Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizarea si retehnologizarea statiei de pompare SPP Macin si a sistemului de irigatii aferent? ? executie de lucrari pentru irigatii


Detaliu pentru invitatia numarul 343215
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORGANIZATIA DE DESECARE-DRENAJ "BALCA" MACIN
Numar invitatie: 343215/26.02.2013
Denumire contract: ?Modernizarea si retehnologizarea statiei de pompare SPP Macin si a sistemului de irigatii aferent? ? executie de lucrari pentru irigatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORGANIZATIA DE DESECARE-DRENAJ "BALCA" MACINCod fiscal: 17952537, Adresa: STR.1 DECEMBRIE NR. 141, ORASMACIN, Macin, Telefon: +40 0240573378, Fax: +40 0240573378
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.1 DECEMBRIE NR. 141, ORASMACIN, Macin, Romania, cod postal: 825300, telefon: +40 0240573378, fax: +40 0240573378, persoana de contact: SERGHEI COZMA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.1 DECEMBRIE NR. 141, ORASMACIN, Macin, Romania, cod postal: 825300, telefon: +40 0240573378, fax: +40 0240573378, persoana de contact: SERGHEI COZMA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de irigatii pentru membrii organizatiei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizarea si retehnologizarea statiei de pompare SPP Macin si a sistemului de irigatii aferent? ? executie de lucrari pentru irigatii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de lucrari pentru irigatii pentru realizarea proiectului "Modernizarea si retehnologizarea statiei de pompare SPP Macin si a sistemului de irigatii aferent". Proiectul se finanteaza prin Masura 125 ?Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii?- Submasura 125 a1 ?Irigatii si alte lucrari de imbunatatiri funciare?.Valoarea totala estimata fara TVA: 4.030.707, 15 lei, echivalenta a 927.879, 10 euro, la cursul euro-leu de 4, 3440, al BCE din 20.01.2012, data aprobarii raportului de selectie, din care: 1. Valoarea lucrarilor ce fac obiectul CAIETULUI DE SARCINI ? 3.841.191, 00 lei;2. Valoarea cuantumului aferent cheltuielilor cu diverse si neprevazute? 189.516, 15 lei (5%);Denumirea LucrariiCod CPVValoare faraValoare faraTVA/[EURO]TVA/ [LEI]Cap. 1.3 Cheltuieli pentru amenajari pentru45232121-61.562, 006.786, 00protectia mediuluiCap. 4.1 Constructii si instalatii45232121-6726.922, 003.157.749, 00Cap. 4.2 Montaj utilaj tehnologic45232121-625.966, 00112.796, 00Cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si45232121-6106.508, 00462.671, 00functionale cu montaj (procurare)Cap. 4.5 Dotari45232121-611.584, 0050.321, 00Cap. 5.1 Organizare de santier45232121-68.710, 0037.836, 00Cap. 5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute (5%)45232121-643.627, 10189.516, 15Cap. 6.2 Probe tehnologice, rodaje, expertize la45232121-63.000, 0013.032, 00receptieTOTAL927.879, 104.030.707, 15Conform OUG 77/2012, se prevad urmatoarele: "(7) In cazul contractelor de servicii aferente realizarii investitiilor publice si/sau a lucrarilor de interventie asupra acestora, valoarea estimata cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j)."Lungimea conductelor aferente contractului de executie lucrari: 6500 ml (metri liniari).Proiectul se finanteaza prin Masura 125 ?Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii?- Submasura 125 a1 ?Irigatii si alte lucrari de imbunatatiri funciare?.Valoarea estimata fara TVA: 4.030.707, 15 RON
II.1.6) CPV: 45232121-6 - Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 030, 707.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in cuantum de 76.823, 82 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica si pentru cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se poate constitui prin: virament bancar in contul Organizatiei de Desecare-Drenaj "Balca" Macin, CUI 17952537, numar cont: RO92 RNCB 0257 0163 0584 0002, Banca BCR sucursala Macin sau OP/ fila CEC. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare conform art.87, alin.(1) HG 925/2006, ofertantul pierzand astfel suma constituita. Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din pretul contractului, fara TVA. De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si conform art.90, alin(3) HG 925/2006 coroborat cu HG 1045/2011. Garantia de buna executie se constituie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie conform art.91 din HG nr.925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie cf art.92, alin(4) din HG.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea art. 180 din OUG 34_2006 - Formular 1;2) Certificat de cazier judiciar al societatii;3) Declaratie privind neincadrarea art. 181_din OUG_34_2006 - Formular 2;4) Declaratie privind neincadrarea art. 691_din OUG_34_2006 - Formular 3;Personal responsabil cu atribuirea si derularea contractului: Presedinte ? Serghei Cozma, Director - Momciu Ionel, Contabil - Adina Sandu;5) Certificat de participare cu oferta independenta - Formular 4;6) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 5.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documentele edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ? Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, ce contine informatii reale/ actuale ale operatorului economic la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie aferente codurilor CAEN 4221 si 4291; se poate prezenta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul ?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest document in original sau in copie legalizata.Pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului se va face dovada autorizarii conform Art.15 din Legea 359/2004.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ? Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.Certificat de atestare de la Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale pentru executarea lucrarilor de constructii montaj si instalatii montaj ? punctele 1, 2, 3, 4, 5, 6 din anexa 2 la normele metodologice aprobate prin ordinul 182/2009;Certificat ANIFCertificat ANRE
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentarea cifrei de afaceri medii care vizeaza activitatea economica pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Operatorul economic trebuie sa prezinte media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) in valoare de cel putin: 7.500.000 lei. Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii in suma de 378.353, 71 lei pentru toata perioada de executie a lucrariiCertificat de confirmare de fonduri sau alt document din care sa reiasa sustinerea derularii contractului pe perioada de executie a lucrarii, in valoare de: 378.353, 71 lei ? in originalNeprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari de executate in ultimii 5 ani, Cerinta 1Experienta similara: Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare executarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract similar cu o lungime a conductelor de cel putin 6500 ml (metri liniari).Se mentioneaza ca cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Continuare cerinta 1Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Ofertantul va face dovada ca detine sau are drept de folosinta ori poate prezenta un angajament sau un contract cu clauza suspensiva pentru dotari, utilaje, instalatii, echipamente tehnice, ce le va utiliza pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Se va prezenta ca dotare minima:
- Aparat sudura polietilena cu Ø pana la 355 mm - 1 buc (pentru sudarea tevilor de polietilena cu diametru intre 110 mm si 335 mm);
- Aparat sudura otel de 240 amperi - 1 buc (pentru sudarea tevilor de otel si confectii metalice care au o grosimi relativ mari intre 8 - 15 mm);
- Aparat sudura argan cu electrod de adaos Ø1, 2 mm - 1 buc (pentru sudarea cu argon si electrod de adaos se foloseste pentru sudura tevilor de diametre mari intre 8 - 15 mm);, Continuare Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice
- Aparat debitare metal cu plasma pentru grosimi pana la 25 mm - 1 buc (pentru taierea tevilor sau a metalelor cu grosime de pana la 25 mm);
- Buldoexcavator - 1 buc;
- Basculanta - 1 buc;
- Excavator- 1 buc;
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 2
Informatii referitoare la personalul angajat si la personalul tehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului
Nivel minim pt executie:
Ofertantul va face dovada ca are personal specializat/autorizat in executarea lucrarilor supuse procedurii de achizitie publica dupa cum urmeaza:
- 2 ingineri licentiati la o Facultate de Instalatii si Constructii Hidrotehnice (CV, copii dupa diplomele obtinute, copii dupa atestate si autorizari), cu experienta minim 5 ani
- 1 inginer energetic autorizat ANRE pentru executie instalatii electrice
- 1 Responsabil cu Controlul Tehnic - experienta minim 3 ani
- 1 Responsabil SSM - licentiat al unei Facultati de Constructii, diploma de inginer. Forma specifica de Coordonator securitate si sanatate in munca actualizata la fiecare 3 ani, in conformitate cu HG nr.300/2006, Regulament din 23.03.2007 conf. Art.72 din HG nr. 300/2006
- 1 Specialist protectia mediului - absolvent studii superioare cu licenta- 4 Sudori autorizati otel- 2 Sudori autorizati polietilena, Continuare cerinta 2
Nu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate in cadrul aceleiasi componente. Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru confruntarea cu originalul documentele specificate in Caietul de sarcini.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 3
Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului A4.
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conformitate cu prevederile art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pentru partea lor de implicare in contract care urmeaza sa fie indeplinit.
Autoritatea Contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract., Continuare cerinta 3
Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul Autoritatii Contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 4In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: , Continuare cerinta 4? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;? nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;? comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei; in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevederilor la art. 111 din H.G. nr. 925/2006. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (pentru executie lucrari).Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (pentru executie lucrari)Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta Financiara. Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctajul maxim alocat de 50 puncte. Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza cu formula:
Durata de executie
25
Descriere: Pentru oferta cu cea mai mica durata de executie se acorda un punctaj maxim alocat, respectiv 25 puncte; Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula:
Perioada de garantie
25
Descriere: Pentru ofertele cu cea mai mare perioada de garantie acordata se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 25 puncte; Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 26.02.2013 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer