Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea si extinderea sediului administrativ al Directiei Judetene pentru Sport si Tineret Biho


Detaliu pentru invitatia numarul 296882
Autoritate contractanta
DIRECTIA JUDETEANA PENTRU SPORT SI TINERET BIHOR
Cod de identificare fiscala: 27442985
Adresa: DIRECTIA JUDETEANA PENTRU SPORT SI TINERET BIHOR, Oradea
Telefon: 0259/414254
Fax: 0259/414254
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Modernizarea si extinderea sediului administrativ al Directiei Judetene pentru Sport si Tineret Biho
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: achizitia serviciilor de proiectare(fazele: PT+CS+DE+DTAC), asistenta tehnica din partea proiectantului si executia lucrarilor in vederea modernizarii si extinderii sediului administrativ al Directiei Judetene pentru Sport si Tineret Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 02.06.2011 14:27
Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Oradea, str. Poienitei, nr.2/A
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2011 16:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, str. Poienitei, nr.2/A
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
Valoare estimata: 800, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Decl. eligib.;
-Decl.neincadr. in preved. art.181 din OUG/34/2006;
- Certif. de de particip. la achizitie cu oferta;
-Decl. calit. de particip. la procedura;
- Certif constat. privind indepl. oblig.de plata a impozitelor si taxelor catre bug. de stat si local;
-Certif. constat. emis de O.R.C.;
-CUI;
-Fisa de inf.gen.unde val. cifrei medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 1.600.000 lei;
-bilant cont. pe ultimii 3 ani;
-Decl. lista princip. serv. similare în ultimii 3 ani;
-Decl lista princip. lucr. similare ex. in ultimii 5 ani;
-Decl ref. la pers. de specialitate resp. pt prestarea serv. de proiectare si ex.lucrari;
-Decl. ref. laasig. cu utilaje, instal., echip. tehnice si mijloace de transport;
- Decl. privind lista subcontr. (daca este cazul);
- certif. ISO 9001:2008 sau echiv.;
-certif. ISO 14001:2004sau echiv.;
- certificat OHSAS 18001:2004sau echiv.
-accesând direct site-ul www.e-licitatie.ro, prin descarcarea fisierelor electr.din cadrul sect. , ,Documente si clarificari? a invitatiei de participare-garantia de participare: 16.000 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de elaborare proiect tehnic
25
Descriere: Durata de elaborare documentatie tehnico-economica
Durata de executie a lucrarii
25
Descriere: Durata de executie a lucrarii
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer