Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea sistemului de canalizare in Harlau


Detaliu pentru invitatia numarul 328236
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Apavital SA Iasi
Numar invitatie: 328236/31.05.2012
Denumire contract: Modernizarea sistemului de canalizare in Harlau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialApavital SA IasiCod fiscal: 1959768, Adresa: str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Telefon: 0332-413257, Fax: 0332-413230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura S.C. APAVITAL S.A., str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Romania, cod postal: RO-700495, telefon: +40 332413269, persoana de contact: ing. Ion Mihailescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. APAVITAL S.A., str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea sistemului de canalizare in Harlau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extinderea retelei de canalizare cu aproximativ 7, 3 km, reabilitarea retelei de canalizare pentru aproximativ 1 km, executia a 7 SP apa uzata si a conductelor de refulare aferente si proiectarea detaliilor de executie aferente lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 110.000 RON.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata poate fi : - Scrisoare de garantie bancara pentru participarea cu oferta la procedura de atribuire la contractul de achizitie publica, sauPolita de asigurare emisa de o societate de asigurari (completata conform Formularului nr. 4), - prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In oricare forma va fi emisa, garantia bancara de participare va fi irevocabila.Valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi prezentata doar in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a respinge documentul privind Garantia de participare daca ofertantul nu respecta Formularul 4 ? Scrisoarea de garantie bancara / Polita de asigurare pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis pe numele oricarui membru al Asocierii.
Garantie de buna executie
Gar.de b.exec.e de10% din val.contr.f.TVA si va fi constit.in moneda contr.Modul de constit.a gar.de b.exec., va fi prin una din: -Scris.de gar.bancara de b.exec.(cf.model din vol.3, sect.B), a carei valab.va coresp.cu per.de valab.a contr.;
-polita de asig.emisa de o soc.de asig., a carei valab.va coresp.cu per.de valab.a contr.;
-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf.prevederilor art.90(3)din HG 925/2006 cu toate completarile si modif.ulterioare.Scris.de gar.bancara/Pol.de asig.de b.exec.va fi emisa de o entitate si dintr-o tara aprobate de Autorit.Contr.inainte de semnarea Contr.Gar.de buna exec.va face referire expresa la contr.inch.cu Autorit.Contr., va contine numele in clar al Autorit.Contr.si va contine parafa lizibila a instit.emitente si/sau semnatura autoriz.Nu se admite prez.unor doc.de gar.de b.exec.comune cu alte invest.In cazul unei asoc., doc./contul privind gar.bancara de b.exec.va fi emis/desch.integr.in numele si pentru Liderul asoc.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Eligibilitatea operatorului economic, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 11-Declaratie privind eligibilitatea)Cerinta nr. 2: Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 12-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine: - Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.)Cerinta nr. 3: Neincadrarea operatorului economic in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 7Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (In acest formular sunt mentionate toate cadrele de conducere responsabile cu atribuirea contractului))Cerinta nr. 4: Participarea la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr.6 Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta) Cerinta nr. 1: Forma de inregistrare a persoanelor juridice romane - Operatorul economic ofertant trebuie sa prezinte Certificatul Constatator eliberat deOficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator. Nota: Ofertantul ce va fi clasat pe primul loc, va prezenta inainte de comunicarea rezultatuluiprocedurii pentru conformitate (la cererea autoritatii contractante), certificatul constatator in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2: Forma de inregistrare a persoanelor juridice straine (documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc))
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 3 luni, in valoare de minim 1.200.000 Lei, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare.Modalitatea de indeplinireDeclaratii bancare corespunzatoare sau alte documente din care sa rezulte indeplinirea cerintei., Media cifrei globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie mai mare sau egala cu 11.000.000 Lei.Modalitatea de indeplinireFormularul nr. 14 Declaratie financiara recapitulativa: Ofertantii vor depune Bilanturile Contabile, Toate Anexele, pe ultimii 3 anifinanciari incheiati, fara a se lua in considerare anul in curs, bilanturi vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (sau autoritati similare competente in tarile de origine) sau documentele echivalente acestora in tara de origine aofertantului. Mentionam ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE. In cazul in care pentru anul 2011 exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2011 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta ca operator economic in lucrari de constructii executate in ultimii in 5 ani : Cel mult 2 contracte de lucrari executate, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 10.000.000 Lei. Contractele de lucrari trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele categorii: a)executia de lucrari pentru retele de canal si/sau de apa;b)constructia a cel putin o statie de pompare ape uzate.Modalitatea de indeplinireFormularul nr. 17 Experienta similaraFormularul nr. 18 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniPentru fiecare dintre lucrarile similare finalizate prezentate in lista de experienta, ofertantii vor prezenta Recomandare din Partea Beneficiarului sau Procese Verbale de Receptie Partiala sau Receptie la terminarea Lucrarilor sau Receptie Finala sau documente similare din care sa reiasa: detaliile contractului, beneficiarul, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca au fost duse la bun sfarsit., Declaratie referitoare la utilajele / echipamentelor / dotarilor de constructii de care disp. op. economic pentru indeplinirea coresp. a contractului de lucrari.Modalitatea de indeplinireFormularul nr. 23 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echip. tehnice de care dispune op. economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va prezenta copii dupa documentele ce demonstreaza detinerea (dotare proprie / prin contract de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentele tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului de lucrari. Printre utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru executia contr. se numara si un laborator autorizat de analize si verificari a activitatii in constructiiavand minim gradul III, in conf. cu legislatia romaneasca in vigoare, pe care op. economic trebuie sa demonstreze ca il detine(dotare proprie prin contract de inchiriere sau alte forme), Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Modalitatea de indeplinireFormularul nr. 19 Declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de asociati/subantreprenoriSe vor indica partile din contract pe care subcontractantul/subcontractantii urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora. Certificat ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tariide origine a ofertantului)., Certificat ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii deorigine a ofertantului).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul P1: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (50 de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P1 financiar n = (pret minim/pret n) x 50 Pretul ofertei este cel prezentat in Formularul 2 ? Formular de oferta, fara TVA. Informatii suplimentare la pct. VI.3
Perioada, cumulata pe elemente componente ale contractului, de realizare a contractului
50
Descriere: Factorul de evaluare 2 - Perioada de realizare a contractului, cumulata pe elemente componente ale contractului. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul P2: Pentru fiecare oferta se va calcula durata totala necesara executiei lucrarilor de canalizare si de executie a statiilor de pompare si a conductelor de refulare aferente pe cele 4 obiective majore ale investitiei (in zile calendaristice) astfel: Dtotala = D Obiect 1 - Extinderea retelei de canalizare Harlau + D Obiect 2 - Reabilitare colectoare vechi Harlau + DObiect 3 ? Statii de pompare ape uzate + D Obiect 4 ? Conducte de refularePentru oferta cu Dtotala cea mai mica, se va acorda numarul maxim de puncte alocat acestui factor, respectiv 50 puncte. Pentru celelalte durate punctajul se va calcula dupa formula: P2 n= (Dtotala minima / Dtotala a ofertantului n) x 50. Nota: perioada max. de realiz. a contractului este de 27 luni, iar perioada min. este de 20 de luni.Informatii suplimentare la pct. VI.3
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regaseste atasata prezentei invitatii de participare (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer