Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea sistemului de iluminat public din COMUNA DUDESTII VECHI


Detaliu pentru invitatia numarul 345233
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DUDESTII VECHI (PRIMARIA COMUNEI DUDESTII VECHI)
Numar invitatie: 345233/13.04.2013
Denumire contract: Modernizarea sistemului de iluminat public din COMUNA DUDESTII VECHI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DUDESTII VECHI (PRIMARIA COMUNEI DUDESTII VECHI)Cod fiscal: 4483919, Adresa: Dudestii Vechi, nr.255, Dudestii Vechi, Telefon: 0256384104, Fax: 0256384504
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Dudestii Vechi, nr.255, Dudestii Vechi, Romania, cod postal: 307150, telefon: +40 256384104, fax: +40 256384504, persoana de contact: Petru Ciocani
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Dudestii Vechi, nr.255, Dudestii Vechi, Romania, cod postal: 307150, telefon: +40 256384104, fax: +40 256384504
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea sistemului de iluminat public din COMUNA DUDESTII VECHI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea sistemului de iluminat public din COMUNA DUDESTII VECHI, constand din modernizarea a minim 600 puncte luminoaseValoare estimata 1.240.060 lei fara TVAValoare aferenta procentului de diverse si neprevazute: 0
II.1.6) CPV: 45316110-9 - Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 240, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 10000 RONIn cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii , operatorul va prezenta documentele prevazute de legea 346/2004 iar garantia de participare se constituie in proocent de 50/% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Perioada garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile).Garantia de participare se constituie prin virament bancar, depunerea la casierie autoritatii contractante sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original la sediul autoritatii contractante in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul sa retina garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in urmatoarele situatii, care vor fi prevazute obligatoriu, in cadrul instrumentului de garantare: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteiab) fiind declarat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofeteic) fiind declarat castigator, nu constituie garantia de buna executie a contractuluid) in urma respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate de catre ofertant , se va retine suma precizata la art. 278^alin (1) si alin (2) din OUG 34/2006, actualizata
Garantie de buna executie
5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului : conform art. 89 alin 2, art. 90 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor aplica si prevederile art. 91 si 92 alin 4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii privind asocierea , sustinerea de catre un tertDocumentele pe care trebuie sa le prezinte asociatii, subcontractantii sau sustinatorii terti sunt in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/28.09.2011- Anexa Nr.2 Formulare : Nr 1;2;3;4Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezentaformular nr 5 ? in originalCerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezentaformular nr 6 ? in originalCerinta 3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta cerificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalulCerinta 4.Certificat de taxe si impozite locala(datorii la bugetele locale)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. .Se va prezenta certificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?Cerinta 5Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP, NR 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se va prezenta Certificatul ? in original. Formular nr.7Cerinta 6.Declarartie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69/1(evitarea conflictului de interese) din OUG a Guvernului nr 34/2006, aprobata cu modificarile si completari din Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulteioareMentionam ca persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: NACOV GHEORGHE - PrimarBUDUR PAVEL - ViceprimarIONEANU ECATERINA - ContabilCONSILIERI LOCALI: BARTULOV NICOLAEBOBOICIOV NICOLAEBUDUR ADRIANPETCOV ANTONIUPETCOV GHEORGHEPETCOV NICOLAESOFRAN MARCUTOPCIOV PETRUUZUN PETRU PAVELVELCIOV PETRUVELCIOV STANCAVIRUZAB SEBASTIANCIOCANI LUCA - Magazioner IIUZUN PETRU - MagazionerSe va prezenta Declaratia- in original Formular nr.8 Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta certificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?Atestat ANREC1A, C2A, conf. Art. 11 , alin.2 , lit. m din Legea nr 13/2007 si Ordinului ANRE 24/20.07.2007. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta atestatul in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??Licenta ANRSC , conform HG 745/2007. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta documentul in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??Dovada inscrierii la Registru de punere pe piata a echipamentelor electrice si electronice, conform HG 1037/2010 Privind deseurile de echipamente electrice si electronice.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta documentul in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil la data de 31.12.2011, Media cifrei de afaceri globale . Media cifrei de afaceri globale in ultimii trei ani (fara a lua in considerare anul in curs) va fi de minim 2.480.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind lista principalelor lucrari realizate in ultimii 5 an, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari - prezentarea certificarii de buna executie a unui contract avand ca obiectlucrari similare in valoare de minim 1.000.000 lei fara TVAsau pentru cel mult3 contracte, avand ca obiect lucrari similare in valoare totala de min.1.240.000 lei-se vor prezenta certificari de buna executie din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor similare mentionate, Cerinta nr. 2 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani ? formular nr.11, Cerinta 3 Lista informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorSe solicita dovada ca ofertantul dispune de urmatorul personal: - electricieni autorizati ANRE gradul II A, B- 4 persoane conform Legii 13/2007si Ord..ANRE 90/2008- Responsabil tehnic cu executia RTE atestat MEF(MEC) conf. OG 95/1999modificata si aprobatata de Legea 440/2002-Se vor prezenta atestatele/ legitimatiile vizate ? copia lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, Cerinta nr. 4Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariCerinte minime- 2 autospeciale tip PRB- 1 aparat luminantmetru- 1 aparat luxmetruSe va prezenta copie care atesta detinerea(dotare proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie, Cerinta nr. 5Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are eventual intentia sa osubcontractezeDeclaratie privindsubcontractantul /subcontractantii, partile dincontract pe care acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere a acestuia/acestora si dupa caz acordul acestuia/acestora Cerinta nr. 1Certificat al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001-Domeniul : executie sisteme de iluminat, Certificat de management al mediului conform ISO 14001- Domeniul : executie sisteme de iluminatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
40
Descriere: Puterea instalata reala totala a sistemului de iluminat, rezultata in urma lucrarilor de modernizare (minim 600 punte luminoase)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer