptate: -prin vir.bancar sau printr-un instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pt. per.prev. in doc.de atribuire, conf. Form.1.3.Nota: Daca se opteaza pt.constit. gar. prin aceasta modalit., scrisoarea de garantie va fi transmisa in original la sediul AC pana la data si ora limita de deschidere (vizualizare) a ofertelor in SEAP mentionate in I.P.-prin depun.unui OP / fila CEC cu cond.confirm.acestuia de catre banca emitenta, pana la data desch. ofertelor (cont: RO79TREZ3705006XXX000043 deschis la Trez.Orastie), CF 4634515.Nota: in aceasta sit. se va atasa la doc.depuse si dovada constit. gar.de partic. in format electr.Nota: AC are dreptul de a retine gar.de partic. atunci cand ofert.se afla in oricare dintre urm.situatii: (a)isi retrage candidatura/oferta in per.de valab.a acesteia;(b)oferta sa fiind stabilita castig., nu constit.gar.de buna exec.in per.de valab.a of., dar nu mai tarziu de 15 zile de la semn. contr.de catre ambele parti;(c)oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contr.de achiz.publ.in per.de valab.a ofertei.(d)in cazul in care candidatul/ofertantul depune o contestatiela CNSC, iar aceasta este respinsa, A.C. va retine din gar.de partic. suma calculata conf.prev. art. 2781, alin (1), din OUG nr. 34/2006 cu modif.si compl. ulter.Nota: IMM-urile benef.de reducere de 50% la gar.de partic.Grupul format excl.din op.ec. in categ. IMM, pers.jur.rom. ori straine care depun oferta comuna, benef.de aceeasi reducere a gar.de partic.Ofertele neinsotite de dovada constit.gar.de partic. vor fi respinse.
Garantie de buna executie
in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA, conform art. 90 din HG 925/2006 (50% pt. IMM cf. Legii nr.346/2004). Se va constitui: -fieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
-fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont distinct disponibil la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire a garantei de buna executie si va mentiona acest lucru intr-un formular ? model propriu, in cadrul propunerii tehnice.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 2.1.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 2.2.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.3.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.4.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de Administratia Finantelor Publice - din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal) - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Pentru persoane juridice strainePrezentarea oricarui document edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.181 lit. a, lit. c 1 si lit. d din OUG nr.34/2006.5.Declaratie privind calitatea de participant: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a)sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: -asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau-care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau-care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Cerinta obligatorie: 5.1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 2.3.5.2.Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular 2.7.5.3.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din Ordonanta nr. 34/2006 - Formular 2.4.Persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Munteanu Alexandru ? primar, Popa Dorin Ioan ? viceprimar, Iordan Teodor ? secretar, Hosu Radu ? director tehnic, Jorza Lucia ? director economic, Costoiu Calin ? consilier juridic, Dobos Carmen ? economist, Hosu Maria ? consilier. Persoane care aproba bugetul autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica - membrii Consiliului local: ABRUDAN IOAN, CODEA FIRUTA, IORDACHESCU NICOLAE, JURCHELA IOAN, MARIS ROMULUS, STANCULEA GABRIEL, SANGEORZAN OCTAVIAN, TAPURIN MARIN, MANTA POMPILIU, NEAMTU SERGIU, POPA DORIN IOAN, POPA GHEORGHE GABRIEL, VLAD OVIDIU, BALAN OVIDIU, BOTESCU ADINEL, DINDEAL ELENA-MARIA, ROSU MIRCEA-OVIDIU, TODEA CORNEL NICOLAE, STOICA CONSTANTIN NICOLAE.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractor declarat prin oferta.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatii tehnico-profesionale vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta nr. 34/2006.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Cerinta obligatorie: Prezentarea de documente doveditoare: -Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii. Domeniul de activitate a ofertantului trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii (sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC).Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: -informatii de identificare legale (denumire, sediu social, cod unic de inregistrare);
-reprezentantii legali;
-domenii de activitate (activitatea principala si activitatile secundare);
-sedii si/sau activitati autorizate ? conform art. 15 din Legea nr. 359/2004;
-fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990.Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.-Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente a tarii respective. Documentele trebuie prezentate in traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara - cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani cu exercitiu financiar incheiat (fara anul in curs) pentru care pot fi prezentate documente justificative.Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim de 4.000.000 lei.Pentru situatiile financiare intocmite in alta moneda (valuta), la echivalenta in RON se va lua in considerare urmatorul curs mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.Operatorul economic care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de prevederile Legii 346/2004: reducerea cu 50% a valorii solicitate pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri, pe baza declaratiei din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Documentul va fi prezentat de ofertanti/ofertanti asociati in original., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea din partea altei persoane indiferent de natura relatiilor existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta privind cifra de afaceri se considera indeplinita numai in conditiile in care cuantumul acesteia este acoperit de un singur sustinator.Va fi prezentat angajamentul ferm, incheiat in forma autentica, al tertului sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani.Minim un contract si maxim 3 contracte din care sa reiasa ca ofertantul a indeplinit in ultimii 5 ani contracte avand ca si obiect lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, cu o valoare cumulata cel putin egala cu 2.500.000 lei fara T.V.A.1.Declaratie si o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, in original.2.Referitor la experienta similara se solicita urmatoarele documente: -Fisa privind experienta similara, conform Formular 2.8.1, in original.-Informatiile relevante din contracte in indeplinirea contractelor respective, copie conforma cu originalul.-Proces verbal de receptie partiala, pe obiective, la terminare sau totala, copie conforma cu originalul.-Recomandare privind lucrarile similare executate, copie conforma cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Daca persoanele responsabile cu executia lucrarii si respectiv controlul calitatii nu sunt angajati ai operatorului economic, acesta va prezenta un document care sa ateste relatia contractuala dintre parti., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate. Se solicita o declaratie cu privire la personalul de specialitate care sa aiba cel putin urmatoarele certificari: -Responsabil tehnic cu executia lucrarilor (se solicita copie atestat conform Legii nr. 10/1995, HG 925/1995, Ordinului MDRT nr.777/2003) - inginer constructii civile.-Responsabil cu calitatea in constructii (CQ).-Sef de santier ? inginer constructor Constructii civile, industriale si agricole (CCIA).Se vor prezenta urmatoarele documente: -diplome de studii/atestate/autorizatii in termen de valabilitate/decizii de numire, in copie conforma cu originalul.-C.V. in original., Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se solicita o declaratie cu privire la personalul de specialitate (nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului)., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se angajeaza ca poate dispune (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) de principalele utilaje, instalatii, echipamente tehnice implicate in realizarea contractului, conform listei cu cantitatile de lucrari (din deviz) sau contract de chirie pentru cele care nu sunt in proprietatea ofertantului sau al subcontractantului, in copie conforma cu originalul., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Angajament ferm al tertului sustinator. Documentul va fi prezentat in original de tertul sustinator al ofertantului., Informatii privind subcontractantii.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se va prezenta o declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora., Informatii privind asociatii.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata de executie a contractului.Acorduri de asociere (daca este cazul), conform art.44 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii privind asigurarea calitatiiOfertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile specifice obiectului contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Implementarea si mentinerea standardelor de asigurarea calitatii nu pot fi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer