Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC DIN COMUNA JEBEL (modernizarea a 880 puncte luminoase)


Detaliu pentru invitatia numarul 335169
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA JEBEL (PRIMARIA COMUNEI JEBEL)
Numar invitatie: 335169/11.09.2012
Denumire contract: MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC DIN COMUNA JEBEL (modernizarea a 880 puncte luminoase)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JEBEL (PRIMARIA COMUNEI JEBEL)Cod fiscal: 5238993, Adresa: STR.PRINCIPALA NR.251, Jebel, Telefon: 0256394500, Fax: 0256394015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: NR.251, Jebel, Romania, cod postal: 307235, telefon: +40 256394500, fax: +40 256394015, persoana de contact: PRIMARIA JEBEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: NR.251, Jebel, Romania, cod postal: 307235, telefon: +40 256394500, fax: +40 256394015, persoana de contact: PRIMARIA JEBEL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA GENERALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC DIN COMUNA JEBEL (modernizarea a 880 puncte luminoase)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: inlocuirea unui corp de iluminat dintr-un sistem de iluminat cu altul, complet echipat, mai performant din punct de vedere tehnic si luminotehnic, precum si inlocuirea suportului de prindere a acestuia pe stalp (consola si sistem de prindere ) si a conductoarelor electrice de la corpurile de iluminat la reteaua de alimentare.? Proiectarea sistemului de iluminat rutier din Comuna Jebel;? Reducerea consumului de energie electrica a sistemului de iluminat rutier cu minim 25% fata de situatia actuala, in conditiile in care parametrii luminotehnici caracteristici se incadreaza in normele impuse de normative ;? Reabilitarea sistemului de iluminat public prin modernizarea urmatoarelor echipamente: o880 puncte luminoase
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 918, 656 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda (x) nu ?Valoarea garantiei de participare este de 9.000 LEIIn cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii , operatorul va prezenta documentele prevazute de legea 346/2004 iar garantia de participare se constituie in proocent de 50/% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Perioada garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile).Garantia de participare se constituie prin virament bancar, depunerea la casierie autoritatii contractante sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original la sediul autoritatii contractante , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta are dreptulsa retina garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in urmatoarele situatii, care vor fi prevazute obligatoriu, in cadrul instrumentului de garantare: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteiab) fiind declarat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofeteic) fiind declarat castigator, nu constituie garantia de buna executie a contractuluid) in urma respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate de catre ofertant , se va retine suma precizata la art. 278^alin (1)si alin (2) din OUG 34/2006, actualizata
Garantie de buna executie
5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA . Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: conform art. 90 HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor aplica si prevederile art. 91 si 92 alin 4 din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii privind asocierea , sustinerea de catre un tertDocumentele pe care trebuie sa le prezinte asociatii, subcontractantii sau sustinatorii terti sunt in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/28.09.2011- Anexa Nr.2Formulare : Nr 1;2;3;4Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadraea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezentaformular nr 5 ? in originalCerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadraea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezentaformular nr 6 ? in originalCerinta 3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleSe va prezenta cerificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?Cerinta 4.Cerificat de taxe si impozite locala(datorii la bugetele locale)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta certificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?Cerinta 5Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP, NR 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaSe va prezenta Certificatul ? in original Formular nr.7Cerinta 6.Declarartie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69/1(evitarea conflictului de interese) din OUG a Guvernului nr 34/2006, aprobata cu modificarile si completari din Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulteioare Se va prezenta Declaratia- in originalFormular nr.8Mentionam ca persoanele cu functie de decizie incadrul autoritatii contractante sunt: PRIMAR: Dr.BOCIU SABINVICEPRIMAR: PETRUS TEODORSECRETAR: COCATI ZINA-DOINARESPONSABIL ACHIZITII: PROMOTOR LOCAL: LIFA A. ANA Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta certificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORCCerinta nr. 2Atestat ANRE tip C1A, C2A Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta atestatul in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil la data de 31.12.2011, Cerinta nr. 2Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani (fara a lua in considerare anul in curs) va fi de minim 1.800.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): , Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrariSe vor prezenta: - fie doua contracte distincte : unul de proiectare sisteme de iluminat in valoare de minim 40.000 lei si unul de lucrari de modernizare/reabilitare a sistemului de iluminat public in valoare de minim 760.000lei. -copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??- fie minim 1 contract de modernizare (proiectare si executie) a sistemului de iluminat public in valoare de minim 800.000 lei-copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??Prezentarea de recomandari , procese verbale de receptie ? copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? , pentru contractele reprezentand experienta similara., Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani ? formular nr.11, Cerinta 3Se solicita dovada ca ofertantul dispune deurmatorul personal: - electricieni autorizati ANRE gradul II A, B- 2 persoane- Responsabil tehnic cu executia RTE atestat MEF(MEC)Se vor prezenta atestatele/ legitimatiile vizate ? copia lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, Cerinta 4Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariCerinte minime- 2 autospeciale tip PRBSe va prezenta copie care atesta detinerea(dotare proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie), Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are eventual intentia sa osubcontracteze.Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile dincontract pe care acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere a acestuia/acestora si dupa caz acordul acestuia/acestora. Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): , Cerinta nr. 1Certificat al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001-Domeniul : proiectare si executie sisteme de iluminat, Cerinta nr. 2Certificat de management al mediului conform ISO 14001- Domeniul : proiectare si executie sisteme de iluminat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: format din pretul lucrarilor de modernizareLa punctul 1 punctajul se calculeaza in modul urmator: a) pentru cel mai scazut dintre preturile lucrarilor de modernizare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 55 puncteb) pentru alt pret decat cel prevazut se acorda punctajul astfel: Pn = (Pret minim ofertat / Pret n) X Punctajul maxim alocat factorului de evaluare
Pretul de proiectare
10
Descriere: La punctul 2 punctajul se calculeaza in modul urmator: a) pentru cel mai scazut dintre preturile pentru proiectare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 10 puncteb) pentru alt pretdecat cel prevazut punctajul secalculeaza astfel: Pn = (Pret minim ofertat / Pret n) X Punctajul maxim alocat factorului de evaluare
Puterea instalata propusa dupa modernizare
35
Descriere: La punctul 3, punctajul se calculeaza in modul urmator: a) pentru cea mai mica putere instalata propusa dupa modernizarea sistemului de iluminat se acorda punctajul maxim respectiv 35 puncteb) Pentru alta valoare a puterii instalate propuse punctajul se acorda astfel: P n= (Putere instalata minima / Putere instalata n ) X Punctajul maxim alocat factorului de evaluare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2012 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer