Achizitie publica - Modernizarea si reabilitarea caii de rulare a tramvaielor din intersectia Calea Galati-B-dul Dorobantilor din Municipiul Braila,componenta a sectiunii de dezvoltare
Detaliu pentru invitatia numarul 322151
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322151/16.03.2012
Denumire contract: Modernizarea si reabilitarea caii de rulare a tramvaielor din intersectia Calea Galati-B-dul Dorobantilor dinMunicipiul Braila, componenta a sectiunii de dezvoltare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRAILACod fiscal: 4205670, Adresa: Piata Independentei, nr.1, Braila, Telefon: 0239692394, Fax: 0239692394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Independentei, nr.1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +40 239692394, fax: +40 239692394, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Municipiului Braila, Piata Independentei nr.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea si reabilitarea caii de rulare a tramvaielor din intersectia Calea Galati-B-dul Dorobantilor dinMunicipiul Braila, componenta a sectiunii de dezvoltare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea cuprinde cale rulare tramvai, infrastructura drum.
II.1.6) CPV: 45234126-5 - Lucrari de constructii de linii de tramvai (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 690, 070 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 33.801, 40 lei si reprezinta 2% din val.estimata a contractului.Perioada de val.a gar.de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Gar.de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin.(1)din HGR nr. 925/2006, avand in vedere prevederile art.278?1 din OUG nr.34/2006.Se recomanda ca Scrisoarea de Banca sau OP emis vizat de banca sa fie emise de catre o banca din Romania.Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma stabilita prin art.278?1, alin.a), din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica.Modalitatea de constit.a gar.de buna executie: 1.Modalitatea de constit.potrivit art.90 din HGR nr.925/2006, sau prin retineri succesive cu respectarea prev.HGR nr.1045/2011;3.Nu se va limita modalitatea de const.a gar.de buna executie, se vor avea in vedere prevederile art.90, alin.(1), alin.(2), alin.(3)din HGR nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare Anexa 10-Situatia economica a personalului economicI.Declaratii pe propria raspundereprivindneincadrarea in prevederile Art.180 - Anexa 10CNote: 1)Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 se solicita obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.II.Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederileArt.181 - Anexa 10D* Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c¹) si d) din OUG nr.34/2006 sesolicitata si pentrutertul sustinator, daca este cazul.Note: 1) Sepermite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2) Sesolicita prezentarea ?certificat de participare cu oferta independenta? - Anexa 10A3) Sesolicita prezentarea?Declaratia privind neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG 34/2006? ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator-Anexa 10B4) Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, se vor nominaliza, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: AUREL GABRIEL SIMIONESCU ? PRIMAR;DOINITA CIOCAN -VICEPRIMAR; ANGHELESCU STOICA - DIRECTOR EXECUTIV DFPL; CARMEN MACOVEI - SEF SV.ACHIZITII PUBLICE5) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datotrii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. 1)Sepermite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?**Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emiscu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertei.Ofertantul clasat pe locul intai va prezenta, pentru conformitate, documentul solicitat in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriSe solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, in valoare cumulata de cel mult de 3.380.140 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Datorita faptului caobiectul contractului presupune mai multe lucrari diferite in dovedirea experientei similare se solicita indeplinirea unui singur contract similar sau mai multecontracte similare cu valoare cumulata de cel mult 1.690.070;, Utilaje: Asig.de catre ofertant a acelor echip.utilaje, mijl.de transp., laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt consid.strict nec.ptr.indepl.contr.de lucrari.Ofert.tb.sa disp.de urm.dotare tehnica: -excavator prev.cu sistem de monit.-autogreder prevazut cu sistem de monitorizare-buldozer prevazut cu sistem de monitorizare-buldoexcavator/cilindri compactori terasieri- cilindri compactori pneu-pneu/- cilindri compactori lis-lis-masina de frezat/finisor de asfalt ptr.carosabil/ autogudronator/incarcator frontal/pompa de beton-Statie de asfalt/Statie de betoane-laborator de gr.II pentru asfalt si beton.Se vor prez.atestate ICECON sau echiv.ptr.toate utilaj.si echip.din dotare.-autobetoniere/autobasculante de 16t si 20t-automacara autoriz.ISCIR/.Atestatele solic., actele priv.dotarea cu utilaje si echip.se vor prez.in copie"conform cu originalul".Dot.tehnica solic.poate fi proprie/contr.inchiriere sau angajamente/ contr.de furniz., PersonalOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune pentru indeplinirea contractului de lucrari de cel putin: -responsabil tehnic cu executia atestat in domeniullucrarii ce urmeaza sa fie executata -RTE-responsabil cu calitatea in domeniul lucrarii ce urmeaza safie executata, CQ, decizia de numire- sef santier cu experienta in domeniu, Completarea unei declaratii pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat pe ultimii 3 ani-, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinireacontractului., Subcontractanti, Asocierea, sustinerea de catre tert - ISO 9001/2008 sau echivalent;
- ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 15:03