Achizitie publica - Modernizarea sistemului de iluminat stradal din Orasul Gura Humorului, judetul Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 349352
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349352/26.06.2013
Denumire contract: Modernizarea sistemului de iluminat stradaldin Orasul Gura Humorului, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)Cod fiscal: 6631418, Adresa: Piata Republicii Nr.14, Gura Humorului, Judet Suceava, Gura Humorului, Telefon: 0230 235051, Fax: 0230 235038
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Republicii nr.14, Gura Humorului, Suceava, Romania, cod postal: 725300, telefon: +40 230235051, fax: +40 230235051, Biroul Unic de Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Republicii nr.14, Gura Humorului, Suceava, Romania, cod postal: 725300, telefon: +40 230235051, fax: +40 230235051, Sala Mica de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea sistemului de iluminat stradaldin Orasul Gura Humorului, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea sistemului de iluminat stradalconstand din: modernizarea a minim 1519 puncte luminoase (proiectare luminotehnica si executie);
II.1.6) CPV: 45316110-9 - Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 236, 214.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 64.000 Ron, cu valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Pentru depunerea garantiei de participare intr-o alta moneda decat Ron se va utiliza cursul de schimb valutar comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare va fi depusa conform prevederilor art.86, alin (1) din Hotararea Guvernului Romaniei nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia de participare, ofertantii interesati in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta: declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original- conform Formularului 21 si Anexele.In cazul asocierii, pentru a beneficia de prevederile art. 16, alin (2) din Legea nr. 346/2004, aprobata cu completarile si modificarile ulterioare, se va face dovada ca fiecare dintre membrii asociatiei se incadreaza in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA de atribuire a contractului.Modalitate de constituire: conform prevederilor legale, respectiv art. 90 alin. (1) sau alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Este de preferat ca instrumentul de garantare sa fie emis de catre o societate bancara sau de asigurari din Romania.Se vor aplica si prevederile art. 91 si 92 alin 4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituiri garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaOfertantii vor prezenta Declaratie privind eligibilitatea, completata pe propria raspundere conform Formularului 1, completat in original, datat, semnat si stampilat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator, acesta din urma va depune Declaratia privind eligibilitatea.Incadrarea oricaruia dintre ofertanti, asociati sau sustinatoriin situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Ofertantiivor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? conform Formularului 2, completat in original, datat, semnat si stampilat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator financiar sau tehnic, acesta din urma va depune Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea oricaruia dintre ofertanti sau asociati in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoana care asigura sustinerea financiara sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa si depune Formularul 3 din sectiune Formulare, completat, datat si semnat, in original.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantiivor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? conform Formularului 4, completat in original, datat, semnat si stampilat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator financiar sau tehnic, acesta din urma va depune Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va fi depusa si de catre subcontractanti.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ing. Marius Ioan Ursaciuc- Primar, dr. Gherghel Gratian Decebal- Viceprimar, jr. Elena Daniela Tipa-Secretar oras, ec. Ciornei Elena- Director Economic- ?i membru al comisiei de evaluare, Consilieri locali: dl.Andronic Vasile, dl.Cauc Florentin, dl.Catargiu Nicolae, dl. Ciocoiu Mihail, dl. Danilevici Aurel, dl. Graul Doru Petra, d-na Ionascu Mihaiela, dl. Lazar Gheorghe, dl. Liteanu Ioan, dl. Malanca Ciprian, dl. Munteanu Eugen, dl. Pentiuc Georgie Vicentiu, d-na. Plaiu Anilore, dl. Saghin Tiberiu, d-na Simeria Gabriela, dl. Simerea Stelian, Checherita Camelia- Geta - Consilier Compartiment Achizitii Publice- Presedintele fara drept de vot al comisiei de evaluare, Andronic Gheorghe ? Consilier Compartiment Tehnic- membru al comisiei de evaluare, Gatej Viorel- Consilier Compartiment Tehnic- membru al comisiei de evaluare.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010.Ofertantiivor prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Formularului 5, completat in original, datat, semnat si stampilat.6. Certificate fiscale6.a. Ofertantul va depune Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.6.b. Ofertantul va depune Certificat de atestare fiscala privind platataxele si impozitelor locale eliberate de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, pentru punctul de lucru implicat in prezenta procedura (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original, sau copie conform cu originalul, astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de adesfasura activitatea economica specifica contractului de fata, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantii vor depune Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata, din care sa rezulte ca domeniul de activitate (principal sau secundar) al ofertantului corespunde obiectelui procedurii de atribuire.Informa?iile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat in parte trebuie sa depuna Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate (principal sau secundar) al asociatului corespunde obiectului procedurii pentru partea din contract pe care o va executa.Precizari: a) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerin?a nr.2.Ofertan?ii vor face dovada ca de?in Atestat ANRE tip B, C1A, C2A, conform Art. 11, alin.2, lit. M din Legea nr 13/2007 si Ordinului ANRE 24/20.07.2007.Ofertan?ii vor prezenta atestatul in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Cerin?a nr.3Ofertan?ii vor face dovada ca de?in Licen?a ANRSC, conform HG 745/2007.Ofertan?ii vor prezenta atestatul in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Cerin?a nr.4.Ofertan?ii vor face dovada inscrierii la Registrul de punere pe pia?a a echipamentelor electrice ?i electronice, conform H.G. 1037/2010 privind de?eurile de echipamente electrice ?i electronice.Ofertan?ii vor prezenta Formularul de inscriere, emis Agentia Nationala pentru Protectia Mediului, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Documentele trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cerinta nr.1Se solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei anisa fie de minim 6.470.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari, respectiv 2012, 2011, 2010.Se va completa si depune, in original, Formularul 6 din Sectiunea Formulare. Se va depune bilan?ul contabil pentru aunul 2011 (sau 2012 in situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent acestui an) sau alt document care sa sus?ina indeplinirea cerin?ei de calificare.Pentru echivalenta Ron/Euro se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat deB.N.R., Cerinta nr.2- in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara prin sustinerea unui tert: Informatii privind sustinerea financiara.Se va completa si depune Formularului 7- in original- Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici.Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii5 ani.Mod de indeplinire a cerin?ei: Se va completa si depune, in original, Formularul 8 din Sectiunea Formulare., Cerinta 2: Experienta similara.Se solicita ofertantilor sa faca dovada ducerii la bun sfar?it a unui contract avand ca obiect lucrari similare in valoare de minim 1.200.000 lei fara TVA sau a cel mult 3 contracte, avand ca obiect lucrari similare in valoare totala de minim 3.235.000 lei.Mod de indeplinire a cerin?ei: Se va completa si depune, in original, Formularul 9 din Sectiunea Formulare.Se va depune o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa acele certificari de buna executie (ex. contract de executie de lucrari/ Certificatul constatator / recomandare beneficiar /PV de receptie partiala/ PV de receptie finala/ PV la terminarea lucrarilor/ alte documente) din care sa rezulte valorile solicitate, perioada de executie si locul executiei lucrarilor, beneficiarii si care sa precizeze daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.(conf. Art.188, alin.2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.)Pentru echivalenta Ron/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat deB.N.R. pentru anul incheierii contractului., Cerinta 3Informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice, laboratoarele de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va completa si depune, in original, Formularul 10 din Sectiunea Formulare- Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinte minime: - 2 autospeciale tip PRB- 1 aparat luminantmetru- 1 aparat luxmetruOfertantul va depunedocumentele care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, mijloacelor de transport, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta 4
Se solicita ofertan?ilor sa prezinte informa?ii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani Mod de indeplinire a cerintei:
Se va depune, in original, Formularul 11- ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?., Cerinta 5. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere ?i a personalului responsabil cuindeplinirea contractului de lucrari.
Se va depune, in original, Formularul 13- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si a personalului responsabil cuindeplinirea contractului de lucrari., Cerinta 5.1.
Se solicita ofertan?ilor sa detina un responsabil tehnic cu execu?ia RTE atestat MEF(MEC) conf. OG 95/1999 modificata si aprobatata de Legea 440/2002.
Mod de indeplinire a cerintei:
Ofertantii vor depune copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa atestat., Cerinta 5.2.Se solicita ofertan?ilor sa detina minim 4electricieni autorizati ANRE gradul II A, B, conform Legii 13/2007 si Ord. ANRE 90/2008.Mod de indeplinire a cerintei: Ofertantii vor depune copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa atestate/autoriza?ii., Cerinta 6- in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinerea unui tert.Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala.Se va completa si depune Formularul 15- in original- Angajament privind sustinerea tehnica si/sau profesionala a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici, insotit deFormularul 15.1.- Declaratie a sustinatorului (privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica)- in forma autentica, si/sauFormularul 15.2.- Declaratie a sustinatorului (privind personalul angajat si al cadrelor de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica).Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare privind experienta similara reflectata prin prezentarea unor liste de servicii prestate intr-o perioada anterioara in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Cerinta 1Ofertantul terbuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportat la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conform cu seriile de standardeeuropene privind certificarea.Mod de indeplinire a cerin?ei: Ofertantul va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul execu?ie sisteme de iluminat. Nu se accepta operatori economici in curs de calificare.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de certificat pentru partea sa de implicare in contract., Cerinta 2Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de protectie a mediului raportat la sistemele bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conform cu seriile de standardeeuropene privind certificarea.Mod de indeplinire a cerin?ei: Ofertantul va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul ISO 14001:2008 sau echivalent, in domeniul execu?ie sisteme de iluminat. Nu se accepta operatori economici in curs de calificare.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de certificat pentru partea sa de implicare in contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Puterea instalata reala totala a sistemului de iluminat, rezultata in urma lucrarilor de modernizare (minim 1519 puncte luminoase)
45
Descriere: Factor tehnic
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2013 11:48