Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea si reabilitarea drumului de centura al mun.Targoviste-serv.de informare si publicitate


Detaliu pentru invitatia numarul 196822
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Cod de identificare fiscala: 4279944
Adresa: Revolutiei 1-3, Targoviste
Telefon: 0245611222
Fax: 0245217951
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Modernizarea si reabilitarea drumului de centura al mun.Targoviste-serv.de informare si publicitate
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79300000-7 - Studii de piata si cercetare economica; sondaje si statistici (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Incheierea unui Contract de servicii de informare si publicitatecare sa asigure derularea in conditii optime a Contractului de finantare nr. 26/03.02.2009, respectiv indeplinirea tuturor cerintelor cuprinse in acesta si respectarea reglementarilor legale in vigoare prin realizarea documentatiilor si raportarilor conform cerintelor caietului de sarcini.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 03.04.2009 15:32)
Data publicarii: 02.03.2009 15:28
Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2009 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei municipiului Targoviste, str. Revolutiei nr. 1-3, corp B, jud. Dambovita, cod postal 130011.
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2009 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Targoviste, str. Revolutiei nr. 1-3, corp B, jud. Dambovita, cod postal 130011, Sala Casatoriilor.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 115, 016 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Conform documentatiei de atribuire.
Contra cost 50 lei, cu o solicitare scrisa, de la sediul Primariei.Persoana de contact ing.Clara Ocnaru, tel. 0245611222 int.221fax. 0245221223
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: In baza OUG 34/2006 art. 209, alin.1, lit.b), comisia de evaluare hotaraste anularea procedurii deoarece a fost depusa o oferta inacceptabila conform HG 925/2006 art.36, alin.1, lit. b) aceastafiind respinsa conform HG 925/2006 art.81.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer