Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea sistemului de iluminat public in comuna Petrestii de Jos, jud Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 322146
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNAPETRESTII DE JOS
Numar invitatie: 322146/16.03.2012
Denumire contract: Modernizarea sistemului de iluminat public in comuna Petrestii de Jos, jud Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAPETRESTII DE JOSCod fiscal: 5507056, Adresa: PRINCIPALA, NR.76, Petrestii de Jos, Telefon: 0264-310260, Fax: 0264-310260
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Petrestii de Jos, Strada Principala, NR.76, Petrestii de Jos, Romania, cod postal: 07455, telefon: +40 0264310260, fax: +40 0264310260, persoana de contact: IOAN PIRV, Cozma Casiana -Mirela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Petrestii de Jos, strada Principala, nr.76, Jud. Cluj,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea sistemului de iluminat public in comuna Petrestii de Jos, jud Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea sistemului de iluminat in comuna Petrestii de Jos, judetul Cluj prin efectuarea unor lucrari de instalatii electrice
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 325, 283 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.500 Ron, valabilitatea va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului ce se va constitui in conformitate cu prev. art 89 alin2 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta minima obligatorie: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul 12C din Sectiunea FormulareCerinta minima obligatorie: - Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea FormulareCerinta minima obligatorie: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea Formulare.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, Formular 12DCazierul judiciar al administratorului societatiiCerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 24 - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;Persoanele cu functii de decizie: Pirv Ioan , Fenesan Marinela, Cozma Casiana -Mirela. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Cerintaeliminatorie: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.3.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, 4.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.5Documente eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc.echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local- traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilant contabilPrezentarea situatiilor financiare, bilantul pe anii 2009, 2010, 2011fara profit pentruaceiasi anii vizate de organele competente pentru fiecare ofertant, asociat.2Informatii privind cifra de afaceri Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie minim 650.000Ron. NOTA: 1.Daca operatorul economic nu are 3 ani de la infiintare, cifra de afaceri va fi raportata la 1 an (cifra de afaceri realizata de la infiintare, impartita la numarul de luni de la infiintare, inmultit cu 12).Angajament ferm? al unei persoane fizice sau juridice daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34 / 2006 si art. 11ยน alin (1) din HG 925 / 2006? Se va face dovada pentru resursele puse la dispozitieIn cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMMse aplicaLegea nr. 346/2004 privind IMM-urile. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta com.BNR/BCE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 4.Autorizatii CV, Cert. de conf., Dip.de studii in copie cert., Atestate, autorizatii necesare conf. prev. lega. in materie, pentru pers de speci. nomina., valab. la data dep. ofertei, in cop. cert., carti de munca in copie certificata/contr. de munca vizat de ITM/Contr. de prestari servicii/ contr. de colaborare, sau angjm. de participare iar daca op.ec. este decl. castigator va incheia contr. de munca.-Atestare ANRE tipB, C1A, C2ACV- Dip.de studii in copie cert.-Atestate, autori. necesare conf. prev. legale in materie, pentru pers de speci. nominalizat, valabile la data depunerii ofertei, in cop. cert, carti de munca in copie certificata/contr. de munca vizat de ITM/Contr. de prestari servicii/ contr. de colaborare, in copie certificata-Atestare ANRE tipB, C1A, C2A5.Informatii privind Subcont.Subcontr. decl. in doc. de ofer. nu pot fi schimbati pe parcursul exec. lucrari decat cu acord. aut.contr.6.Informatii privind asocia Acord de as.daca per.jurvor dep.of., 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Decl. pri. lista princip. lucr. exec. in ultim 5 ani insot. de certif. de buna exec. pentru cele mai imp. luc. si care vor contine valori, per. si loc. exec. lucr., modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indif. daca acestia sunt aut. contr. / clienti privati; In cazul unei aso., fiecare aso este obl. sa prezinte aceste doc.Orice decl. ref. la un contr. incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de rec.2.Experienta similara Indeplinirea in ultimii 5 ani a minim1 (unu) contract de lucrari privind montarea a minim 200 aparate de iluminat stradal cu LED-uriOfertantul va prezenta, printr-o declaratie pe propria raspundere, lista cu obligatiile contractuale pe care le are in derulare.3.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii3Decla. ref. la efec. medii anuale ale pers. angajat si al cadr. de cond. in ultimii 3 ani, comform art 188(3) 1.Certificate care atesta asigurarea calitatii2.Informatii care atesta protectia mediului si protectia muncii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer