Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea si reabilitarea strazilor din orasul Popesti Leordeni, Jud. Ilfov, 2013-2015


Detaliu pentru invitatia numarul 356292
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Popesti - Leordeni
Numar invitatie: 356292/04.12.2013
Denumire contract: Modernizarea si reabilitareastrazilor din orasul Popesti Leordeni, Jud. Ilfov, 2013-2015
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Popesti - LeordeniCod fiscal: 4505596, Adresa: Popesti-Leordeni, Piata Sfanta Maria, nr. 1, judetul Ilfov, Popesti-Leordeni, Telefon: +40 0213614023, Fax: +40 0213614025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Oltenitei nr. 31 A, Localitatea: Popesti Leordeni, Cod postal: 077160, SERVICIUL DE ACHIZITII PUBLICE SI INVESTITII LOCALE, Etajul 1., telefon/fax: +40 0213614027, persoana de contact: Maria Cristina Mincu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Oltenitei nr. 31 A, Localitatea: Popesti Leordeni, Cod postal: 077160, SERVICIUL DE ACHIZITII PUBLICE SI INVESTITII LOCALE, Etajul 1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea si reabilitareastrazilor din orasul Popesti Leordeni, Jud. Ilfov, 2013-2015
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza executia lucrarilor de modernizare si reabilitare retea stradala , inPopesti Leordeni, Jud. Ilfov.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 545, 915 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de: 430.000 LEI.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 1 )In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, Autoritatea contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioada de valabilitate pentru un numar anume de zile.Garantia de participare la procedura, in original, va fi inclusa in Oferta sau va fi depusa personal la inceputul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat lei, echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5 % din valoarea contractuluisubsecvent.Garantia de buna executie se constituie pentru contractele subsecvente care se incadreaza in conditiile art. 89 din HG nr.925/2006.b)Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.c)restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform Art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 di n ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )Ofertantul va anexa declaratiei: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie si documentele anexate solicitate.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr 5 )4.Declaratie privind n eincadrarea in si tuatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduri i de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Iacob Petre ? PrimarNastase Iosif ? ViceprimarIchim Margareta ?SecretarPreda Florin ? Administrator publicPavel Marta ? Director ExecutivGlava Petra ? Sef Serviciu Achizitii Publice si Investitii LocaleMarinescu Alin Vivian - Arhitect SEFCraciunescu Eozefin ? Sef Serviciu Administrarea Domeniului Public si PrivatToma Carmen - Sef Serviciu AgricolMincu Cristina ? Inspector SuperiorNeagu Aurel ? JuristCazacu Silviu ? Consilier localCiotoianu Marian ? Consilier localDogaru Ion ? Consilier localGheorghe Francisc ? Consilier localGhita Petrica ? Consilier localIvan Martin ? Consilier localMirea Liviu ? Consilier localMitran Constantin ? Consilier localNeamtu Titi Nicolae ? Consilier localNiculae Anton ? Consilier localOncuta Elena ? Consilier localStan Florin ? Consilier localSutru Pavel ? Consilier localUngureanu George ? Consilier localUrsuleac Iulian ? Consilier local Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta o copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul", inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/ copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursNota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin in suma de: 38.756.131 lei.Documente relevante: Ofertantul va prezenta copie "conform cu originalul? de pe certificate/documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinireacerintei de calificare De exemplu: Bilanturile contabile pentru ultimii 3 anifinanciari incheiati, respectiv 2010, 2011, 2012 ), Cerinta nr 2Ofertantul va demonstra ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori ale mijloace financiare suficiente pt a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii in valoare de 4.800.000 lei pentru o perioada de minim 3 luni.Angajament ferm din partea unui tert (daca este cazul)? in forma autentica (la notar) daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnicaCerinta nr. 1A1) Lista lucrarilor executatein ultimii 5 ani, din care sa rezulte a executat lucrari similare la nivelul a cel putin 1 contract max. 3 contracte a carui/caror valoare valoare cumulata a fost de min.19.000.000 lei fara TVA(val.estimata cfcel mai mare contract subsecvent) insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric impus.Modalitatea de indeplinire: B.1.a) Se va atasa Formularul nr.8 - Declaratie privind lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani si anexa, completat in original.Pentru echivalenta leu/valuta se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anii: 2012;2011;2010; 2009; 2008Pentru fiecare contract de lucrari declarat ca experienta similara, se vor atasa: - certificari de buna executie: procese verbale de receptie finala sau procese verbale pentru lucrari receptionate partial sau procese verbale la terminarea lucrarilor ( conform art. 14 ? Ordinul ANRMAP 509/2011) sau recomandari, din parteabeneficiarului, sau orice act doveditor indeplinirii cerintei., Cerinta nr. 2A.2) Op. ec. va dovedi ca are in proprietate/ dispune de cel putinurmatoarele echipamentele/utilajele/autovehicule: - 1 buc. statie de mixturi asfaltice- 1 buc. Statie de beton- 5 buc. repartizator finisor de asfalt cu sistem automat de control al nivelului;
- 5 buc. cilindru compactor;
- 2 buc. autogreder;
- 5 buc. freza de asfalt;
- 10 buc. Autobasculanta- 3 buc. excavator;
- 3 buc. incarcator pe pneuri si/sau senile- 3 buc.autobetoniera- 1 buc statie totala masuratori topo;Modalitatea de indeplinire: B.2.a) Se va atasa Formularul nr.12 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.B.2.b) Pentru utilajele / echipamentele / autovehicule declarate in Formularul nr.12 ca fiind ?in proprietate?, se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Extras din lista de inventar a obiectelor din dotare, sau orice alte documente din care sa reiasa dreptul deproprietate asupra acestora.B.2.c.) Pentru utilajele/echipamente declarate in Formularul nr.12 ca fiind ?inchirie?/ ? comodat?/ ? alta forma de folosinta? se va atasa copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupacontract/precontract de inchiriere/acord de punere la dispozitie din partea locatorului, precum si orice alte documente din care sa rezulte dovada punerii la dispozitie a respectivelor echipamente/ utilaje / autovehicule.Pentru utilajele care nu sunt in proprietate se permite prezentarea unuiangajament de punere la dispozitie a respectivelor utilaje.Atunci cand un grup de operatori ec. depun oferta comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luare in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului., Cerinta nr. 3Ofertantii trebuie sa indice faptul vor tine cont de obligatiile legale referitoare la protectia mediului.Modalitatea de indeplinire: Se va atasa: - Declaratie pe propria raspundere privind respectarealegislatiei referitoare la protectia mediului., Capacitatea profesionalaCerinta nr. 1A.1) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniModalitatea de indeplinire: B.1) Se va atasa, in original, semnate si datate, declaratiile de disponibilitate in original ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 2A.2.) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorModalitatea de indeplinire: B.2) Se va completa Formularul 10, Cerinta nr. 3A.3) Ofertantul trebuie sa dispuna de resurse umane necesare indepliniriicontractului: a) 2 Responsabili Tehnici cu Executia lucrarilor in domeniul II si domeniul IX (cerinta poate fi indeplinita de aceeasi persoana)b)1 Sef de santier ? inginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri?;cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara.c)1 inginer/subinginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri? participant in minim un contract de lucrari similare pe o pozitie similara.d)Un absolvent studii superioare specialist in dom. securitatii si sanatatii in munca conform Hotararii 300/2006 respectiv art. 4 litera i/j. ? pt functia de responsabil securitate si sanatate in munca.Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, respectiv diplome studii superioare, contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii, si prin CV-uri (prezentate in original, precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii (prezentate in original). Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizatae) Inginer instalatii ? retele edilitare, minim 3 ani experienta generalaf) Inginer topograf minim 3 ani experienta generala.g)10 asfaltatori; atestat/calificare profesionala.h)10 pavatori, atestat/calificare profesionala.i)1 manager al sistemelor de management de mediu (se va prezenta copie dupa contractul individual de munca/echivalent/declaratie de disponibilitate in original).Cerinta minima cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara Se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a acestor activitati.j) 1 manager de proiect, cerinta minima cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara (se va prezenta copie dupa contractul individual de munca / echivalent / declaratie de disponibilitate in original). Se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a acestor activitati.k) 1 manager al sistemelor de management al calitatii(se va prezenta copie dupa contractul individual demunca/echivalent/declaratie de disponibilitate in original).Cerinta minima cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara. Se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a acestor activitati.l) 1 responsabil CQ. Se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a acestor activitati. Se va prezenta copie dupa decizia interna si copia contractului individual de munca / echivalent/declaratie disponibilitate. Cerinta minima cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara.Pentru fiecare specialist nominalizat de catre ofertant, in cadrul formularului nr. 11, cu exceptia Responsabilului tehnic cu executia, se va atasa Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original.Din CV trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate in Formularul nr. 11, si toate celelalte cerinte precizate de formular.Mentiunile din CV-trebuie confirmate cu diplome, autorizatii, atestate, certificate, decizii, dispozitii, etc.Dovada pregatirii profesionale se va face cu diploma de studii, autorizatii, atestate, legitimatii sau certificate de calificare.Dovada experientei profesionale se va face cu decizii de numire si/sau adeverinte sau alte documente eliberate de societatea care a executat lucrarea la care a participat persoana respectiva, lucrare mentionata in CVul acesteia .Dovada relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu: CIM, contract de prestari servicii, etc. sau angajament de participare.Pentru Responsabilul tehnic cu executia se solicita certificatul de atestarevalabil la data l, Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. Se solicita lista cu subcontractantii si specializarea acestora daca exista, daca nu se depune formularul cu mentiunea ??Nu este cazul??., In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la cap.III.2.1 .a)Situatia personala a candidatului sau ofertantului, III.2.1 .b)., In cadrul documentelor de calificare se va prezenta acordul de asociere care trebuie sa cuprinda cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociere, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului (in situatia in care oferta este declarata castigatoare), obligativitatea legalizarii asocierii in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, inainte de semnarea contractului Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organismindependente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei., Certificat valabil ISO 14001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unuisistem de management de mediu, emis de organisme nationale sau internationale acreditate. Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante.Autoritatea contractanta se raporteaza la: -standarde de gestiune ecologica b azate pe seriile de standarde e uropene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2013 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer