Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea si retehnologizarea O.U.A.I. Bechet - Ostroveni


Detaliu pentru invitatia numarul 341616
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OUAI BECHET-OSTROVENI
Numar invitatie: 341616/08.01.2013
Denumire contract: Modernizarea si retehnologizarea O.U.A.I. Bechet - Ostroveni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOUAI BECHET-OSTROVENICod fiscal: 16879721, Adresa: strada Calugareni nr. 4, Bechet, Telefon: +40 768978668, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Calugareni nr. 4, Bechet, Romania, cod postal: 207060, telefon: +40 768978668, fax: +40 768978668, persoana de contact: Lian Caramaliu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: OUAI BECHET-OSTROVENI, strada Calugareni nr. 4, Bechet - Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (entitate juridica de utilitate publica constituita in domeniul imbunatatirilor funciare conform Legii nr. 138/2004 a imbunatatirilor funciare, republicata)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea si retehnologizarea O.U.A.I. Bechet - Ostroveni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de executie a obiectivului de investitii ?Modernizarea si retehnologizarea O.U.A.I. Bechet - Ostroveni?includ : a) Lucrari de refacere instalatii hidromecanice la statiile de irigatie W4SS2, W4SS3, W4S4;b) Lucrari de montaj agregate de pompare verticale la statiile de irigatie W4SS2, W4SS3, W4S4;c) Lucrari de inlocuire tablouri de comanda, forta si automatizare la statiile W4SS2, W4SS3, W4S4 si puturile de pe W2 .Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini (conform PT) din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45317100-3 - Lucrari de instalare electrica de echipament de pompare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 006, 289 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 36.391 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la termenul limita pentru primirea ofertelorForma de constituire: - instrument de garantare irevocabil emis de societate bancara/societate de asigurari; documentul va contine informatiile minime prevazute in Formularul nr. 1, sau- ordin de plata in contul O.U.A.I. Bechet Ostroveni : RO78BRDE170SV13128611700 deschis la BRD Dabuleni, jud Dolj, In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze faptul ca acopera in mod solidar toti membrii asociati.Garantia de participare se depune in original la adresa mentionata la punctul I.1.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, de regula, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta Formularul2 si cazierul fiscal al operatorului economic.- Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta Formularul 3; documente eliberate de autoritatile competente din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si catre bugetul local. Documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.- Declaratie ?Certificatul de participare cu oferta independenta. Se va prezenta Formularul 4;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru aceasta declaratie, ofertantii vor mentiona persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul art. 691: ing. Ratoi Titu - Presedinte CA al O.U.A.I. Bechet - Ostroveni, ing. Dragomir Ecaterina - membru CA al O.U.A.I. Bechet - Ostroveni, ing. Lazar Emil - membru CA al O.U.A.I. Bechet - Ostroveni. Se va prezenta Formularul 5.- Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta Formularul 6;Documente solicitate pentru tertul sustinator (daca este cazul ): Formularul 2, Formularul 2 (neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006) si Formularul 5.Documentele prezentate de operatorii straini vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent (pentru operatorii straini) din care sa rezulte informatii privind structura actionarilor/ asociatilor, persoanele imputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate. Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Informatiile inscrise in documentele care dovedesc forma de inregistrare vor reflecta situatia operatorilor la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC pentru operatorul economic respectiv sau echivalent (pentru operatorii straini).- certificatul de atestare valabil emis de autoritatile competente pentru activitati de imbunatatiri funciare in conformitate cu Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 182/2009.Documentele depuse de operatorii straini vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului in ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 3.669. 028 lei.Se vor prezenta: - Formularul 7 - Informatii generale despre ofertant- bilanturile contabile sau extrase de bilant inregistrate la organele competente, rapoarte de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente, pe ultimii trei ani., Operatorul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea resurse reale, negrevate de datorii (cum ar fi linii de credit sau alte mijloace financiare confirmate de banci) in suma de 687000 lei, pe care operatorul le va destina exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de 3 luni de la data semnarii contractului de achizitie publica.Se vor prezenta: - declaratii bancare corespunzatoare din care sa rezulte in mod neechivoc posibilitatea operatorului de a sustine financiar executia contractului pentru perioada estimata pana la data depunerii unei cereri de plata (minimum 3 luni de la data semnarii contractului cu autoritatea contractanta).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani in cadrul unui contract lucrari similare celor prevazute in caietul de sarcini in valoare de minimum1.834.514 lei fara TVA.Se vor prezenta: - Formularul 8 ? Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, similare celor ce fac obiectul viitorului contract de achzitie publica.-cel putin un document (contract si proces verbal de receptie) prin care sa se confirme executarea lucrarilor similare in valoare de 1.834.514 lei fara TVA- recomandare (datata, semnata si parafata de beneficiar)/certificat constatator emis cf. art. 97 indice 1 alin. (1) din HG nr. 925/2006 pentru fiecare contract care face obiectul experientei similare., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a lucrarilor.Se vor prezenta: - formularul 9- documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal necesar pentru indeplinirea contractului: Personal responsabil pentru indeplinirea contractului: 1. inginer instalatii electrice si automatizari SCADA ? cu experienta profesionala in domeniul studiilor de minimum 5 ani, atestat ANRE tip B si participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect similar in cadrul caruia a realizat instalatii electrice si automatizari SCADA.Se vor prezenta: - diploma de absolvire a studiilor superioare de specialitate sau echivalent;
-documente admise de legislatia muncii privind dovada experientei profesionale in domeniul studiilor (carnetul de munca, adeverinte etc.)- CV semnat si datatde titulardin care sa reiasa explicit proiectul similar in cadrul caruia a realizat instalatii electrice si automatizari SCADA (cu precizarea cel putin a beneficiarului lucrarii, executantului pentru care a prestat activitatile si descrierea activitatilor), Continuare sectiunea anterioara: 2. inginer mecanic/electromecanic ? cu experienta profesionala in domeniul studiilor de minimum 5 aniSe vor prezenta: - diploma de absolvire a studiilor superioare de specialitate sau echivalent;
-documente admise de legislatia muncii privind dovada experientei profesiuonale in domeniul studiilor (carnetul de munca, adeverinte etc.)3.responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului- atestat si legitimatia de RTE de sprecialiate in termen de valabilitatePersonal muncitor implicat direct in executia lucrarilor: muncitori calificati si necalificati conform caietului de sarcini., Continuare sectiunea anterioara: Se vor prezenta: - Formularul 10; angajament/e de participare in forma autentica (angajamentul reprezinta obligatia persoanei de a participa pentru operatorul economic la executia obiectivului de investitii al carui beneficiar este OUAI BECHET, intr-una din pozitiile alocate personalului responsabil pentru indeplinirea contractului - se va preciza denumirea obiectivului de investitii, iar in situatia in care este declarat castigator, operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu persoana/ele respective) sau, dupa caz, informatii din Revisal (numele, nr. si data CIM, durata determinata/nedeterminata, functia/meseria ocupata, salariul) sau, dupa caz, contracte valabile de prestari servicii., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Subcontractantii vor prezenta Formularul nr. 1 si declaratia de neincadrare in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului 11. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2013 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer