Achizitie publica - Modernizarea si retehnologizarea sistemului de irigatii la organizatia utilizatorilor de apa pentru irigatii Lunca Banului
Detaliu pentru invitatia numarul 347318
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347318/24.05.2013
Denumire contract: Modernizarea si retehnologizarea sistemului de irigatii la organizatia utilizatorilor de apa pentru irigatii Lunca Banului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrganizatia Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii Lunca BanuluiCod fiscal: 20872152, Adresa: Sat Lunca Veche, localitate Lunca Banului, Lunca Banului, Telefon: +40 235483506, Fax: +40 235483506
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisnaului nr 27, et 1 camera 8, IASI, Romania, cod postal: 70177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminal Iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisnaului nr 27, et 1 camera 8, IASI, Romania, cod postal: 70177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminal Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea si retehnologizarea sistemului de irigatii la organizatia utilizatorilor de apa pentru irigatii Lunca Banului
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucari : "Modernizarea si retehnologizarea sistemului de irigatii la organizatia utilizatorilor de apa pentru irigatii Lunca Banului"Valoarea totala a contractului este :4.079.080, 65 lei fara TVAExecutie 3.770.843, 00 lei fara TVADiverse: 308.237, 65 lei fara TVASuma de care dispune autoritatea contractanta conform bugetului indicativ al proiectului pt. capitolul de div si neprev este de 308.237, 65 lei fara TVA, suma ce va fi decontata pe parcursul derularii contractului, daca aceste chelt apar si nu sunt aferente unor modif. substantiale ale acestuia.
II.1.6) CPV: 45232121-6 - Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 079, 080.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 74.000, 00 lei.Constituire: conf art.86 din HG 925/2006 react, RO62CARP038400301688RO04, Banca Carpatica, Codul fiscal al ONG-Lunca Banului: 20872152, Of.din categ IMM conf.Legii nr.346/2004 gar.de partic.se constit.in prop.de 50% din cunatumul precizat. Per.de valab.: 90 zile calend. de la term.limita de dep.a of. Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.In cazul form. unei contestatii, in masura in care Consiliul disp. resp. acesteia, aut.contr.va retine contestatorului din gar. de partic.in rap. cu val. estimata a contractului, procentual asa cum apare prevazuta la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata.Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala.(Formularul 13 fara a se limita doar la acesta)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4) Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.(formularul 18 fara a se limita la acesta)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.3;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.4;3.Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatii: Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local si care nu prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu, vor fi exclusi din procedura de achizitie;(conform prevederile art 9(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP)5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.6;6.Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data limita a depunerii ofertelor;7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 7 din sectiunea III ?Formulare. Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Tiron Costel Tiberiu, Stan Costel, Gheorghiu Paul.8.Declarati privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea -formulare si modele.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor.1)Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.2)Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul nr. 9.3)Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare / altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.4)Persoane juridice /fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.5)Executie - imbunatatiri funciare: Pentru operatorul economic/ membru al asocierii care urmeaza sa executie lucrarile de imbunatatiri funciare va prezenta Certificatul de atestare elebierat de ministerul agriculturii padurilor si dezvoltarii rurale conform Ordinului ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr 182/2009 care sa confirme capacitatea acestuia de a desfasura lucrari de imbunatairi funciare pe terenuri din domeniul agricol pentru rumatoarele niveluri de competenta si pentru categoria/categoriile de lucrari de imbunatatiri funciare prevazute la art 4 si in anexa nr 2 la normele metodologice privind atestarea presoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura pe terenuri din domeniul agricol activitati de imbunatatiri funciare studii proiectare executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala pentru cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 4.500.000 lei.Bilanturile contab ptr anii ptr care se face dovada sau orice alte doc care pot proba informatiile prezentate . Nota: Bilant contab sau celelalte doc care prob inform prez se vor aduce in copie certificata conform cu originalul.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice / fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op. ec. straini aceste doc. se depun prin alte metode (spre ex. Electronic), of. va depune si o declaratie de propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora precum si data transm. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prevederile alin. 1 ale art. 186 din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament derm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 (acesta va completa Declaratia de eligibilitate ? Formular 3) si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a, c1 si d (acesta va completa- Formular 4 cu neincadrarea la art.181 lit. a, c1 si d)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu privire la principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI Formularul 15, Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat minim 1 maxim 3 contracte care sa aiba ca obiect executie de lucrari similare cu cele presupuse de prezenta procedura, a caror valoare cumulata sa fie de minim 3.000.000lei fara TVA. Formular cu privire la experienta similara formularul nr 14.Pentru contractele de lucrari prezentate ca experienta similara se va atasa: certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionala din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Informatii PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE pe ultimii 3 aniDeclaratie PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE pe ultimii 3 ani- formularul 10., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea lucrarilor.Cerinte minime personal de specialitate executie: -2 ingineri imbunatatiri funciare -2 ingineri constructori -1 inginer RTE domeniul VII - Constructii -Imbunatatiri FunciareSe vor atasa copii dupa cv si diplomelor fiecarui responsabil nominalizat., Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispune de mijloacele si echipamentele necesare derularii contractului de executie de lucrari: -Buldoexcavatoar- 4 buc -Dumper-2buc -Autobetonirea-1 buc -Cilindru compactor-1buc -Aparat de sudura ectrofuziune-1buc -Generator-3 buc -Placa vibrant 1 buc -Masina sudat coturi plastic si ramificatii -Masina de sudat mobil pentru teava 1buc-Mai compactor 2 buc Celula robot sudura -1 buc-Auto basculanta 2 buc -Auto tractor 1 buc Pentru toate utilajele se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare-cumparare sau facturi sau rapoarte de inspectie sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ?conform cu originalul. Contractele de colaborare/prestari servicii, etc vor fi insotite de dovada detinerii utilajelor, mijloacelor cde transport de catre cei care le inchiriaza., Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Aut. Contr. va solicita ca asoc. sa fie legalizata numai in cazul in care of. comuna este decl. castigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrari se va prezenta un acord de asociere in forma autentica. - Ofertele depuse de o asociere trebuie sa ind. urmat. cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia. b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Res mat si umane ale subcontr decl se vor lua in consid pentru partea lor de implic in contr care urm sa fie indepl daca sunt prez docum in acest sens Informatii privind managementul mediuluiISO 14001:2005 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie a lucrarilor
20
Descriere: Ofertarea unei durate de executie mai mare decat durata maxim stabilita mai sus (6luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanta nu va puncta suplimentar ofertarea unei durate de executie mai mica decat cea minima precizata mai sus (respectiv, 4 luni).
Perioada de garantie
10
Descriere: Perioada de garantie acceptata a investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 36 luni si maxim 72 luni. Ofertarea unei perioade de garantie mai mic decat termenul minim stabilit mai sus (36 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unei perioade de garantie mai mare decat cea maxim precizata mai sus (respectiv, 72 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatiei de atribuire se va descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, aceasta fiind atasata prezentei inviatatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 14:00