Achizitie publica - Modernizarea si reabilitarea retelelor de distributie a energiei termice din Municipiul Focsani ? retele aferente punctului termic nr. 18, din zona Centru ? Gara ? Lot II
Detaliu pentru invitatia numarul 338016
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338016/23.10.2012
Denumire contract: Modernizarea si reabilitarea retelelor de distributie a energiei termice din Municipiul Focsani ?retele aferente punctului termic nr. 18, din zona Centru ? Gara ? Lot II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL FOCSANICod fiscal: 4350645, Adresa: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Focsani, Telefon: 40/0237/215710, Fax: 40/0237/216700
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Focsani, Romania, cod postal: 620098, telefon: +40 237215710, fax: +40 237216700, persoana de contact: VASILICA PETRONIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Focsani - sala consiliu et.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea si reabilitarea retelelor de distributie a energiei termice din Municipiul Focsani ?retele aferente punctului termic nr. 18, din zona Centru ? Gara ? Lot II
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: modernizarea si reabilitarea retelelor de distributie a energiei termice din Municipiul Focsani ?retele aferente punctului termic nr. 18, din zona Centru
II.1.6) CPV: 45231110-9 - Lucrari de pozare de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 088, 015 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 21760 lei Per.valab: 90 de zile de la data limita stab pt dep ofert. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Se const prin : ?un instrum de garant emis in condit legii de o soc bancar ori de o soc de asig sau OP in contul RO53TREZ6915006xxx000106, deschis la Trez Focsani, CF 4350645. Va fi insot de trad autoriz in lb romana, leg . AC retine garant de part, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand : a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castig, nu constituie garant de buna execut in per de valab a ofertei ; c)oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contractul in per de valab a ofertei. d)in cazul resping de catre CNSC a contest ca nefondata , in cond art.278^1 din OUG 34/2006 ? suma de 4868 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va putea constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile introduse la plata, cu respectarea HG 1045/2011. Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art 92 din Hotararea nr 925/2006 Perioada garantiei de buna executie este de minim 24 luni dela data receptiei la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular 9;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-Formular 10; Cazier judiciar pentru operatorul economic sau alte acte doveditoare (declaratii pe propria raspundere, certificate) echivalente semnate de catre persoanele autorizate ? copie ?conform cu originalul?; Certificat privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale, scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele - copie ?conform cu originalul?; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din OUG nr.34/2006 -Formular 7 Personalul de decizie: Primar- ing.Decebal Bacinschi, Viceprimar: Gabriel Necula, Viceprimar: Trofin Tudorel, , Compartiment achizitii: Petronie Vasilica; Consiliul Local Mun. Focsani: Alecsandrescu Dorian, Axente Manuela, Balaban Elena-Luminita, Bacu Aurel, Berbece Gheorghita, Buzoi Dan, Horhocea Puiu-Dragos, Ilie Lilian, Matisan Bogdan-Emilian, Mersoiu Ionut, Milea Lionida, Necula Ionel-Gabriel, Oloeriu Ioan Liviu, Padineanu Gabriel, Patrascu Enache, Preda Ionel, Radu Nitu, Tanase Neculai, Trofin Tudorel-Daniel, Vrabie Catalin;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP- Formular 24 Pentru persoane juridice/fizice romane: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii, emis cu maxim 30 zile inainte de data de depunere a ofertei - copie ?conform cu originalul?- ofertantului declarat castigator i se va solicita inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii prezentarea acestuia in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit-Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: : in ultimii 5 ani, aexecutat contracte similare in valoare de cel putin 1.000.000 lei fara T.V.A. (Contractele pot fi cumulate sau separate). Se va completa Formularul 13. Se vor atasa documente suport (recomandari sau certificate care sa ateste executarea contractului). Pentru contractele exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei, prezentarea unei echipe formate din: ? Manager de santier, ? responsabil tehnic cu executia atestat, ? responsabil cu controlul tehnic de calitate, ? responsabil cu securitatea muncii pe santier, ? personal de executie pe meseriile specifice categoriilor de lucrari.Pentruindeplinirea acestei cerinte se va prezenta Formular 19 - Lista cu responsabilii principali propusi pentru implementarea proiectului si Formular 20 - Curriculum vitae pentru fiecare responsabil., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-se va prezenta Formular 15, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora -.Formularul 6
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 15:44