Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea sistemului de iluminat public comuna Poiana-Campina prin implementarea unor masuri de eficienta energetica.


Detaliu pentru invitatia numarul 352405
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA POIANA CAMPINA (PRIMARIA COMUNEI POIANA-CAMPINA PRAHOVA)
Numar invitatie: 352405/09.08.2013
Denumire contract: Modernizarea sistemului de iluminat public comuna Poiana-Campina prin implementarea unor masuri de eficienta energetica.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POIANA CAMPINA (PRIMARIA COMUNEI POIANA-CAMPINA PRAHOVA)Cod fiscal: 2845737, Adresa: COMUNA POIANA-CAMPINA, SAT POIANA-CAMPINA, Poiana Campina, Telefon: +40 0244351367, Fax: +40 0244351367
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA POIANA-CAMPINA, SAT POIANA-CAMPINA, nr.462, jud. Prahova, Poiana Campina, Romania, cod postal: 107425, telefon: +40 0244351367, fax: +40 0244351367, persoana de contact: IONESCU-BALEA CAMELIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA POIANA-CAMPINA, SAT POIANA-CAMPINA, nr.462, jud. Prahova, Poiana Campina, Romania, cod postal: 107425, telefon: +40 0244351367, fax: +40 0244351367,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea sistemului de iluminat public comuna Poiana-Campina prin implementarea unor masuri de eficienta energetica.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al acordului-cadru il constituie modernizarea sistemului de iluminat public stradal din comuna Poiana-Campina prin realizarea urmatoarelor activitati: - implementarea unor masuri de eficienta energetica prin instalarea unor puncte de aprindere cu functii de telemecanica;
-scoaterea punctelor de delimitare si masura in afara posturilor de transformare;
- inlocuirea/realizarea de retele de iluminat aeriene si subterane.- inlocuirea corpurilor de iluminat pe zona central.Valoarea estimata totala a acordului cadru este de 742.013, 80 lei (exclusiv TVA), din care: -67.455, 80 lei(exclusiv TVA ), reprezinta valoarea aferenta procentului de 10%- diverse si neprevazute;
- 674.558 lei(exclusiv TVA), reprezinta valoarea estimata a acordului cadru, astfel: a)667.812, 42 lei(exclusiv TVA), este valoarea estimata a lucrarilor ce se vor executa in baza contractelor subcsecvente ale acordului cadru;b)6.745, 58 lei(exlusiv TVA), este valoarea estimata a proiectarii.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 742, 013.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 12000 lei.Daca garantia de participare se depune in alta moneda, data de referinta pentru echivalenta leu/alta moneda este 09.08.2013, curs comunicat de BNR.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de cel putin 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire: - cu OP sau fila de CEC in contul RO17TREZ5225006XXX000077Trezoreria Campina, C.F. 2845737 cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor.- prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. ? Formularul nr. 21 din Capitolul Formulare.Se va prezenta dcl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul) ? Formular nr. 22. Dovada constituirii garantiei de participare se poate prezenta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor conf.art. 86 alin. 6din HG 925/2006. Aceasta va fi insotita de o scrisoare de inaintare ? Formularul nr. 1
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in procent de 5% din pretul total, fara TVA, al contractelor subsecvente .Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie se face( conf. art. 92 alin. 4 din HG 925/2006) dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu aridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptiefinala.Procesele-verbale de receptie finala pot fi intocmite si pentru parti din lucrare, daca acestea sunt distincte din punct de vedere fizic si functional.Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: ? garantia de buna executie se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H.G. nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator.? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive dinsumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Avand in vedere calitatea juridica a autoritatii contractante, ofertantul va tine cont de prevederile HG.1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de aconstitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus , cel mai tarziu la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1- Formularul nr. 2- Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2 ? Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 3 -Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, emis de Directia de Impozite si Taxe Locale;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , " coform cu originalul??.Cerinta 4 -Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, emis de Administratia Finatelor Publice;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , " coform cu originalul??.Certificatele fiscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 5 - Formular nr. 5. - Certificat de participare la procedura cu oferta independentaNOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestoranu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta 6 - Formular nr. 6- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire: - Moldoveanu Ioan- Alin- Primar, - Constanda Sergiu- Viceprimar, - ec. Toader Carmen ? Contabilitate, - ing. Negulescu Eugenia ? Urbanism, - ing. Ionescu-Balea Camelia- Achizitii PubliceLista Consilierilor Locali: - dl. Baltasescu Gheorghe, - dl. Burciu Marian, - d-na Cosma Georgeta, - dl. Duta Aurel, - dl. Ghimbas Bogdan, - dl. Goran Ionut, - dl. Irimioiu Constantin, - d-na Nedelcu Ana- dl. Nitescu Ilie, - dl. Oprea Bogdan, - dl. Popescu Zecheru Daniel, - d-na Secara Elena, - dl. Toma Constantin, - dl. Tutica Romeo.Cerinta 7 - Formular nr. 4- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatiiprofesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Cerinta1: Persoane fizice/ juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul economic (original /copie legalizata/ copie conform cu originalul), informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: obiectul declarat de activitate al ofertantului, care sa corespundacategoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului).Certificatul constatator trebuie sa cuprinda urmatoarele date: denumire operator economic si date identificare, CUI, sediu social si secundare, filale, puncte de lucru etc., structura actionariat, nume reprezentanti legali, domenii de activitate declarate, situatia societatii.Persoane fizice /juridice straine: documente edificatoare (original / copie legalizata/ copie conform cu originalul + original traducere in limba romana de catre traducator autorizat), informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie valabilela data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: In cazul prezentarii documentului in copie conform cu originalul, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inanite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizataCerinta 2.Conform Ordinului ANRE nr. 23/2013, ofertantii vor prezenta documente care dovedesc detinerea urmatoarelor atestari emise de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE), valabile la data limita de depunere a ofertelor: - tip B, pentru proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0.4 KV;
- tip C1A pentruproiectarede linii electrice aeriene sausubterane cu tensiuni nominale de 0.4 KV pana la 20 KV si posturi de transformare, cu tensiuneanominala superioara de cel mult 20 KV;
- tip C2A pentru executare de linii electrice aerienesau subterane , cu tensiuni nominale de 0.4 KV pana la 20 KV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 KV; si- tip A pentru incercari de echipamente si instalatii electrice, sau echivalentul acestora potrivit reglementarilor nationale, europene sau internationale aplicabile in tara de origine, in cazul persoanelor juridice/fizice straine.NOTA: In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare membru al asocierii trebuie sa detina atestarea ANRE pentru partea de contract pe care o realizeaza, daca este cazul.lizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind situatia economico-financiara - Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu: 1.200.000 Lei (exclusiv TVA).Prezentarea documentelor in vederea sustinerii pentru indeplinirea cerintei de calificare este lasata la latitudinea ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1a._Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani pentru executieb. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani pentru executie, Cerinta 2La experienta similara ofertantul trebuie sa faca dovada: a.- executarii in ultimii 5 ani anteriori datei limita de depunere a ofertei de lucrari similare, prin prezentarea a cel putinunui contract de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduriin valoare de minim 334.125 lei(fara TVA);b. prestari de servicii de proiectare in ultimii 3 ani anteriori datei limita de depunere a ofertei, prin prezentarea a cel putinunui contractde prestari servicii similare celor ce fac obiectul prezentei proceduriin valoare de minim 3.375 lei(fara TVA);, Cerinta 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune (proprietate, leasing sauprin contracte/conventii de inchiriere/angajament de sustinere) deurmatoarele tipuri de echipamente: - Macara ? 1 buc.;
- PRB(platforma autoridicatoare)- 1 buc., Cerinta 4Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
-1 RTE atestat in domeniul instalatiilor electrice - se solicita copie de pe atestat, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
-1 responsabil cu asigurarea calitatii- se solicita copie de pe decizia de numire, valabila la data limita de depunere a ofertelor ;
-1 responsabil cu asigurarea securitatii si sanatatii muncii, in conformitate cu HG nr. 300/2006.
-1 sef santier cu experienta in domeniul lucrarilorce urmeaza a fi executate.
-1 verificator de proiect.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV-urileprezentate.-Se vor nominaliza persoane diferite pt. fiecare pozitie.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular, semna si se va prezenta in original declaratia de disponibilitate.In cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru
indeplinirea contractului, ofertantul va prezenta un angajament privind
resursele umane, prin care acestea se vor inlocui numai cu persoane avand
cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea
ofertei., Cerinta 5In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a
dovedi sustinerea de care beneficiazaPrezentarea angajamentului ferm din partea sustinatorului , prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnica si umane invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in
situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform
prevederilor art. 180 si ale art.181 lit.a), c1)si d) din O.U.G. 34/2006. Se vor
atasa de catre tertul sustinator., Cerinta 6Informatii privind subcontractantii: In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se
indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic
are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza
sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor
propusi., Cerinta 7Informatii privind asocierea Cernta 1Certificat ISO 9001/2008, Cerinta nr.2Certificat ISO 14001/2004Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Pretul ofertei-P(o). Componenta financiara
Durata perioadei de garantie acordata pentru lucrarile executate- D(g) ?20puncte
20
Descriere: Perioada de garantie trebuie exprimata in ani.
Durata de timp in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga si sa constate defectiunea avand o min. interventie ptr. a limita prejudiciile ce se pot apare in timpul perioadei de garantie-D(t)-5 puncte
5
Descriere: Durata de timp trebuie exprimata in minute.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 25.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer