Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea si extinderea retelei de alimentare cu apa in Comuna Spantov, Judetul Calarasi


Detaliu pentru invitatia numarul 341601
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SPANTOV(Consiliul Local Spantov)
Numar invitatie: 341601/08.01.2013
Denumire contract: Modernizarea si extinderea retelei de alimentare cu apa in Comuna Spantov, Judetul Calarasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SPANTOV(Consiliul Local Spantov)Cod fiscal: 4293957, Adresa: comuna Spantovjudetul Calarasi, Spantov, Telefon: +40 242522148, Fax: +40 242522148
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Spantovjudetul Calarasi, Spantov, Romania, cod postal: 917230, telefon: +40 242522148, fax: +40 242522148, persoana de contact: Vasile Negoita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria COMUNA SPANTOVAdresa: comuna Spantov judetul Calarasi, Spantov, Telefon: +40 242522148, Fax: +40 242522148 , Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratia locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea si extinderea retelei de alimentare cu apa in Comuna Spantov, Judetul Calarasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea si extinderea retelei de alimentare cu apa in Comuna Spantov, Judetul Calarasi pe o lungime de 16400 ml , construirea unei statii de tratareaa apei cu bazin de 400mc si 4 puturi de captare la adancime medie
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 690, 651 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia particip. e 110561, 22 lei-scrisoare garantie bancara, in formatul stabilit la Form.11 eliberata de o banca si trebuie sa contina : - sa fie prezen. in ORIGINAL, anexata la oferta, sa se refere la procedura, sa contina denum. autoritatii si numele op. ecomonic, data valabil. si parafa lizibila si semnatura bancii, sa corespunda sumei fixate, ; instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. de asigurari va respecta preved. art86, alin.3 din HGR nr.925/2006 sau ordin de plata (cu cond. Confirm. de banca emitenta ) in contul autorit. RO95TREZ20224700271XXXXX trezoreria Oltenita confirmat.Garantia de participare in val de 50% se accepta cu dovada prezent calitati de I.M.M.-declaratie . Neprezent. dovezii constit. garantiei de participare atrage dupa sine resping. ofertei. Perioada de valab. a garantiei pt particip. este de 90 zile(raportata la data limita stabil. pt dep.ofertei), sa fie irevocabila si sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat dupa constatarea culpei persoanei garantate b) neconditionat la prima cerere a beneficiarului Doc. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara / soc. de asigurari in favoarea autoritatii, va cuprinde faptul ca autoritatea poate retine garantia pt participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, daca isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia sau ofertantul castigator, nu constituie garantia buna executie in perioada de valab. nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului sau ofertantul castigator refuza sa semneze contractul . Doc. de garantare emis in cond. legii va prevede ca ofertantul care depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, soc. bancara / asigurari va plati neconditionat autoritatii suma calculata conform preved.r art. 2781 alin. (1) din OUG nr. 34/2006. Doc. de garantare care nu contine prevederile enuntate mai sus, nu va fi acceptata. Pt. plata in valuta se va lua in calcul valoarea leu/euro a BNR la 15.12.2012
Garantie de buna executie
Garantia buna executie e de 5% din val.contract. fara TVA si se constituie ca instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asigurari (conform model form.19), care devine anexa la contract cu prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG 925/2006 si se poate constitui prin retineri succ. din sumele datorate pt fact. partiale. In acest caz contract. are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autorit. contract., la trezoreria statului. Suma care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autorit. contract. va dispune ca banca sa instiinteze contract. despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis e purtator de dobanda in favoarea contract iar daca ofertantul este in categoria IMM garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantum precizat in dosarul de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta va fi reprezentata print-o comisie constituita conf Ord 170/2012 care va organiza derula si finaliza procedurile de atribuire care vor fi confirmate de catre primar in calitate de reprezentant legel al Autoritatii Contractante(vezi anexa caiet de sarcini).S-a constituit comisia de licitatie in vederea achizitionarii lucrarilor de executare si proiectare a lucrarilor la obiectivul ?MODERNIZAREA SI EXTINDEREA RETELEI DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA SPANTOV, JUDETUL CALARASI?in urmatoarea component numita de catre primar Gheorghescu Silviu Niki : PRESEDINTE Toma Cornel ?viceprimarMEMBRII: Titrat Elena ? consilier compartiment contabilRadu Jean -referentCortel Marin Aurel -consiler compartiment agricolMiu Lenuta -referent compartment registru agricolIn cazul in care din motive obiective comisia desemnata mai sus este incomplete , aceasta va fi completata cu unul dintre membrii supleanti desemnati mai jos: Membri supleanti : Nastase Gabriel ? consilier localIonita Petrica - cosilier localAprobarea proiectului a fost facuta conform hotararii de consiliu local care are urmatoarea componenta la propunerea primarului Gheorghescu Silviu Niki: Toma Cornel Ionita PetricaNastase Gabriel Dumitrescu MarietaAndrei Gheorghe Cojocaru ConstantinNichta Marin Baicu GeorgePusca Gheorghe Costea StanIvanciu Florin Cocarla MarinIsvoranu IonPentru ofertant sunt obligatorii urmatoarele cerinte: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea).Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.2.Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, Obligatoriu atat pentru proiectant cat si de executantul lucrarii.3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraMod de dovedire: Formularul nr. 12JObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrariiCazier fiscal al companiei .4. Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic. Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12B6.Persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscalavalabile la data depunerii ofertelor, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu.Documentele, valabile la data depunerii ofertei, se vor atasa in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente , eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.7.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pretedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Mod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12DObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii8.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69indice 1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, rpivind conflictul de interese.Toate documentele trebuie sa aiba data valabila raportata la data limita stabilita pt depunerea ofertei Autoritatea contractanta va fi reprezentata print-o comisie constituita conf Ord 170/2012 care va organiza derula si finaliza procedurile de atribuire care vor fi confirmate de catre primar in calitate de reprezentant legel al Autoritatii Contractante(vezi anexa caiet de sarcini).S-a constituit comisia de licitatie in vederea achizitionarii lucrarilor de executare si proiectare a lucrarilor la obiectivul SISTEM CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE MENAJERE IN COMUNA SPANTOV, JUDETUL CALARASI?in urmatoarea component numita de catre primar Gheorghescu Silviu Niki : PRESEDINTE Toma Cornel ?viceprimarMEMBRII: Titrat Elena ? consilier compartiment contabilRadu Jean -referentCortel Marin Aurel -consiler compartiment agricolMiu Lenuta -referent compartment registru agricolIn cazul in care din motive obiective comisia desemnata mai sus este incomplete , aceasta va fi completata cu unul dintre membrii supleanti desemnati mai jos: Membri supleanti : Nastase Gabriel ? consilier localIonita Petrica - cosilier localAprobarea proiectului a fost facuta conform hotararii de consiliu local care are urmatoarea componenta la propunerea primarului Gheorghescu Silviu Niki: Toma Cornel Ionita PetricaNastase Gabriel Dumitrescu MarietaAndrei Gheorghe Cojocaru ConstantinNichta Marin Baicu GeorgePusca Gheorghe Costea StanIvanciu Florin Cocarla MarinIsvoranu IonPentru ofertant sunt obligatorii urmatoarele cerinte: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea).Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.2.Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, Obligatoriu atat pentru proiectant cat si de executantul lucrarii.3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraMod de dovedire: Formularul nr. 12JObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrariiCazier fiscal al companiei .4. Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic. Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12B6.Persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscalavalabile la data depunerii ofertelor, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu.Documentele, valabile la data depunerii ofertei, se vor atasa in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente , eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.7.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pretedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Mod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12DObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii8.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69indice 1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, rpivind conflictul de interese.Toate documentele trebuie sa aiba data valabila raportata la data limita stabilita pt depunerea ofertei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Se va prezenta o declaratie de angajament a ofertantului, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari, va prezenta in original asigurarea pentru toate riscurile lucrarilor de constructii montaj si raspunderea constructorului - raspundere civila, Informatii privind situatia economico-financiara Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contrctului pe ultimii 3 ani, rezultata din activitate de proiectare / constructii montaj sa fie de cel putin: 11.056.122 lei pentru operatorul economic/ofertant si sa rezulte din rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare;Persoanele juridice straine vor a prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. continuare---, continuare--In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul de referinta dintre leu si euro stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calcleaza situatia fnanciara aferenta, Informatii privind situatia economico-financiara acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare. Executantul va fi obligat sa sustina financiar pe o perioada de 3 luni, continuitatea executarea lucrarilor licitate, indiferent de modalitatea de alocarea a fondurilor in baza HG 577/1997 prezentand documente doveditoare asigurare de risc financiar eliberata de o societate de asigurari, scrisoare de bonitate eliberata de o banca din care sa reiasa solvabilitatea agentului economic in vederea acordarii unui credit sau un chas flow pentru 3 luni conform ordinului 509/2011 ANRMAP in valoare de 1.382.015, 22 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au executat, in ultimii 5 ani, contracte de lucrari similare pentru cel putin 1 contracte sau maxim 2 contracte similare ca natura si complexitate cu obiectului contractului, avand o valoare minima de 5.528.061 lei , fara TVA sau echivalentul in euro la cursul BNR din 31.12 al anului respectiv.-insotit de procese verbale de receptie din partea unor beneficiari pt lucrari similare fie Recomandari, fie parti relevante din contracte in care au fost solicitate ca cerinte minime, din care sa reiasa beneficiarul, valoarea, perioada, locul executiei si daca lucrarile au corespuns din punct de vedere calitativ conf. STAS in vigoare si au fost executate in termen, ? in orig. sau copie legal. sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu orig.de reprez legal al firmei., Echipamentele necesar pentru executarea contractului Pentru executant utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari., Pentru echipamentele executantului obtinute prin: contracte de inchiriere sau contracte de leasing sau orice alte forme de detinere vor fi prezentate acte doveditoare incheiate valabile cel putin pe durata contractului de achizitii, Personalul tehnic de specialitate. Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) dupa cum urmeaza: , Pentru executantul lucrarii: -manager de proiect cu diploma de absolvire si experienta are a finalizat un curs de project management in domeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel national (pentru ocupatia?Manager de proiect?, sau masterat in domeniul Management proiect; Se accepta si alte certificari echivalente de calificare ca manager de proiect;, - sef de santier cu diploma de sudii universitare inginerie si experienta elevanta in aceasta calitate. experienta : Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?sef de santier? intr-o investitie similara., - responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM) cu experienta Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?responsabil SSM? in cel putin o investitie similara. Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, in conformitate cu legislatia in vigoare., -Specialist protectia mediului cu diploma de absolvent studii superioare si cu licenta: experienta generala de cel putin 3 ani; experienta specifica dovedita prin realizarea a cel putin un studiu de impact asupra mediului;, - responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul edilitare absolventcu diploma de studii superioare tehnice. Persoana respectiva trebuie sa fie atestata ca ?responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor edilitare?, Decalaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani pt executant, Decalaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani pt proiectant, Dotarea cu echipament minima trebuie sa includa: Pentru proiectant: ? statie totala? plotter ? calculatoare? autoturisme? licenta soft devize ? licenta softuri proiectare adecvate lucrarii si licenta soft management de proiect, Pentru echipamentele proiectantului obtinute prin contract de inchiriere sau leasing sau alte forme de detinere vor fi prezentate contractele incheiate de ofertant valabile cel putin pe durata contractului de prestare servicii, Informatii privind asocierea: In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere . Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat, in ultimii 3 ani, servicii similare pentru cel putin 1 contracte sau maxim 2 contracte similare ca natura si complexitate de proiectare, cu o valoare de minima de 162.590 lei. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor cerificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., ofertantii sa dovedeasca experienta similara in ultimii 5 ani prin prezentarea unui contract maxim doua care sa contina atat proiectare cat si executie si care sa fie de cel putin 5.690.651 lei sau echivalentul in euro la cursul BNR din 31.12 al anului respectiv. Informatii privind standardele de management al calitatii cerinte minime : certificatul ISO 9001, Informatii privind standardele de management al management de mediu cerinta minima: cerificat ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul financiar se acorda astfel: 1.1pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (cumulat pentru proiectare si executie)se acorda Pfinanciar =50 puncte; 1.2 pentru alt pret decat cel prevazut la pct. 1.1 se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pretminim / pretn) x 50 puncte;
Punctaj tehnic 1- P1 Termenul de executie a lucrarilor de constructie
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de executie a lucrarilor de constructie? se calculeaza si se acorda astfel: P1 ; Pentru cel mai mic dintre termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, se acorda punctajul maximum P1 maxim = 15 puncte. Pentru perioade mai mari decat cel mai mic dintre termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii se va calcula conform astfel: P1 (n) = (termenul cel mai mic de indeplinire a lucrarilor de constructii / termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii (n)) x 15. Durata de executie a lucrarilor maxim acceptata este de 9 luni( peste care oferta va fi declarata neconforma) si durata minima este de 5 luni (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar)
Punctaj tehnic 2- P2 Termenul de indeplinire a serviciilor de proiectare
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de indeplinire a serviciilor de proiectare? se calculeaza si se acorda astfel: P2; Pentru cea mai mica perioada de indeplinire a serviciilor de proiectare tehnica, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P2 maxim = 15 puncte; Pentru perioade de indeplinire a serviciilor de proiectare tehnica mai mari decat cea prevazuta la capitolul IV.1. se acorda punctajul astfel: P2 (n) = (perioada de indeplinire cea mai mica a serviciilor de proiectare / perioada de indeplinire serviciilor de proiectare (n) ) x 15; termenul de predare a proiectului maxim acceptat este de 3 luni( peste care oferta va fi declarata neconforma) si durata minima este de 14 zile (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar)
Punctaj tehnic 3 - P3- Garantie acordata lucrarii
20
Descriere: : Punctajul pentru perioada de garantie acordata lucrarii se calculeaza si se acorda astfel: Pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P3 maxim = 20 puncte; Pentru perioade de garantie acordate lucrarii mai mici se acorda punctajul astfel: P3 (n) = (perioada de garantie acordata lucrarii din oferta evaluata (n)/ perioada cea mai mare de garantie acordata lucrarii) x 20.perioada de garantie minima acceptata este de 12 luni( sub care oferta va fi declarata neconforma) si durata maxima este de 120
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PRIMARIA COMUNEI SPANTOV Adresa: comuna Spantov judetul Calarasi , Localitatea: Spantov , Romania , Tel.+40 242522148 , Email: [email protected] ; Fax: +40 242522148
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2013 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer