Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea sistemului de iluminat public din orasul Jimbolia " din cadrul proiectului -Modernizare strazi, infiintare piste pentru biciclete si modernizare iluminat public in orasul Jimbolia-


Detaliu pentru invitatia numarul 326540
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL JIMBOLIA
Numar invitatie: 326540/11.05.2012
Denumire contract: Modernizarea sistemului de iluminat public din orasul Jimbolia " din cadrul proiectului -Modernizare strazi, infiintare piste pentru biciclete si modernizare iluminat public in orasul Jimbolia-
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL JIMBOLIACod fiscal: 2502763, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, Telefon: 0256360770, Fax: 0256360784
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, Romania, cod postal: 305400, telefon: +40 256360770, fax: +40 256360784, persoana de contact: LUCIAN BUJOR FAUR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Tudor Vladimirescu nr. 81, Jimbolia, judetul Timis, Romania, Sala de sedinte a Consiliului Local Jimbolia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea sistemului de iluminat public din orasul Jimbolia " din cadrul proiectului -Modernizare strazi, infiintare piste pentru biciclete si modernizare iluminat public in orasul Jimbolia-
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea sistemului de iluminat public al Orasului Jimbolia constand din: inlocuirea corpurilor de iluminatat existente cu altele, complet echipate si functionale, mai performante din punct de vedere tehnic si luminotehnic, precum si inlocuirea suporturilor de prindere a acestora pe stalpi existenti (consola si sistem de prindere), a coloanei de alimentare, a clemelor de legatura intre coloana de alimentare si reteaua electrica.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 207, 117 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 40000 lei. Mod de constituire: valabila cel putin 90 zile de la data depunerii ofertei.Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita in conf.cu preved.art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006. Virament bancar in contul A.C.: RO96TREZ62521300205 (se va prezenta copie lizibila dupa ordinul de plata), - se permite si modalitatea depunerii la casieria AC a sumei de 40000 lei pentru constituirea garantiei de participare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Autoritatea contractanta va retine suma de 5987 lei din garantia de participare, calculata conform prevederilor art 278^1 di OUG nr. 34/2006, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC. Autoritatea contractanta are dreptul de a aresta si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: -revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; -fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; -fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; Garantia de participare se va returna cf. prevederilor art. 88 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii , operatorul va prezenta documentele prevazute de legea 346/2004 iar garantia de participare se constituie in procent de 50/% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari: -10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA; Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari: - Cf art. 90 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor aplica prevederile art 91si 92 alin 4 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii privind asocierea, sustinerea de catre un tert;Un ofertant poate participa cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant, fie ca partener in cadrul unei asocieri.Participarea cu mai mult de o oferta va conduce la eliminarea tuturor ofertelor in care participa.Documentele pe care trebuie sa le prezinte asociatii, subcontractantii sau sustinatorii terti sunt in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/28.09.2011- Anexa Nr.2Cerinta nr.1Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii -Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea, completata in conformitatea cu formularul A din sectiunea Formulare, in originalCerinta nr. 2Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa figureze cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, conform paragrafului anterior, in caz contrar, vor fi respinsi.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a.Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioarecompletata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare, in original;b.Prezentarea de Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat? in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata;c.prezentarea de Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Primaria locala, ? in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilataPentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana; pentru situatia cand in tara de origine nu se emit asemenea certificate sau se emit din partea altor autoritati, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind aceste aspecte;daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota la cerinta nr. 2In cazul in care operatorii economci ofertanti prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cerintele vor fi considerate ca indeplinite; se vor prezenta toate documentele justificative in original sau copii legalizate ori copii lizibile certificate ?conform cu originalul?semnate si stampilate;Cerinta 3.Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Mentionam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Kaba Gabor, Primarul orasului, Boldor Augustin, Nitoi Ionel, Gain Eugen, Faur Lucian Bujor, Moga Ciprian.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu Formularul R din Sectiunea Formulare, in original;Cerinta 4Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul Q din Sectiunea Formulare, semnat, in original Cerinta nr. 1Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire;Prezentarea de Certificat Constatator -se va prezenta in original, copie legalizata ori copie lizibila cu mentiunea conform cu orginalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial de care apartine, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Nota: AC nu va limita dreptul nici unui operator econ de a participa in cadrul procedurii cu oferta, atat timp cat impotriva acestuia nu exista o sentinta a judecatorului sindic de intrare in faliment.**Pentru persoane juridice straine se va prezenta in copie legalizata si traducere autorizata care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.Cerinta nr. 2Atestat ANRE tip B, C1A, C2AModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta atestatul in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Pentru operatorii econ ofertanti se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani incheiati 2009, 2010, 2011, sa fie de minim 4.000.000 lei. Pentru ofertanti care nu au depus inca bilantul pe anul 2011, se vor accepta orice alte documente relevante din care sa rezulte cifra de afaceri a acestui an. Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei;Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prez declaratie insotita de lista principalelor lucrari realizate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Op econ trebuie sa faca dovadaexperientei similare si anume ducerea la bun sfarsit in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de executie lucrari similare ? reabilitare, modernizare sau concesionare(care include lucrari de modernizare) a sistemului de iluminat public - in valoare de minim 2.000.000 lei, fara TVA, Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani, Cerinta 3Lista informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionalasi calificarea personalului, in special pentru asigurarea controlului calitati, precum si persoanele calificate responsabile pentru derularea contractuluiSe solicita dovada ca ofertantul dispune de urmatorul personal: -electricieni autorizati ANRE gradul III A, B ? 2 persoane-electrictricieni autorizati ANRE gradul II A, B- 2 persoane-Responsabil tehnic cu executia RTE atestat MEF(MEC), Cerinta 4Prezentarea unei mostre pentru fiecare tip de aparat de iluminat propus, Cerinta 5Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariCerinte minime: -2 autospeciale tip PRB-1 automacaraSe va prezenta copie care atesta detinerea(dotare proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie), Cerinta nr. 6Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada respectarii masurilor de protectie a mediului prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundereprivind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze(daca este cazul) Cerinta nr. 1Certificat al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent-Domeniul : proiectare si executie sisteme de iluminat, Cerinta nr. 2Certificat de management al mediului conform ISO 14001sau echivalent-Domeniul: proiectare si executie sisteme de iluminat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 60 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut se acorda punctajul astfel: Pn=(Pret minim ofertat/Pretn) xPunctajul maxim alocat factorului de evaluare
Durata de executie
15
Descriere: a) pentru cea mai scazuta durata de excutie se va acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 15 puncte; b) pentru alta durata de executie punctajul se acorda astfel: Dn=(Durata minima oferta/Durata n ) x Punctajul maxim alocat factorului de evaluare. Durata de executie maxima este de 6 luni. Ofertarea unei perioade de executie mai mari de 6 luni are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforme. Durata de executie minima este de 3 luni. Ofertarea unei perioade de executie mai mici de 3 luni nu va fi punctata suplimentar.
Auditul sistemului de iluminat existent
25
Descriere: a) pentru cea mai mare reducere a puterii instalate se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 25 puncte; b) pentru alta reducere a puterii instalate puntajul se acorda astfel: Puterea inst n=(Puterea inst ofertat/Puterea inst n ) X Punctajul maxim alocat factorului de evaluare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasament invitatiei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer