Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea sistemului de alimentare cu apa din orasul Iasi (Bazine Sorogari)


Detaliu pentru invitatia numarul 322735
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Apavital SA Iasi
Numar invitatie: 322735/26.03.2012
Denumire contract: Modernizarea sistemului de alimentare cu apa din orasul Iasi (Bazine Sorogari)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialApavital SA IasiCod fiscal: 1959768, Adresa: str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Telefon: 0332-413257, Fax: 0332-413230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura S.C. APAVITAL S.A., str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Romania, cod postal: RO-700495, telefon: +40 332413269, persoana de contact: Ion Mihailescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. APAVITAL S.A., str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea sistemului de alimentare cu apa din orasul Iasi (Bazine Sorogari)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea sistemului de alimentare cu apa din orasul Iasi (Bazine Sorogari).
II.1.6) CPV: 45247270-3 - Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 800, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 260.000 lei. Forma de constituire a gar. de part. care va fi acceptata: -viramnet bancar: cont RO81ABNA2400264100189525 deschis la Cont RBS Bank Iasi -instrument de garantare emis in conditiile legii de societate bancara (scrisoare de garantie bancara - Formularul 4) ori de o scrisoare de asigurari care se va prezenta in original; -ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Gar. de part. va fi prezentata doar in original cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor. In cazul in care un operator economic depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, aut. contr. va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8.939, 99 in conformitate cu cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de const. a gar. de buna executie: -orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de gar. bancara - Form. 9) sau de o soc. de asigurari, in favoarea aut. contr. S.C. APAVITAL S.A.; -retineri succesive din val. lunara a fact. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (Hotararea 1045/19.10.2011). Prima de depunere va fi de minim 0, 5 % din valoarea totala a contractului si precede acestuia. Ofertantul va opta pentru una din modalitati in oferta financiara. NOTA: Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Eligibilitatea operatorului economic, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 11 Declaratie privind eligibilitatea;
- Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocieri si asociatii) trebuie sa prezinte: -Formularul nr. 12 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine: -Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.- Neincadrarea operatorului economic in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (pesoanele care detin functii de conducere in cadru S.C. APAVITAL S.A. sunt mentionate in modelul de formular).- Participarea la licitatie cu oferta independenta - operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr.6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. - Forma de inregistrare a persoanelor juridice romane - Operatorul economic ofertant trebuie sa prezinte Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.Nota: Ofertantul ce va fi clasat pe primul loc, va prezenta inainte de comunicarea rezultatului procedurii pentru conformitate (la cererea autoritatii contractante), certificatul constatator in original sau copie legalizata.- Forma de inregistrare a persoanelor juridice straine - Operatorul economic ofertant trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 6 luni, in valoare de minim 3.200.000 Lei, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare., Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, fara a se lua in considerare anul in curs, sa fie mai mare sau egala cu 10.000.000 Lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta ca operator economic in lucrari de constructii executate in ultimii in 5 ani: Cel putin 1 contract de lucrari executate in valoare de minim 10.000.000 Lei care sa cuprinda executia de lucrari de reabilitare/ consolidare structuri din beton armat cu specific hidrotehnic.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si proiectate in ultimii 3 ani., Experienta ca operator economic in proiectare executata in ultimii in 3 ani: in regie proprie sau prin terti nominalizati cu experienta in servicii de proiectare in vederea constructiei sau reabilitarii/ consolidarii unui bazin cu structura din beton armat si capacitatea de 2500 mc sau mai mult.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si proiectate in ultimii 3 ani., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va prezenta copii dupa documentele ce demonstreaza detinerea (dotare proprie / prin contract de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentele tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului de lucrari. Printre utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru executia contractului se numara si un laborator autorizat de analize si verificari a activitatii in constructii avand minim gradul III, in conformitate cu legislatia romaneasca in vigoare, pe care operatorul economic trebuie sa demonstreze ca il detine (dotare proprie / prin contract de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie)., Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze., Studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Certificat ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului)., Certificat ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Criteriu econimic - vezi sectiunea VI. pct. VI.3. Alte informatii
Punerea in functiune a rezervoarelor
50
Descriere: Criteriu tehnic - vezi sectiunea VI. pct. VI.3. Alte informatii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regaseste atasata prezentei invitatii de participare (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer