Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea si extindere cladire centru de primire, ingrijire si asistare a persoanelor varstnice Vatra Dornei, jud. Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 347929
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Vatra Dornei
Numar invitatie: 347929/04.06.2013
Denumire contract: Modernizarea si extindere cladire centru de primire, ingrijire si asistare a persoanelor varstnice Vatra Dornei, jud. Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Vatra DorneiCod fiscal: 7467268, Adresa: Vatra Dornei, judetul Suceava, strada Mihai Eminescu, Nr. 17, Vatra Dornei, Telefon: +40 0230375229, Fax: +40 0230375170
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vatra Dornei, judetul Suceava, strada Mihai Eminescu, Nr. 17, Vatra Dornei, Romania, cod postal: 725700, telefon: +40 0230375229, fax: +40 0230375170, persoana de contact: Mariana Boiarinof - manager de proiect
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Vatra Dornei, judetul Suceava, strada Mihai Eminescu, Nr. 17, sala 14
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea si extindere cladire centru de primire, ingrijire si asistare a persoanelor varstnice Vatra Dornei, jud. Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata a lucrarilor care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit: 1.236.639 lei fara TVA. Suma reprezentand cheltuielile diverse si neprevazute: 247327 lei fara TVA. Valoarea totala estimata a contractului: 1483966 lei fara TVA.Obiectivele proiectului pot fi atinse numai prin realizarea urmatoarelor categorii de lucrari aferente proiectului: a. Reparatie si recompartimentare corp existentb. Arhitectura corp propusc. Rezistenta corp propusd. Instalatii sanitare interioaree. Instalatii termicef. Instalatii termomecanice in C.T.g. Utilaj tehnologich. Cos de fumi. Retea exterioara alimentare cu apaj. Retea canalizare exterioarak.Instalatii electrice.
II.1.6) CPV: 45215212-6 - Lucrari de constructii de aziluri de batrani (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 483, 966 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 24732 lei (12366 lei in cazul IMM).Modalitati de constituire acceptate, conform art. 86 alin.(1) si (5) din H.G. nr. 925/2006 actualizata: -Virament bancar in contul autoritatii contractante: (RO24TREZ5975006XXX000054 Trezoreria Vatra Dornei), confirmat prin extras de cont; -Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari; -Prin depunere la casieria autoritatii contractante. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia C.N.S.C. este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. 278^1 litera c) din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata.In cazul in care Garantia de participare se constituie in alte monede decat moneda nationala, pentru echivalenta se va lua in considerare cursul BNR valabil cu 5 zile lucratoare inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara T.V.A. (2.5% in cazul I.M.M.). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executiese constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devineanexa la contract saugarantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatAutoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetuluigeneral consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticiiprofesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilorde calificare si selectie.Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 3-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006-Prezentare Formular 4-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati, ptr tert sustinator-declaratie art 181 lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata;Cerinta nr.3-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr.4 -Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 5-Cerinta obligatorie pentruofertant/ofertanti/asociati;Cerinta nr.6-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar ? Ilie Bonches; Viceprimar ? Nicusor CojocaruSecretar ? Vasile Turcu;Manager public: Rusu Filaret Mircea; Director economic: Iancu Turcanu;UIP si comisia de evaluare: Mariana Boiarinof ? consilier DSIE, Luminosu Luminita Bucovina ? consilier juridic, Calinescu Brindusa? inspector economic, Marcel Nacu ? responsabil tehnic, Gabriel Boicu ? responsabil tehnic, Eugenia Agapi ? consilier urbanism, Cristina Moraru - responsabil tehnicLista consilierilor locali : Apetrii Gheorghe, Benchea Macsim Sinziana, Boca Roman, Candrea Dumitru, Chiruta Vasile, Mateiciuc Ilie, Obreja Mariana, Pindelea Grigore, Popescu Constantin, Apostoaie Emil, Ripan Marius Vasile, Romanica Tirel, Forfota Danut Marcel, Scripcaru Corneliu, Simireanu Timinschi Serenela, Ungureanu Costel.Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/subcontractanti/tert sustinator;Cerinta nr.7-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 7-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati;Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulPersoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii deorigine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romanaDocumentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, saprezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Fisa de Informatii generale conform Formular 8.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de minim 2473278 lei. Pentru verificarea indeplinirii cerintei se solicita copii certificate conform cu originalul dupa bilanturile contabile(vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din OUG nr.34/2006 actualizata)aferente exercitiilor financiare din ultimii 3 ani sau echivalent.Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv., INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 186 din OUG nr.34/2006) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferentde natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Se va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) sid) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si cu obligativitatea neincadrarii tertului sustinator in prevederile art.69^1 din OUG 34/3006, cf prev art 13 din L279/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 7: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora. Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului.Informatii despre asociati In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii. Formularele privind subcontractarea si/sau asocierea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati si/sau subcontractanti pentru executarea lucrarilor. In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este cazul?., Cerinta 6: Informatii despre subcontractanti Subcontractarea este permisa curespectarea conditiilor prevazute in art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarilesi completarile ulterioare si art. 11(7) din HG 925/2006 modificat prin HG834/2009. Ofertantul va prezenta urmatoarele informatii despresubcontractanti: -Date de recunoastere (identificare) despre subcontractanti;
-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora; - Declaratie pe proprie raspundereale subcontractantilor, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90si 93 din Legea 161/2003; Subcontractantii nu depun oferta. -ofertantiitrebuie sa prezinte lista cuprinzand subcontractantii si acordul de subcontractare., Cerinta nr.5 Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile si echipamenteletehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul sa faca dovada ca dispune de dotarile solicitate(copii contracte vanzare-cumparare/facturi fiscale/copii contracte leasing, angajament de punere la dispozitie etc.) Pot prezenta lista mijloacelor fixe ptr a dovedi detinerea utilajelor din dotare proprie. Cerinta minima obligatorie a dotarilor tehnice: -autobasculante, excavator, buldoexcavator, cilindru compactor, mai compactor, pompa pentru beton, macara, grup electric monofazat, motofierastrae, contract cu statie de betoane autorizata, vibrator de beton, mijloace de transport pentru beton, schela metalica., Cerinta 4c Informatii personal Personalul minim solicitat pentru indeplinirea contractului: 1 responsabil CQ, privind calitatea in constructii cf Legea 10/1995 ?se accepta prezentarea deciziei interne de numire in functie. Se va prezenta angajament de participare., Ofertantii au obligatia de a prezenta Formularul 12 E - angajamentul ofertantului privind resursele umane, Cerinta 4b Informatii personal Personalul minim solicitat pentru indeplinirea contractului: 1 RTE, privind calitatea in constructii, atestat MDRT, ptr domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala(IX), atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor, (se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul ale atestatelor, legitimatiilor valabile la data limita de depunere a ofertelor)Se va atasa declaratie de disponibilitate., Cerinta 4a Informatii personalPersonalul minim solicitat pentru indeplinirea contractului: 1 sef santier executie(pentru coordonarea activitatii echipei din subordine si pentru verificarea si urmarirea lucrarilor executate in santier), absolvent al Facultatii de Constructii sectia Constructii Civile, Industriale si Agrozootehnice, cu experienta profesionala specifica(in lucrari de demolare, lucrari de consolidare, lucrari de constructii structuri noi) de 3 sau mai multi ani. Se va prezenta copie lizibila certificata ptr.conformitate cu originalul a diplomei de absolvire, CV., Cerinta 3 - Informatii personal Prezentare Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Executantul este obligat sa prezinte informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Personalul minim solicitat pentru indeplinirea contractului: 1. Sef santier, 2. RTE3. CQ, Cerinta nr. 2-Experienta similara-in ultimii 5 ani au dus la bun sfarsit cel putin un contract sau maxim 3 contracte similare a carui/caror valoare cumulata sa fie de cel putin egala cu 1.236.639lei fara TVA. Se vor prezenta certificari de bunaexecutie. Certificarile vor indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate inconformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Cerinta nr. 1 ? Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate inconformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA TEHNICA SI PROFESIONALA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art.190 din OUG 34/2006)Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in formaautentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitieofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatiacare determina exclud din procedura de atribuire conform prev art.180 si aleart.181 lit.a), c^1)si d din OUG 34/2006 actualizata si cu obligativitateaneincadrarii tertului sustinator in prevederile art.69^1 din OUG 34/3006, cfprev art 13 din L279/2011 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de protectie a mediului conform ISO 14001 sau echivalent - copie lizibila certificata conform cu originalul, Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001 sau echivalent copie lizibila certificata conform cuoriginalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Durata de executie a lucrarilor
Perioada de garantie a lucrarilor
20
Descriere: Perioada de garantie a lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer