Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea sistemului de iluminat public si optimizarea consumului de energie electrica a iluminatului public in comuna Homocea


Detaliu pentru invitatia numarul 330934
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA HOMOCEA
Numar invitatie: 330934/03.07.2012
Denumire contract: Modernizarea sistemului de iluminat public si optimizarea consumului de energie electrica ailuminatului public in comuna Homocea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HOMOCEACod fiscal: 4350688, Adresa: COMUNA HOMOCEA JUDETUL VRANCEA, Homocea, Telefon: 0237271109/0237271116, Fax: 0237271109
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA HOMOCEA JUDETUL VRANCEA, Homocea, Romania, cod postal: 627175, telefon: +40 237271116, fax: +40 237271023, persoana de contact: PRIMARIA COMUNEI HOMOCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Homocea, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea sistemului de iluminat public si optimizarea consumului de energie electrica ailuminatului public in comuna Homocea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare luminotehnica, obtinere avize si acorduri necesare.Modernizarea sistemului de iluminat public: inlocuirea echipamentelor de iluminat public (corpuri de iluminat, console, sisteme de prindere) cu altele noi cu performante tehnice in conformitate cu cerintele caietului de sarcini si optimizarea consumului de energie electrica a iluminatului public.
II.1.6) CPV: 34928530-2 - Lampi de iluminat stradal (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 542, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 7.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei-forma de constituire a garantiei poate fi orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu conditiile: -sa fie prezentata in original-sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
-sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;
-sa contina parafa lizibila a bancii emitente ?i/sau semnatura autorizata;
-sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.(vezi Formular nr. 2 in Sectiunea IV ? Formulare si Modele
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1. Declaratie pe proprie raspundere privind informatiile pe care le consideraconfidentialesi a caror dezvaluire ar prejudicia interesele legitime, in special in ceea ce priveste secretul comercial si proprietatea intelectuala. Se vor enumera toate documentele ofertei si pentru fiecare document se va mentiona daca este confidential sau nu. In lipsa acestei declaratii toate documentele prezentate vor fi considerate neconfidentiale. Documentele din propunerea financiara nu pot fi declarate confidentiale?i2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - completare Formular nr. 7 - in Sectiunea IV ? Formulare ?i Modele;ATENTIE(In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte acest formular.)Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta 34/2006Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- completare Formular nr. 8 in Sectiunea IV ? Formulare ?i Modele;?i2. Certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit, astfel: 3.1. Pentrupersoane juridiceromane: 2.1.1. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la Bugetul de stat ? original, copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele eliberat de Administratia Financiara competentadinraza judetului in care este inregistrat sediul social al ofertantului si eventual al punctului de lucru ce va fi implicat in derularea contractului2.1.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata laBugetul Local ? original sau copie legalizata si copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun oferteleeliberat de Autoritatea Locala competentadinraza judetului in care este inregistrat sediul social al ofertantului si eventual al punctului de lucru ce va fi implicat in derularea contractului.3.2. Pentru persoane juridice straine: - rezidente in Romania: se vor prezenta documentele mentionate la punctul 2.1. ?i declaratia de la punctul 1.- nerezidente in Romania: se vor prezenta declaratia de la punctul 1 ?i orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.ATENTIEIn cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte acest formular.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copie legalizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 9 in Sectiunea IV ? Formulare ?i Modele;(Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1) completat.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ionescu Neculai - primar; Calfa Cerasela - contabil; Solomon Eduard - inspector achizitii publice.ATENTIEIn cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte acest formular.Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 4 in Sectiunea IV ? Formulare ?i Modele (Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta) completat.ATENTIE(In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte acest formular.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 5 in Sectiunea IV ? Formulare ?i Modele (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.ATENTIE(In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte acest formular. Persoane fizice/juridice romaneCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru domeniile specifice proiectului (sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri).Cod CAEN obligatoriu in domeniile de activitate ?4321 ? Lucrari de instala?ii electrice??.Mod de dovedire: 1. Certificat constatator, in original sau copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor) din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).ATENTIEDocumentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea altor cerinte.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte aceste documente.Persoane fizice/juridice straineCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru domeniile specifice proiectului.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.1. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) depunerii ofertelor.2. Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere - original sau copie legalizata in limba romana -prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a.ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b. cainaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 anisa fie de minim 1000000 lei.Se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 aniPersoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi etc) pe ultimii 3 ani inregistrate la institutiile abilitate (copie conforma cu originalul).c)Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Nota: ?Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economcii, in cazul unei asocieri.?Daca o asociere de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita mostre, Atestare A.N.R.S.C. eliberata persoanei juridice ofertante in conformitate cu prevederile art 2 lit. e) din Regulamentul privind acordarea licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice aprobat prin HG nr. 745/2007, Atestare A.N.R.E. pentru dovedirea asigurarii personalului calificat dupa cum urmeaza: - minim 1 electrician autorizat gradul IIIA+IIB cu specializare de energetica industriala-minim 1 inginer cu specializare de energeticaindustriala-minim 1 maistru cu specialitate electroenergeticaSe vor atasa copii al e diplomelor de studiu/calificare precum si copii ale legitimatiilor de electrician autorizatSe accepta prezentarea unui angajament scris din partea ofertantului, precum ca in cazul in care va fi declarat castigator va incheia contract/contracte individuale de munca sau de colaborare cu persoanele calificate cf. atestarii., Resurse tehnice-Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.-De?inerea in proprietate a minim un utilaj cu nacela autorizat I.S.C.I.R. pentru lucrul la inal?imea de minim 14m. (Se va permite si prezentarea unui angajament de punere la dispozitie)-Detinerea echipamentelor de masurare a parametrilor luminotehnici., Resurse umane si structura managementului-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului.-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, Lista principalelor contracte similare livratein ultimii 3 ani continand valori, termene de livrare, beneficiariMinim un contract de 540000 lei fara TVA.Nota: experienta similara poate fi indeplinita prin prezentarea de contracte distincte de furnizare si/sau servicii similare cu obiectul contractului., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indepliniite de asociati/ subcontractanti2.Acordul de asociere ? original sau copii legalizate ? daca este cazul - prin care toti asociatii i?i asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului, prin care liderul asociatiei este imputernicit sa primeasca instructiuni de la ?i in numele tuturor asociatilor, individual ?i colectiv, este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Modificarea numelui sau a liderului nu se vor face pe perioada contractului fara aprobarea scrisa a concesionarului. Liderul partenerului va fi autorizat sa isi asume angajamente si va primi instructiuni pentru si din partea oricaruia si a tuturor partenerilor in cadrul parteneriatului si intreaga executare a contractului, inclusiv plata, se va face exclusiv cu partenerul responsabil Standarde de asigurare a calitatiiSR EN ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Valoare investitie reabilitare-modernizare a sistemului de iluminat public
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Valoare Investie reabilitare-modernizare a sistemului de iluminat public se regaseste in caietul de sarcini
Garantia oferita pentruinvestitie exprimata in ani
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Garantia oferita pentruinvestitie exprimata in anise acorda in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
Nivelul economiilor realizate prin propunerea tehnicaexprimat in kWh/an
50
Descriere: Punctajul pentru acest factorse acorda cf CS
Durata de executie a reabilitarii-modernizarii sistemului de iluminat public exprimata in luni
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Durata de executie a reabilitarii-modernizarii sistemului de iluminat public exprimata in luni se acorda conform caietului de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer