Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizarea sistemului de gospodarire calitativa a apei din canalele navigabile, prin montarea de statii de monitorizare a calitatii apei?


Detaliu pentru invitatia numarul 326877
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Numar invitatie: 326877/16.05.2012
Denumire contract: ?Modernizarea sistemului de gospodarire calitativa a apei din canalele navigabile, prin montarea de statii de monitorizare a calitatii apei?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTACod fiscal: R11087755, Adresa: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Telefon: 0241702722, Fax: 0241737711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 0241702728, fax: +40 0241737711, persoana de contact: Sirbu Camelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul CN ACN SA, str.ECLUZEI NR.1, Agigea, CONSTANTA, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizarea sistemului de gospodarire calitativa a apei din canalele navigabile, prin montarea de statii de monitorizare a calitatii apei?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si realizarea unui sistem de masurare a parametrilor fizico-chimici ai apei din cele 2 canale navigabile, sistem ce consta in: - proiectare sistem;
- realizare 12 statii fixe pentru masurarea automata a parametrilor fizico-chimici ai apei;
- realizarea sistemului de recoltare automata a probelor de apa in vederea efectuarii determinarilor fizico-chimice a apei din cele 2 canale navigabile- exexcutie sistem de colectare si prelucrare a datelor masurate de cele 12 statii ;
- amenajarea amplasamentelor pentru cele 12 statii de monitorizare si asigurarea utilitatilor necesare functionarii in conditii optime si de siguranta a sistemului de monitorizare a calitatii apei ;
- realizarea unui autolaborator pentru efectuarea de analize fizico-chimice in puncte in care nu sunt montate statii de monitorizare a calitatii apei;
- sistem de control a accesului si prevenirea patrunderii persoanelor neautorizate in statiile de monitorizare a calitatii apei precum si pentru asigurarea pazei, supravegherii si prevenirii sustragerilor sau vandalizarilor;
- executie si montare 12 panouri publicitare temporare pe durata executiei lucrarilor si a 12 placi permananente ;
-instruirea si testarea personalului privind exploatarea si mentenanta sistemului ;
II.1.6) CPV: 45351000-2 - Lucrari de instalare de inginerie mecanica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 605, 464 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 234 081.96 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire : conf. art 86, alin.(1) din HG 925 / 2006. In cazul constituirii prin virament bancar , contul autoritatii contractante este RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta; IMM-urile beneficiaza de reduc cu 50% a gar de partic.In cazul asocierii, pentru a beneficia de reducere , fiecare asociat trebuie sa fie IMM.Liderul asocierii va face dovada constit gar.part.Conform art. 278 1 alin (1) , in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 9120.55 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE: 10% din valoarea contractului, lei fara TVA; Mod constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(care devine anexa la contract) sau prin retineri succesive din sumele pentru facturi partiale, cu respectarea preved.HG nr.1045//2011 . Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii garantia de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza model - Sectiunea Formulare. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In situatia in care ofertantul este o asociere , pentru a beneficia de reducerea cu 50% , fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM , conf. Lege nr.346 / 2004. In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, in original, conform model din Sectiunea Formulare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, original, conform model Sectiunea Formulare;3.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;4.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificatele mentionate la punctele 3) si 4) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original, conf.model Sectiunea Formulare; 6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1, original, conf.model Sectiunea Formulare;(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Dir.Gen.: Ilie Valentin Zeicu;Dir.Teh.: Sandru Nicolae;Dir.Comercial Marketing: Emilian Macarie;Compartiment Juridic: Diana Niculescu; Sef Birou Achizitii: Sirbu Camelia; Membrii Comisie de evaluare: Aida Bardan, Aladin Mirzali, Diana Niculescu, Laura Costache, Oprisanu Alexandra.Membrii de rezerva: Nicoleta Ciofu, Erol Mirzali, Lacramioara Guta, Olimpia Baia, Manafu Mihaela.7.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"original, cf.Ord.314/2010 al ANRMAP, conform model Sectiune"Formulare".Nota: In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele priv.sit.personala trebuie indeplinite de fiecare asociat. 1. Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.certificatul va fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul si va fi emis cu cel mult 30 zile inainte de deschidere a ofertei .Ofertantul castigator va prezenta Certificatul constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani: minim 23 408 196 lei reprezentand5 347 022.70 euro la cursul BNR de 4, 3778 lei/euro din 18.04.2012.Cursul de referinta RON/EURO pentru calculul cifrei medii de afaceri este cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectiv. Se vorprezenta :1)Formular ?Informatii generale?, 2.)Bilanturi contabile sau alte documente relevante.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, dar cerinta se va considera implinita prin cumul.Nota : conform anexa 2* la Ordin ANRMAP nr.509/ 2011 , cazul unei asocieri + sustinere tert , cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator ;In cazul unei oferte individuale + sustinere tert, cerinta va fi indeplinita in intregime ori de ofertant ori de catre sustinator ; Nota pentru IMM: IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cifre medii de afaceri.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane fizice
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 : Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani si Lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani;In cazul asocierii acest formular va fi completat de fiecare asociat, Cerinta 2: Informatii privind experienta similara : a) unul sau maxim 3 contracte cu obiect proiectare si executie de lucrari similare, executate in ultimii 5 ani, in unul din domeniile: -sisteme de monitorizare si masurare automata a parametrilor proceselor tehnologice din industrie sau-sisteme de masurare si monitorizare a parametrilor fizico-chimici ai apei potabile, industriale, ape uzatesau apa de suprafata cu scop tehnologic sau de supraveghere a parametrilor mediului sau-instalatii de automatizare a proceselor tehnologie in industria chimica sau industria alimentara;a caror valoare insumata sa fie de minim 14000000lei(fara TVA), repr.3 197 953.31euro, la cursul BNR de 4, 3778 lei/euro din 18.04.2012.Nota: ultimii 5 ani se calculeaza prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., saub.)contracte distincte, de servicii de proiectare si contracte de executie lucrari similare, astfel: unul sau maxim 3 contracte de servicii de proiectarea caror val. insumata sa fie de minim 90000lei(fara TVA)repr.20 558, 27 Euro, la cursul BNR de 4, 3778 lei/euro din 18.04.2012 si unul sau maxim 3 contracte cu obiect: executie lucrari similare in unul din domeniile de mai sus, a caror valoare insumata sa fie de minim 13900000lei(fara TVA), repr.3 175 110.78 Euro, la cursul BNR de 4, 3778 lei/euro din 18.04.2012;, Fise de experienta similara, contractul(paginile din care sa rezulte obiectul contractului , valoare, lista semnaturi); recomandari eliberate de beneficiarii lucrarilor/ serviciilor de proiectare, procese verbale de receptie partiala sau procese verbale la terminarea lucrarisau proces verbal receptie finala ptr.lucrari si/sau orice act doveditor privind indeplinirea obligatiilor contractuale in cazul serviciilor de poiectare., Cerinta 3 : Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului;Contracte/conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie, dupa caz, pentru instalatii, utilaje, echipameneteinchiriateAsigurare tehnica obligatorie a urmatoarelor utilaje :1.)autovehicule transport marfa si persoane (min.3 buc); 2.)automacara -min.1 buc. 3.)utilaj multifunctional sau alte utilaje similare pentru excavatii, incarcare si nivelare pamant -min.1buc.; 4.)Aparat sudura conducte din PEHD; 5.)Aparat de sudura conducte tip polipropilena ; 6.)Lap-top - 2 buc.;7.)laborator de analize fizico-chimice propriu acreditat RENAR sau contract de colaborare cu un laborator acreditat RENAR: prezentare acreditare RENAR;8.)Laborator PRAM propriu sau contract de colaborare cu o societate ce detine laborator PRAM: prezentare Lista dotari a lab.PRAM, contr.de colab.cu laboratorul, Cerinta 4 : Informatii privind resursele umane : a) Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului;b) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, in original; c) CV- uri , acte doveditoare privind calificareasi experienta personalului solicitat( diplome , certificate de calificare, autorizari, etc ) , contracte de munca vizate ITM / colaborare(PFA) / angajamente de participare, pentru : , personal pentru proiectare :1)sef de proiect (project manager), cerinte minime : - inginer sau subinginer indomeniulmecanic sau electric sau IT&C;
-minim5 ani experienta generala;
-participare in cel putin un proiect din domeniul lucrarilor similare acceptate;2.)specialist in domeniul IT&C, cerinte : -inginer sau subinginer;
- minim 5 ani experienta generala;
- participare la cel putin un proiect deexecutie soft-uri pentru sisteme demasurare a parametrilor proceselor industriale sau de automatizare., 3.) specialist pentru instalatii electrice, cerinte minime- inginer sau subinginer in domeniile : electrotehnica, electronica sau energetica;
-participare in cel putin un proiect din domeniul lucrarilor similare acceptate 4)specialist pentru instalatii cu tubulaturi, cerinte : -inginer sau subinginer in dom.: instalatii ptr constructii sau nave si instalatii navale de bord sau imbunatatiri funciare, instalatii hidraulice si energetice;
-minim 5 ani experienta generala ;, 5) specialist pentru aparatura de masura si control a parametrilor fizico-chimici: cerinte-inginer sau subinginer in domeniul electric, mecanic sau IT&C ;
-training efectuat de o firma producatoare de aparataj specific pentru determinarea param. fizico-chimici ai apei. se accepta in locul cursurilor de training persona sa fie angajata timp de min. 2 ani intr-o firma de distributie de echipamente de masurare parametri fizico-chimici pentru apa;
-prezentare orice document justificativ care sa dovedeasca indeplinirea cerintei privind efectuare de trainning sau angajarea persoanei intr-o firma de distributie de echipamente de masurare parametrii fizico-chimici pentru apa.6.)specialist ptr. lucrarile de constructii si amenajarea terenului: cerinte -inginer sau subinginer in domeniul constructiilor civile, industriale, hidrotehnice sau imbunatatiri funciare ;
-minim 5 ani experienta generala ;, personal pentru executie: 1.sef de atelier , cerinte minime: -inginer sau subinginer, profil mecanic sau electric;
-minim 5 ani experienta generala;
-minim 2 ani vechime in functia de sef de atelier2.personal pentru executia efectiva a lucrarilor: -lacatus mecanici 3 salariati;
-electricieni 3 salariati;
-sudori 1 salariat;
-prelucrator prin aschiere1 salariat;
-vopsitor1 salariat;
-timplar1 salariat;
-betonist1 salariat;
-dulgher1 salariat;
-fierar betonist1 salariat;
-muncitor necalificat2 salariati3.responsabil cu asigurarea calitatii lucrarilor: cerinte minime: -inginer sau subinginer, profil mecanic sau electric;minim 5 ani experienta generala;nota : nu se solicita CV pentru muncitori, Informatii privind subcontractantii/ asociatii. Daca este cazul.se vor prezenta :1.?Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia, in original?;2.Acordul de subcontractare/asociere, 3.Formularul ?Informatii generale", pentru subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10% (in pondere valorica) din indeplinirea contractului. Nota : Conf art 11 alin 7 subcontractantilor nu li se impune indeplinirea unor criterii de calificare , deci acestia nu vor completa cifra medie de afaceri in fisa de Informatii generale .contractele incheiate cu subcontractorii se constituie anexa la contract ;Nota: In cazul subcontractarii, ofertantul va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa prezente Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului, contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta ; acesta se constituie anexa la contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin acces direct, nerestrictionat si rapid , prin mijloace electronice: in SEAP, la www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer