Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea sistemelor de apa in Ramnicu Sarat (partea I), Pogoanele si Patarlagele?CL 2


Detaliu pentru invitatia numarul 319822
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA S.A. BUZAU
Numar invitatie: 319822/31.01.2012
Denumire contract: Modernizarea sistemelor de apa in Ramnicu Sarat (partea I), Pogoanele si Patarlagele?CL 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA S.A. BUZAUCod fiscal: RO 22987337, Adresa: str Unirii, bl8FGH, Buzau, Telefon: 0238/720356, Fax: 0238/726187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Unirii, bl8FGH, Buzau, Romania, cod postal: 120360, telefon: +40 238720356, fax: +40 238445786, persoana de contact: Director General Ionel Tescaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Buzau, str.Unirii bl 8FGH Romania, cod postal: 120360-sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea sistemelor de apa in Ramnicu Sarat (partea I), Pogoanele si Patarlagele?CL 2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: construire statie de tratare, construire foraje, constructie statie de clorinare, reabilitare rezervor, reabilitare statie de pompare,
II.1.6) CPV: 45252126-7 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 589, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de250.000 Lei; se poate constituifie printr-un instrument de garantare emis de in conditiile legii in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 - Formular nr.2fie prin virament bancar in contul nr. RO 29 BTRL 0100 1202J10932XX deschis la Banca Transilvania ?Sucursala Buzau.Valabilitatea garantiei-120 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se va retine in conditiile art.87 din HG 925/2006 si art.278^1 din OUG 34/2006. Cuantumul ce se va retine cf cu art.278^1 din OUG 34/2006 este 8.818, 94 lei. Neprezentarea garantiei de participare la deschiderea ofertelor condduce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituitaprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - Scrisoare de garantie de buna executie ? Formular nr. 20;Daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederilor art. 90 (3) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 -Ofertantul trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea Formular 7.Cazier judiciar al operatorului economic emis de Ministerul Justitiei (sau echivalent)Cerinta 2 Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Formular 8: Certificatul de atestare fiscala ? eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara datei limita a depunerii ofertelor. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale - eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul/operatorii economici isi are/au sediul sau echivalent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local (pentru statele in care astfel de taxe se colecteaza separat la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara datei limita a depunerii ofertelor Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara datei limita a depunerii ofertelor.Cerinta 3Certificat Participare la licitatie cu oferta independentaFormular nr. 5Cerinta 4 Ofertantul /ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator trebuie sa completeze: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 6 ( persoanele cufunctie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Tescaru Ionel, Dumitru Cristea, Cristi Vieru, Vasii Dragomir). Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCodul CAEN din certificatul constatator emis de ORC trebuie sa aiba corespondent cu obiectulcontractuluiCodul CAEN din certificatul constatator emis de ORC trebuie sa aiba corespondent cu obiectulcontractului- Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - OficiulRegistrului Comertului sau document echivalentdin care sa rezulte nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: NOTA: Capacitatea economica si financiara a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoanaPersoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180 si 181 lit a, c^1, d din OUG nr. 34/2006., Cerinta 1 Media Cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009 si 2010), trebuie sa fie cel putin egala sau mai mare de 25.000.000 LeiBilanturi contabile incheiate la data de 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, Cerinta 2 Ofertantul sa faca dovada ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru un numar de 3 luni, in suma de cel putin 2.098.000 Lei.(Formula de calcul: Valoare estimata /perioada dederulare x perioada solicitata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: NOTA: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta de o alta persoanaPersoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si 181 lit a, c^1 si d din OUG nr. 34/2006., 1.Experienta Op ec sa dovedeasca ca, in ultimii 5 ani, au executat cel mult 3 lucrari, care sa fi inclus, cel putin: executie foraje, executiestatiede tratare apa potabila;reabilitarerezervoare de inmagazinare apa potabilaOp ec (ofertantul sau subcontractorul sau nominalizat pentru proiectare)sa dovedeasca ca in ultimii 3 ani a prestat de servicii pentru proiectare, care sa fi inclus cel putin proiectare foraj ; proiectare statie de tratare apa potabila, de ;proiectare rezervoare de inmagazinare apa potabila.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, procese verbale de receptie partiala sau receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala (sau echivalent), recomandari din partea beneficiarilor pentru lucrarile prezentate, Copii ( conform cu originalul) din contracte, recomandari din partea beneficiarilor pentru proiectare, ,Cerinta 2 Personalul propus pentru executia corespunzatoare a contractului, Cerinta 2 a Manager de proiectabsolvent de studii superioare tehniceexperienta profesionala in domeniul sistemului de alimentare cu apa potabilain cel putin un proiect similar, Cerinta 2 b 3 sefi de santier pentru lucrarile din localitateaRamnicu Sarat, Pogoanele, Patarlagele?absolvent de studii superioare tehnice in constructii inspecialitatile Constructii Hidrotehnice/ReteleEdilitare/Imbunatatiri Funciare/ Constructii Civile Industriale si Agricole/ Instalatii in Constructiiexperienta profesionala in domeniul sistemului de alimentare cu apa potabila in cel putin un proiect similar, Cerinta 2 cResponsabil tehnic cu executia (RTE)absolvent de studii superioare tehnice in constructii inspecialitatile Constructii Hidrotehnice/ Retele Edilitare/Imbunatatiri Funciare/ Constructii Civile Industriale si Agricole/ Instalatii in Constructiiexperienta profesionala in domeniul sistemului de alimentare cu apa potabila in cel putin un proiect similarpersoana atestata ca responsabil tehnic cu executia (RTE)emis de MDRT (sau echivalent), Cerinta 2 dInginer de procesabsolvent de studii superioare tehnice;experienta profesionala specificain proiectare procese tehnologice si care a participatla cel putino lucrarece a vizat proiectarea unui proces tehnologic si urmarirea executieiunei lucrari similare, Cerinta 2e Inginer automatizare minim SCADA-absolvent de studii superioare tehnice in Actionari/ Automatizari /Informatica-experienta in proiectarea si instalarea desisteme SCADA prin participarea in cel putin un proiectsimilar, Cerinta 2 fCoordonator SSMabsolvent de studii superioare tehniceatestat eliberat de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, conform HG 300/2006 si Legea 319/2006experienta profesionala specifica in domeniul sanatatii si securitatii in munca, Cerinta 3 Dotarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariMacarale3 buc Excavatoare3 buc Incarcator fronta 3 buc Motocompresor6 buc Ciocan demolator6 buc Echipament CCTV pentru inspectia forajelor1 bucInstalatii executie foraje de apa potabila 2 buc., Cerinta 4 Informatii privind subcontractantii Cerinta 1 Sistemul de asigurare a calitatiiOfertantii vor trebui sa faca dovada implementarii si mentinerii unui sistem de asigurare a calitatii in domeniul de activitate al contractului ce urmeaza a fi atribuit conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia., cerinta 2 Informatii privindmasurile de protectia mediuluipe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractuluiOfertantii vor trebui sa faca dovada implementarii si mentinerii unui sistem de management al mediului conform standardului ISO 14001:2004 sau echivalentul acestuia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia poate fi accesata on linede pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2012 16:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer