Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea si retehnologizarea infrastructurii de irigatii din cadrul OUAI Dobrina, judetul Olt


Detaliu pentru invitatia numarul 356787
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: O.U.A.I. DOBRINA
Numar invitatie: 356787/08.01.2014
Denumire contract: Modernizarea si retehnologizarea infrastructurii de irigatii din cadrul OUAI Dobrina, judetul Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialO.U.A.I. DOBRINACod fiscal: 14654153, Adresa: Sat Doba, Plesoiu, Telefon: +40 762640803, Fax: +40 349881246
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Doba, Plesoiu, Romania, cod postal: 237335, telefon: +40 762640803, fax: +40 349881246, persoana de contact: Marin Smedescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Strejesti, jud Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (irigatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea si retehnologizarea infrastructurii de irigatii din cadrul OUAI Dobrina, judetul Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de modernizarea si retehnologizarea infrastructurii de irigatii din cadrul OUAI Dobrina, judetul Olt si a organizarii de santierProcentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute- 1, 64% , valoarea cheltuieli diverse si nerevazute 66.706, 00 lei.
II.1.6) CPV: 45232121-6 - Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 144, 877 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da81.000 lei in situatia in care ofertantul depune o contestatie care a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantia de participare in conformitate cu prevederile art 278 ind.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareGarantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO94RNCB0200042746700002 deschis la BCR Sucursala Olt Slatina- scrisoare de garantieFormular nr 19;
- scrisoare emisa de societate de asigurareScrisoarea de garantie emisa in alta limba decit limba romana se va prezenta insotita de traducerea legalizata si autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi virati intr-un cont deschis la banca- scrisoare de garantie bancara- scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata-Formularului nr.2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata -Formular 3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta anexa la Formular 3Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiariloracestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul(operator economic, lider, asociat) v-a depuneCertificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul general consolidat;Certificat pentru plata CAS(pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa atesteindeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fatade bugetul local(acest certificat se va prezenta pentru sediul social al ofertantului ).3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010. Formular nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 Formularului nr. 5Formularul va fi prezentat de Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in unal din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 si art 90 si 93 din Legea 161/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Persoanele cu functii de conducere din cadrul autoritatii contractante sunt :1. Smedescu Marin2.Daviduica Ion3.Stoica Zorina6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularului nr. 6Ofertantul(participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa depuna Declaratia privind calitatea de participant la procedura 1.a)Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, dincare sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN.Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN iar ofertantul trebuie sa fie autorizat conform Legii 358/2004 sa desfasoare activitatile aferente contractului.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalulb)Pentru persoanele juridice strainePrezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.rezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs2.Certificat de atestare ANRE pentru executia lucrarilor electrice ? tip C2A.Cerinta este indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul daca este cazul, detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani(2012, 2011, 2010), care sa fiede cel putin 8.000.000 lei .In cazul operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de 4.000.000 lei.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul incare ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sisustinerea acodata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea decare beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, ,Declaratii bancareOfertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor: Prezentarea unui cash-flow realist, corect si corelat cu graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada ofertata, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare. Valoarea inscrisa in scrisoarea de confirmare a fondurilor va fi de minim 1.000.000 lei si va fi valabila pe durata de minim 3 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2.Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 5 ani, calculati de la data limita dedepunere a ofertei, lucrari similare cu cele ce fac obiectul contractului de 4.000.000 lei fara TVA.Lucrari similare sunt considerate: captarea apei, puturi forate, conducte, bazine de aspiratie si de refulare, aductiunea si distributia apei, canale, constructii de traversare si subtraversare, statii de pompare, bazine de aspiratie si de refulare, canale si conducte ingropate care alimenteaza cu apa instalatiile de irigatii, montajul agregatelor de pompare mobile si al instalatiilor aferente, colectarea si evacuarea apei, statii de pompare cu montajulDemonstrarea experientiei similare se face din cel mult doua contracte de lucrari.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate saudocumentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante lafinalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, valoarea, perioada (inclusiv data incheieriicontractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie laterminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa atestefaptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionalein domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., 3.Declaratie privind Personalul ce va fi angajat in contractOfertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii acontractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluriesentiale in indeplinirea contractului): 1.sef de santier specialitatea imbunatatiri funciare-sudii superioare, experienta in domeniu1 ing electric ANRE grad II B1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul imbunatatri funciare, atestatMinisterul Dezvoltarii Regionale si Turismului1 Responsabil cu asigurarea calitatii, 1 Coordonator SSM atestat.1 Sudor autorizat ISCIR pentru PEHD.Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 5 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertei, lucrari similare cu cele ce fac obiectul contractului de 4.000.000 lei fara TVA. Lucrari similare sunt considerate: captarea apei, puturi forate, conducte, bazine de aspiratie si de refulare, aductiunea si distributia apei, canale, constructii de traversare si subtraversare, statii de pompare, bazine de aspiratie si de refulare, canale si conducte ingropate care alimenteaza cu apa instalatiile de irigatii, montajul agregatelor de pompare mobile si al instalatiilor aferente, colectarea si evacuarea apei, statii de pompare cu montajulDemonstrarea experientiei similare se face din cel mult doua contracte de lucrari. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor; - procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile de mai sus., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, dotarile specifice, mijloace de transport si alte mijloace fixe de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzaoare a contractului de lucrari ?Se vor declara toate utilajele si echipamentele necesare in vederearealizarii contractuluiOfertantul trebuie sa detina utilajele minim necesare pentru indeplinireacontractului conform propunerii sale tehnice si financiare si sa faca dovadaca detine - dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie minim: 1.Excavator ? 1 bucata;2.Incarcator frontal ? 1 bucata;3.Placa vibranta ? 1 bucata;4.Buldoexcavator ? 1 bucata;5.Aparat pentru sudarea tevilor de polietilena6.Statie de betoane7.Laborator grad III, 5.Informatii privind subcontractantiiSubcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitatecu art 45 alin (2) din OUG 34/2006 Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acesta le pune la dispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante.Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale. Se solicita: ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data deschideriipentru codurile caen-urile ce fac obiectul contractului de lucrari.Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilitein alte state ale Uniunii EuropeneDocumentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea??conform cu originalul??In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2014 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer