Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea sistemului de iluminat public si optimizarea consumului de energie electrica a iluminatului public in comuna Negri.


Detaliu pentru invitatia numarul 337734
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA NEGRI (CONSILIUL LOCAL NEGRI JUD. BACAU)
Numar invitatie: 337734/19.10.2012
Denumire contract: Modernizarea sistemului de iluminat public si optimizarea consumului de energie electrica a iluminatului public in comuna Negri.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NEGRI (CONSILIUL LOCAL NEGRI JUD. BACAU)Cod fiscal: 4535740, Adresa: loc. Negri, com Negri, judet Bacau, Bacau, Telefon: +40 0234228001, Fax: +40 0234228001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA NEGRI (CONSILIUL LOCAL NEGRI JUD. BACAU)Loc. Negri, Comuna Negri, Judet Bacau, Bacau, Romania, cod postal: 607345, telefon: +40 0234228001, fax: +40 0234228001, persoana de contact: DUMEA LUMINITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA NEGRI (CONSILIUL LOCAL NEGRI JUD. BACAU)Loc. Negri, Comuna Negri, Judet Bacau, Bacau, Romania, cod postal: 607345, telefon: +40 0234228001, fax: +40 0234228001
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea sistemului de iluminat public si optimizarea consumului de energie electrica a iluminatului public in comuna Negri.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare luminotehnica, obtinere avize si acorduri necesare.Modernizarea sistemului de iluminat public: inlocuirea echipamentelor de iluminat public (corpuri de iluminat, console, sisteme de prindere) cu altele noi cu performante tehnice in conformitate cu cerintele caietului de sarcini si optimizarea consumului de energie electrica a iluminatului public.
II.1.6) CPV: 34928530-2 - Lampi de iluminat stradal (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 435, 484 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 7000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, forma de constituire a garantiei poate fi orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu conditiile: sa fie prezentata in original, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie, sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata, sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. (vezi Formular nr. 2 in Sectiunea IV ? Formulare si Modele). Garantia de participare se va returna conform art. 88 din HGR 925/2006, corelat cu art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea garantiei, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta i-a respins-o, Autoritatea contractanta va retine o suma de 4.215, 48 lei pentru fiecare contestatie respinsa, conform art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1. Declaratie pe proprieras pundere privind informatiile pe care le considera confidentiale si a caror dezvaluire ar prejudicia interesele legitime, in special in ceea ce prives te secretul comercial si proprietatea intelectuala. Se vor enumera toate documentele ofertei si pentru fiecare document se va mentiona daca este confidential sau nu. In lipsa acestei declaratii toate documentele prezentate vor fi considerate neconfidentiale. Documentele din propunerea financiara nu pot fi declarate confidentiale si2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - completare Formular nr. 7 - in Sectiunea IV ? Formulare si Modele.ATENTIE(In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte acest formular.)Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta 34/2006.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- completare Formular nr. 8 in Sectiunea IV ? Formulare si ModeleATENTIE (In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte acest formular.) si2. Certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit, astfel: 3.1. Pentru persoane juridice romane: 3.1.1. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la Bugetul de stat ? original sau copie legalizata, valabile cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor ? eliberat de Administratia Financiara competenta din raza judetului in care este inregistrat sediul social al ofertantului si eventual al punctului de lucru ce va fi implicat in derularea contractului.3.1.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la Bugetul Local ? original sau copie legalizata si copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabile cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor ? eliberat de Autoritatea Locala competenta din raza judetului in care este inregistrat sediul social al ofertantului si eventual al punctului de lucru ce va fi implicat in derularea contractului.3.2. Pentru persoane juridice straine: Rezidente in Romania: se vor prezenta documentele mentionate la punctul 2.1. si declaratia de la punctul 1.Nerezidente in Romania: se vor prezenta declaratia de la punctul 1 si orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.ATENTIE (In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte acest formular.)Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copie legalizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire) sunt: Dumea Eugen, Gal Eugen, Patrichi Danut, Munteanu Stefan, Lovin Alexandru, Mihoc Stefan, Dancuta Delia, Beres Pavel, Riglea iulia, Manolache Dorin, Fistos Elena, Artenie Mitica, Grosu Ioan.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 9 in Sectiunea IV ? Formulare si Modele; (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1) completat.ATENTIE (In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte acest formular).Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens , vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 4 in Sectiunea IV ? Formulare si Modele (Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta) completat.ATENTIE (In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte acest formular).Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 5 in Sectiunea IV ? Formulare si Modele (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.ATENTIE (In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte acest formular). Persoane fizice/juridice romaneCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru domeniile specifice proiectului (sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri). Cod CAEN obligatoriu in domeniile de activitate: 4652 - Comert cu ridicata de componente electronice si de telecomunicatii; 4321 ? Lucrari de instalatii electrice.Mod de dovedire: 1. Certificat constatator, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, ( conform Ordinului 509/2011 al ANRMAP), emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii, din care sa rezulte: a. Denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. Codul unic de inregistrare;c. Sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. Structura actionariatului;e. Numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. Domeniul de activitate principal;g. Domeniile de activitate secundare;h. Situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).ATENTIE Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentul va fi utilizat si la verificarea altor cerinte. In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte aceste documente.Persoane fizice/juridice straineCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru domeniile specifice proiectului. Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.1. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) depunerii ofertelor.2. Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere - original sau copie legalizata in limba romana - prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b. ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta obligatorie: Atestare A.N.R.S.C. eliberata persoanei juridice ofertante in conformitate cu prevederile art 2 lit. e) din Regulamentul privind acordarea licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice aprobat prin HG nr. 745/2007.Mod de dovedire: Licenta A.N.R.S.C. (Minim ?Clasa 3?) - Actul prin care se recunoaste calitatea de operator al serviciului de iluminat public, precum si capacitatea si dreptul de a presta acest serviciu. Se permite depunerea/prezentarea documentelor emise de catre institutii abilitate solicitate, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, conform Ordinului 509/2011 al ANRMAP.In cazul unei asocieri, solicitantul - liderul va trebui sa fie licentiat A.N.R.S.C. in domeniul iluminatului public.Tertul nu poate sustine ofertantul, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, intrucat acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila. Toate actele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Castigatorul va prezenta originalul pentru confruntarea cu documentul depus in copie in cadrul documentatiei. Se va retine la dosar doar copia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, exclusiv anul in curs, minim acceptata: 800.000 lei.Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atestare A.N.R.E. pentru dovedirea asigurarii personalului calificat angajat cu C.I.M in cadrul societatii ofertante dupa cum urmeaza: Minim 1 electrician autorizat gradul IIIA+IIB cu specializare de energetica industriala.Minim 1 inginer cu specializare de energetica industrialaMinim 1 maistru cu specilaitate elecroenergetica., Resurse tehniceDeclaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Detinerea in proprietate a minim un utilaj cu nacela autorizat I.S.C.I.R. pentru lucrul la inaltimea de minim 14m. (Se va permite si prezentarea unui angajament de punere la dispozitie).Detinerea echipamentelor de masurare a parametrilor luminotehnici.Minim 1 persoana de specialitate responsabila cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor. Se va prezenta decizia de numire a persoanei ca responsabil cu supravegherea si verificarea instalatiilor in cadrul unitatii si legitimatia autorizarii ISCIR - INSPECT.Minim 2 persoane autorizate I.S.C.I.R. conform PT CR8-2009 sa lucreze cu utilajul pus la dispozitie., Resurse umane si structura managementuluiDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Lista principalelor contracte similare executate tn ultimii 3 ani continand valori, termene de livrare, beneficiari.Minim un contract similar (maxim doua contracte) in valoare de minim 435484 lei (fara TVA)., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indepliniite de asociati / subcontractanti., Se solicita mostre Standarde de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent in domeniul de activitate aferent contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Valoare Investie reabilitare-modernizare a sistemului de iluminat public se regaseste in caietul de sarcini
Garantia oferita pentru investitiei exprimata in ani
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Garantia oferita pentru investitie exprimata in ani se acorda in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
Nivelul calitativ, tehnic si functional al solutiilor tehnice propuse in vederea diminuarii consumului de energie exprimat in kWh/an
50
Descriere: Punctajul pentru acest factor se acorda conformcaietului de sarcini
Durata de executie a reabilitarii-modernizarii sistemului de iluminat public exprimata in luni
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Durata de executie a reabilitarii-modernizarii sistemului de iluminat public exprimata in luni se acorda conform caietului de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 08:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer