Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea si refacerea drumurilor comunale afectate de inundatiile din 2010 in localitatile Polonita si Taureni, Comuna Feliceni, judetul Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 342425
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Feliceni
Numar invitatie: 342425/05.02.2013
Denumire contract: Modernizarea si refacerea drumurilor comunale afectate de inundatiile din 2010 in localitatile Polonita si Taureni, Comuna Feliceni, judetul Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna FeliceniCod fiscal: 4367973, Adresa: Comuna Feliceni, sat Feliceni nr. 208, judetul Harghita, Feliceni, Telefon: 0266-245311, Fax: 0266-245327
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Feliceni, sat Feliceni nr. 208, judetul Harghita, Feliceni, Romania, cod postal: 537095, telefon: +40 266245311, fax: +40 266245327, persoana de contact: Sandor Jozsef
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. Feliceni, sat Feliceni nr. 208, jud. Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea si refacerea drumurilor comunale afectate de inundatiile din 2010 in localitatile Polonita si Taureni, Comuna Feliceni, judetul Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste achizitionarea lucrarilor de executie aferente proiectului "Modernizarea si refacerea drumurilor comunale afectate de inundatiile din 2010 in localitatile Polonita si Taureni, Comuna Feliceni, judetul Harghita". Valoarea estimata a lucrarilor la care se vor raporta ofertele este de 2.547.303, 90 RON. Valoarea cheltuielior diverse si neprevazute este de 249.926, 95 RON, reprezenand un procent de 9, 81% din valoarea estimata a lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 797, 230.85 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 30.000 RON, si se va constitui cel tarziu pana la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor. In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta in lei se va calcula be baza cursului comunicat de B.C.E. cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor. Forma de constituire a garantiei: Scrisoare de garantie de participare la licitatie, emisa de catre o unitate bancara sau o societate de asigurari, pentru ofertant sau asociati si obligatoriu in favoarea autoritatii contractante inoriginal sau ordin de plata vizat de banca emitenta in original. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de buna executie conforma cu art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Subcontractantul nu este considerat partener.Documente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitatea.Indeplinirea conditiilor de eligibilitate prevazute in Art. 181 (Formular 12B) din OUG nr. 34/2006 (singur ofertant, parteneri).Documente solicitate: 1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;2. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similaral unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de partcipant la procedura, Formular 12C.Fiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011. Persoane cu drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Sandor Jo;zsef primar, Balint Katalin secretar, Nagy Irma contabil, responsabil achizitii publice, Antal-Bíro; Ro;bert, Balint Dominic, Bíro; Iosif-Levente, Gyorfi Ferenc, Gyorgydeak Geza, Lukacs Bela, Nemeti Zoltan, Pal Sandor, Pap Erno, Sandor Istvan, Sanduly Laszlo;, Szasz Gyula, Simo; Dezso ? consilieri locali. Persoane juridice /fizice romane1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si autorizata pentru executarea unor astfel de lucrari.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentru perioada precizata. Se vor prezenta documente justificative (disponibilitatea de sus?inere a lucrarii, indiferent sub ce forma va fi prezentata, va trebui sa con?ina suma ?i perioada) privind disponibilitatile financiare ale ofertantului pentru minim 849.101 RON pe o perioada de sase luni.NOTE: Autoritatea contractanta va solicita ca suma respectiva sa fie fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei ca?tigatoare.Autoritatea contractanta nu va limita indeplinirea cerin?ei prin impunerea prezentarii unui/unor anumit/anumite document/documente. Din documentele prezentate trebie sa reiasa fara echivoc informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ., Documente justificative privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani; Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici si fara a fi luat in considerare anul in curs) va fi mai mare decat 5.000.000 lei (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Pentru echivalenta valorilor din alte valute in lei se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE aferent anilor 2010, 2011 si 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - inginer cu studii superioare tehnice specializarea CFDP sau CCIA1 persoanacu autorizatie CQ sau decizie pentru functia de Responsabil cu calitatea pentru domeniul supus procedurii.- copia autorizatiei sau a deciziei de numire.- personal de executie de care dispune sau al caror angajament de participare a fost obtinut, in numar suficient pentru indeplinirea contractului in perioada de timp programata.In cadrul personalului de executie de care dispune sau al caror angajament de participare a fost obtinut trebuie sa se regaseasca persoane cu calificarea de pavator si asfaltor. Se va prezenta in mod obligatoriucopiacertificatului de absolvire curs pentru pavator si asfaltor. Trebuie sa prezinte in mod obligatoriu copia certificatelor de absolvire eliberate de Ministerul Muncii / Ministerul Educatiei sau echivalent. Pentru certificare nu se accepta numiri sau decizii ale conducerii firmei ofertante., Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: - Sef santier, inginer cu studii superioare tehnice specializarea CFDP, 1 persoana.- Manager de proiect, studii superioare, 1 persoana.- trebuie sa prezinte in mod obligatoriu copia certificatului de absolvire curs manager valabil cu competentele. Pentru certificare nu se accepta numiri sau decizii ale conducerii firmei ofertante , trebuie sa prezinte in copie certificate eliberate de Ministerul Muncii / Ministerul Educatiei sau echivalent.- Responsabil tehnic cu executia, (RTE) cel putin 1 persoana autorizata pentru lucrari de drumuri.- copia certificatului RTE de specialitate- Inginer geodezie, 1 persoana.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - autorizatie OCPI (Oficiul de Cadastru Publicitati Imobiliare sau document echivalent., Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pentrupersonalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului (RTE, personal de conducere, geodez, etc.); - Persoanele cheie responsabile de indeplinirea contractului sunt acele persoane care vor avea un rol esential in realizarea lucrarilor de constructii de drumuri, solicitate prin specificatiile tehnice.Pentu fiecare persoana propusa se vor prezenta in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, - copiacontract individual de munca, din care sa rezulta calitatea sa de angajat al candidatului sau a unui contract de colaborare., 1. Completarea si prezentarea formularului 12G cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora.2. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Pentru subcontractori se vor prezenta categoriile de lucrari executate de acestia.3. Acord de subcontractare si informatii privind proportia (fizica si valorica) care urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestora daca este cazul)., Completarea si prezentarea formularului 12F -Lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani. Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demonstreze ca in ultimii 5 ani a/au executat cel putin cate un contract similar de lucrari. Se vor prezenta lucrari similare a caror valoare insumata sa fie de minim 2.500.000 RON. Se vor considera lucrari similare lucrarile de infiintare, reabilitare, modernizare de drumuri.Dovada se poate face prin prezentarea de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit (in functie de disponibilitatile ofertantului, care trebuie sa cuprinda toate informatiile prevazute la art 188, alin. 3, lit a/OUG34/06)., 1. Cilindru compactor ? 1 buc.;2. Autogreder ? 1 buc.;3. Autobasculante ? 6 buc.;4. Autobetoniera ? 2 buc.5. Buldozer ? 1 buc6. Excavator pe pneuri sau senile ? 2 buc.;7. Linie de asternere asfalt, formata din: o repartizator asfalt1 buc.o cilindru compactor1 buc.8. Statie de betoane (minim 1, iar capacitatea acestuia trebuiesafiecorelatacucantitateadebeton solicitat prin PT si DE).9. Statie de asfalt, (minim 1, iar capacitatea acestuia trebuie sa fie corelata cu cantitatea de asfalt solicitat prin PT si DE)10. Laboratoare minim gradul II. in constructii., Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata. Ofertantul va prezenta dotarea tehnica, utilajele, echipamentele, mijloacele auto, sculele si dispozitivele pe care se angajeaza sa le aiba si sa le puna la dispozitie pentru realizarea lucrarilor.Autoritatea contractanta solicita ca si cerinta minima obligativitatea asigurarii urmatoarelor categorii de dotari specifice pentru indeplinirea in bune conditii a contractului: Sistemul de Management de Mediu : Certificat ISO14001: sau echivalent., Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO9001: sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 75 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 75. Oferta castigatoare trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mica decat bugetul alocat pentru contract.
Perioada de garantie a lucrarii
25
Descriere: a) Punctajul se acorda astfel: P garantie (n) = (perioada (n) ? 24) / 12) x punctajul maxim acordat; Perioada de garantie a lucrarii se va exprima in luni. Formula a fost stabilita astfel, incat oferta admisibila cu o Perioada de garantie a lucrarii de 24 luni va primi ?zero? puncte, iar oferta cu o Perioada de garantie a lucrarii de 36 luni inclusiv, va primi punctajul maxim. Ofertele cu perioada de garantie intre 24 si 36 luni primesc punctajul proportional cu perioada de garantie ofertata. Perioada minima de garantie admisibila este de 24 luni, sub care oferta va fi declarata neconforma. Pentru o perioada de garantie peste 36 luni nu se va acorda punctaj suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2013 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer