Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea si retehnologizarea sistemului de irigatii pe suprafata OUAI SR RIMNICELU, JUD. BRAILA? Contract de Finantare nr.C125I011220900002/24.04.2013


Detaliu pentru invitatia numarul 357141
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII SR RIMINICELU
Numar invitatie: 357141/27.01.2014
Denumire contract: Modernizarea si retehnologizarea sistemului de irigatii pe suprafata OUAI SR RIMNICELU, JUD. BRAILA?Contract de Finantare nr.C125I011220900002/24.04.2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII SR RIMINICELUCod fiscal: RO17910515, Adresa: COMUNA RIMNICELU, JUD. BRAILA, Ramnicelu, Telefon: +40 0723558768, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA RIMNICELU, JUD. BRAILA, Ramnicelu, Romania, cod postal: 817110, telefon: +40 0723558768, persoana de contact: VASILICA BALABAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA RIMNICELU, JUD. BRAILA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ORGANIZATIE A UTILIZATORILOR DE APA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea si retehnologizarea sistemului de irigatii pe suprafata OUAI SR RIMNICELU, JUD. BRAILA?Contract de Finantare nr.C125I011220900002/24.04.2013
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie de lucrari care are ca obiect ?Modernizarea si retehnologizarea sistemului de irigatii pe suprafata OUAI SR RIMNICELU, JUD. BRAILA?conform proiectului tehnic.
II.1.6) CPV: 45232121-6 - Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 050, 213.63 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 40.502 RON.Perioada de valabilitate a garantiei :90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie : - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Ordin de plata pentru autoritatea contractanta, in contul nr.RO53TREZ151509804X008195 deschis la TREZORERIA MUNICIPIULUI BRAILA.I M M -urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria IMM- Anexa A. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare un se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM. In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1, alin.1 din OUG 34/2006 actualizata. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii in SEAP a Invitatiei de participare. Garantia de participare se retine cf. art. 87 din HG nr. 925/2006 modificata si completata sau se restituie cf. art. 88.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata intr-una din formele indicate mai sus sau cuantumul acesteia este mai mic decat valoarea solicitata, oferta va fi respinsa si returnata nedeschisa, conform art. 33 alin. (3) lit. b din HG nr.925/2006.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana
Garantie de buna executie
Garantiade buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractuluiPotrivit prevederilor legale in domeniul achizitiilor publice autoritatea contractanta face urmatoarele precizari: - modalitatea de constituire se realizeaza in conformitate cu art. 90 alin.(1) si (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA;
- modul de restituire a garantiei de buna executie se realizeaza in conformitate cu art. 92, alin. (4 ) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Dupa caz, ofertantul va competa Formularul nr. 29 ? formular de garantie de buna executie.NOTA: - In cazul ofertelor care se incadreaza in categoria intreprinderi mici si mijlocii se poate aplica o reducere de 50% pentru garantia de buna executie. In acest scop, ofertantii vor prezenta o declaratie privind incadrarea in categoria I.M.M. Aplicarea reducerii de 50% pentru garantia de buna executie se face exclusiv in baza declaratiei scrise a ofertantului privind statutul de IMM, in conformitate cu prevederile art. 7 a Legiinr. 346/2004. Autoritatea contractanta nu va stabili statutul de IMM al ofertantului in lipsa declaratiei scrise a acestuia;
- In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M. se va analiza individual. Perioada de garantie acordata lucrarilor: 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 2.Documentele privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 3, Documentele privind neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte documente privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 si neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) precum si neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Oferta este inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;c1) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;d) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3) Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4) Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale: - certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finantele publice locale, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Acestea se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxele si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.5) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formularul 5 . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.6) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 6 . Declaratia trebuie prezentata de catre toti participantii la procedura (ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator).Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ilie Constantin Cornel ? Presedinte OUAI SR RIMNICELUBalaban Vasilica-DirectorOUAI SR RIMNICELU 1.a) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, unul din membrii asociatiei este obligat sa demonstreze indeplinirea cerintei prin depunerea documentelor de mai jos, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele de confirmare pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau, dupa caz, transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.1: Respectarea prevederilor art. 183 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareVor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu sunt inregistrati cu activitati corespunzatoare obiectului achizitiei, respectiv nu este inregistrat in domeniul de activitate principal sau secundar codul/codurile CAEN necesare executarii lucrarilor supuse achizitiei, conform Cod CAEN rev.2.In cazul persoanelor juridice/fizice romane se solicita: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, din care sa reiasa faptul ca operatorul economic are cuprinse si este autorizat in domeniul de activitate specific lucrarilor supuse achizitiei conform Cod CAEN rev.2, ca nu a intrat in faliment. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, din care sa reiasa ca operatorul economic are cuprinse si este autorizat in domeniul de activitate specific lucrarilor supuse achizitiei. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, ca nu a intrat in faliment. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii ? persoane straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul asocierilor, certificatul constatator sau echivalentul acestuia va fi depus de fiecare dintre membrii asocierii.Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul constatator sau echivalentul acestuia in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante.Cerinta nr.2: Respectarea prevederilor Ordinului nr. 182/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenuri din domeniul din agricol, activitati de imbunatatiri funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat.Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu sunt atestati de catre MAPDR conform Ordinului nr. 182/2009 pentru categoria ?executarea lucrarilor de constructii-montaj si instalatii-montaj ? amenajari de irigatii?. In cazul persoanelor juridice/fizice romane/straine se solicita: - Certificat atestare emis de MAPDR, din care sa reiasa faptul ca operatorul economic este autorizat sa desfasoare activitati de imbunatatiri funciare din categoria ?executarea lucrarilor de constructii-montaj si instalatii-montaj ? amenajari de irigatii?, aflat in perioada de valabilitate, vizat pentru anul in curs.Cerinta nr.3: Atestat eliberat de ANRE- de tip C2B.Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu sunt atestati pentru a executa linii electrice aeriene si subterane cu tensiuni intre 0.4kV-110kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara. In cazul persoanelor juridice/fizice romane/straine se solicita: - Atestat eliberat de ANRE- de tip C2B pentru "executarea de linii electrice aeriene si subterane cu tensiuni intre 0.4kV-110kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV" aflat in perioada de valabilitate.Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri medie globalaCerinta minima: Cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 ani sa fie de minim8.100.427 lei.Cifra de afaceri trebuie realizata in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie (lucrari de imbunatatiri funciare) sau similar (lucrari de constructie de conducte de irigatii sau echivalent, lucrari de aductiune/transport apa) si instalatii electrice/automatizari/modernizari statii medie tensiune.Ofertantii vor atasa copii lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, dupa bilanturile contabile, contul de profit si pierderisi anexele sale vizate si inregistrate de organele competente, din cel mult ultimii trei aniincheiati fara anul in curs (2010; 2011; 2012 ) din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie de afaceri. Operatorii economici au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiPrezentare Formular 7Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R. disponibil pe adresa www.bnr.ro, Disponibilitatea de sustinere a lucrariiOfertantul (operatori economici asociati impreuna/tert sustinator) trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii in suma de minim2.430.128 lei, pentru 6 luni. Se vor depune: Scrisori/declaratii emise de banci sau orice alte documente edificatoare, care vor contine informatii de bonitate financiara, din care sa reiasa suma si perioada solicitate pentru cash-flow de executie.Nota: Suma respectiva va putea fi imobilizata pentru realizarea contractului numai in cazul ofertei castigatoare.Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea din partea altei persoane, indiferent de natura relatiilor existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm (Formularul 16)al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta privind cifra de afaceri se considera indeplinita numai in conditiile in care cuantumul acesteia este acoperit de un singur sustinator.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In ambele situatii sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului . Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii privind experienta similara1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 (cinci)ani (ultimii 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma)2.Experienta similara pentru executia de lucrari a ofertantului se va demonstra prin prezentarea a maxim 3 (trei) contracte de executie lucrari, avand ca obiect reabilitare statie de pompare si conducte principale de natura si complexitate similara lucrarii licitate CPV 45232121-6 , 45259900-6, 45310000-3 (din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 5 ani a caror valoare sa fie cel putin egala(sau mai mare) cu 4.050.213, 63 leifara TVAOrice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de copia contractului, a actelor aditionale respective si de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv. Se va prezenta: Procesul Verbal la terminarea lucrarilor sau P.V de receptie partiala a lucrarilor sau P.V. de receptie finala, Prezentarea declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va prezenta documente care atesta detinereade echipamente si utilaje necesare pentruindeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune, contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie).Utilaje- Excavator 22tone -4buc- Buldoexcavator-2buc- Incarcator frontal -1buc- Macara 18-20tone-1buc- Cilindru Compactor 1.5-3tone -2buc- Mai compactor -1buc- Camion 8x4 -1buc- Trailer ? pentru transport utilaje la si de la punctul de lucru- Aparat de sudura cap la cap la conducta de polietilena de inalta densitate cu bacuri pentru diametre de pana la 315mm- Aparat de sudura cap la cap la conducta de polietilena de inalta densitate cu bacuri pentru diametre de pana la 630 mm;
- Aparat sudura prin electrofuziune- Autobetoniera;
- Remorca pentru transport conducta de inalta densitate;
- Laborator autorizat PRAM, Prezentarea declaratiei referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Prezentarea informatiilor referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Prezentarea informatiilor referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul/membrii asocierii impreuna/tertul sustinator trebuie sa faca dovada ca :1. Dispune de o echipa tehnica ai carei membri sa aiba capacitatea profesionala sau experienta dovedita in domeniul pentru care ocupa pozitia in echipa: - Sef santieratestat de MADR conf.Ord.182/2009 ca persoana fizica autorizata, domeniul C-lucrari de imbunatatiri funciare constructii-montaj- Responsabil tehnic cu executia in domeniul imbunatatiri funciare, conform Ordinului MLPTL nr.777/2003 pentru aprobarea reglementariitehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii" si Legea nr.10/1995 privind calitatea in constructii. Acesta va prezenta atestatul si/sau legitimatia- Resonsabil Tehnic cu Executia pentru lucrari electrice. Se va prezenta atestat MEC- Inginer imbunatatiri funciare- Inginer sau subinginer profil energetic autorizat ANRE IIIB- Inginer profil electric- Inginer automatist- Specialist in asigurarea calitatii (AQ) cu atestare/diploma calificare- Responsabil cu controlul calitatii- Specialist SSM- sudor in metal calificat si atestat ISCIR- 3 sudori PEHD calificati si atestati ISCIR- electrician autorizat ANREIIIB- Certificatul de atestare in executia lucrarilor de Imbunatatiri Funciare., conform Ordinului 182/19.02./2009 al Ministrului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, pentru aprobarea normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenul din domeniul agricol, activitati de Imbunatatiri Funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr.223/07.04.2009.- Atestat ANRE tip C2B si E2 pentru executie instalatii electrice M.T.si lucrari in statii electrice.Nota: seful de santier, Rensonsabilii tehnici cu executia, suntconsiderati experti cheie., Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii, insotita si angajamentele acestora, semnate si stampilate, ca in cazul in care ofertantul este declarat castigator, vor incheia subcontractele respective pana la semnarea contractului.Lista va preciza partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de fiecare subcontractant. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul va prezenta pana la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Acord de asociere (daca este cazul)- In cazul depunerii unei oferte comune, ofertantii vor prezenta Acordul de asociere, conform Formularului nr. 15, in care se mentioneaza liderul de asociatie, activitatile din contractcare se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat. Acordul de asociere trebuie sa mentioneze si faptul ca toti asociatii sa ramina in asociatiepe intreaga durata a contractului. Atunci cand un grup de operatori economici depun o oferta comuna capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, se demonstreaza prin luare in cosiderare a capacitatilor tuturor membrilor grupului., Informatii privind privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a ofertantului/grupului de operatori economici. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantuluipoate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare Standarde de asigurare a calitatii - Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (Lucrari imbunatatiri funciare). Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului, Standarde de asigurare a protectiei mediului - Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract (Lucrari imbunatatiri funciare)..Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Costul de operare anual
40
Descriere: Componenta financiara indirecta, care urmareste costurile cu exploatarea parte a costulului total raportat la durata de viata a obiectivului de investitii
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2014 16:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer