Achizitie publica - ?Modernizarea sistemului de irigatii apartinand OUAI Motatei-Dobridor, sat Dobridor, comuna Motatei, judetul Dolj?. Contract de finantare nr C125C011141700003 din 08.02.2012
Detaliu pentru invitatia numarul 341578
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341578/07.01.2013
Denumire contract: ?Modernizarea sistemului de irigatii apartinand OUAI Motatei-Dobridor, sat Dobridor, comuna Motatei, judetul Dolj?. Contract de finantare nr C125C011141700003 din 08.02.2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrganizatia Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii Motatei-DobridorCod fiscal: 22185317, Adresa: sat Dobridor , comuna Motatei , judetul Dolj, Dobridor, Telefon: +40 721280407, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Dobridor , comuna Motatei , judetul Dolj, Dobridor, Romania, cod postal: 207416, telefon: +40 721280407, persoana de contact: Paul Fulga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat Dobridor , comuna Motatei , judetul Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de irigatii pentru membrii organizatiei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizarea sistemului de irigatii apartinand OUAI Motatei-Dobridor, sat Dobridor, comuna Motatei, judetul Dolj?. Contract de finantare nr C125C011141700003 din 08.02.2012
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1 - Modernizarea statiilor de pompare SPP4 si SPP5 prin: -inlocuire agregate pompare-inlocuire conducte refulare-inlocuire vane refulare-inlocuire instalatie electrica de forta-echipare cu debitmetre si instalatie de amorsare-refacere tencuieli, vopsitorii si inlocuire tamplarie metalica-inlocuire vane racord si vane hidrant la reteaua de conducte ingropateLOT 2 Modernizarea statiilor de pompare SPP4 si SPP5 prin executia-inlocuire conducte aspiratie-inlocuire vane aspiratie
II.1.6) CPV: 45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 948, 464 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare LOT 1 in valoare de 57.000 lei si LOT 2 in valoare de 1.700 lei. In cazul in care ofertantul va depune garantia de participare in alta valuta data la care se face echivalenta lei/alta valuta va fi data aparitiei invitatiei de participare.(IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Forma de constituire? In conformitate cu art 86 din HG 925/2006; sau? ordin de plata in contul RO22TREZ293509802X000710 deschis la Trezoreria CalafatNota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: pentru LOT 1 = 6.639 lei, pentru LOT 2 = 894 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, (IMM-urile beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Decl pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 12) Certif de cazier judiciar al societatii3) Decl privind calitatea de participant la proceduraF 124) Decl pe proprie raspundere, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului: 1. Fulga Paul2. Stanescu Constantin3. Fulga Marius Daniel5) Certif de participare la licitatie cu oferta independenta conf prev Ordin nr. 314 din 12.10.2010, F 2A;6) Decl privind neincadrarea in situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - F 2;7) Certif de atestare fiscala eliberat de Admin Finant Publice pt obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor;8) Certif privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Docum edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certif trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Docum vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ? Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Prez Certif constatator emis de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprez sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. AC poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea raportului procedurii.Opec nerezidenti (straini): vor prezenta docum care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ? Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru LOT 1 si LOT 2Bilanturile contabile intocmite pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sau Documente echivalente in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? vizate si inregistrate de organele competente. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de minim Lot 1 = 5.700.000 lei si LOT 2 = 178.000 lei (exlusiv TVA).Nivelul indicatorului financiar ?Licihiditate generala?sa fie mai mare sau egal cu 99% raportat la ultimul exercitiu financiar incheiat.Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupuluiDeclaratie pe proprie raspundere privindcalculul si nivelul indicatorului financiar lichiditate financiara.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unuicash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 1.000.000 lei, pe o perioada de 5 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP numai pentru Lotul 1. Termenul de executie este de 12 luni.Scrisoare bonitate, scrisoare de confort bancar, orice alt document eliberat de banca din care sa reiasa indeplinirea cerintei- in originalNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari /servicii executate in ultimii 5 ani/3 ani, Cerinta 1Experienta similara: Exp similara pt executie minim o lucrare in valoare minima de 2.800.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani pentru LOT 1 si minim o lucrare in valoare minima de 85.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani pentru LOT 2.LOT 1 Pentru servicii: Exp similara pt proiectare minim o lucrare in valoare minima de 89.000 lei fara TVA realizata in ultimii 3 ani.Se mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Sau un contract proiectare+executie lucrari similare in valoare minima de 2.850.000 lei fara TVA (care sa contina serviciile solicitate) pentru LOT 1., Continuare cerinta 1Pt lucrarile si serviciile prez drept exp similara se vor prezenta: - copii dupa certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective- copie dupa pv de receptie partial la terminarea lucrarilor/serviciilor pv de receptie finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor, -Recomandare care trebuie sa precizeze cel putin urmat aspecte: Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contr respectiv;Daca pe parcursul executiei lucrarilor/serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari/servicii, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitateDocumentele se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor docum va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Decl refer la utilaj, instal, echip tehn de care dispune op ec pt indepl coresp a contr de lucrariNivel min pt executie LOT 1 si LOT 2: Ofert trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (proprietate, leasing sau prin contr/conv de inchir) sau un angaj de punere la dispozitie a echipamentelor, instalatiilor, dotarilor necesare executiei contractului.Ofert vor prez copie lizibila , ,conf cu originalul?. dupa docum de provenienta (facturi, declaratii vamale, contr de inchir, contr de leasing), pt utilajele, inst si echipam tehn, dotari solicitate ca nivel minim;
- Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 2Inform refer la pers angajat si la persteh de special respons pentru indepl contractuluiNivel minim pt executieLOT 1 si LOT 2: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pt indepl contractului: - 1 sef santier ing electromec- 1 responsabil teh pt lucrari montaj utilaje, echip si inst teh- 1 responsabil teh cu sudura RTS autorizat ISCIR- 1 responsabil teh cu executia domeniul constructii si amenajari hidrotehnice- 1 electrician autorizat ANRE gr II B- 1 responsabil cu managementul sanatatii si securit in munca-- 1 responsabil cu managementul mediului- 1 responsabil cu controlul teh de calitate pt domeniile montaj utilaje, amenajari hidrotehnice, produse pentru constructii (atestat sau decizie interna de numire)Nivel minim pt proiectare LOT 1: -1 ing profil electric autorizat ANRE gr II A- verificator tehnic domeniul A9, B7, D7 - care sa nu fi participat la elaborarea proiectului, Continuare cerinta 2Nu se accepta propunerea de persoane de special care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate in cadrul aceleiasi componente. Ofert va prez in copie certificata pt conf cu orig urm doc? extras REVISAL, si/sau contr de prestari servicii? diplome privind special pers? autorizatii/certificate de atestare profes si legitim aflate in termen de valabil la data depunerii ofertelor? Angajament de participare? Declaratia de disponibil? Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibil unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei? -cv-urile pers deconducere si de specialitate in original semnate si datate? Verificatorul tehnic nu trebuie sa participe la realizarea proiectuluiNeprez sau prez intr-o forma necorespunzat a acestor documente va conduce la respingerea ofertei, Cerinta 3Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care pt indeplinirea contr nu este necesara subcontractarea, op ec va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contr care urmeaza sa fie indeplinitAC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract., Continuare cerinta 3Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial In cazul in care ungrup de op ec depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupuluiNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 4Informatii privind asocierea - partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: , Continuare cerinta 4? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta;? nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;? comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat decatre liderul asociatiei;AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Pers care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conformprev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (pentru executie lucrari)Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (pentru executie lucrari)Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
6, 000
Descriere: Punctajul (60 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul totalse acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b)Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P1=Pretmin x 60 /Pret(n), Unde: P1- punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?; Pretmin- pretul cel mai mic ofertat; Pret(n)- pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul . Punctaj maxim: 60.00 . Ponderea componentei financiare: 60.00%
Garantia acordata lucrarilor(luni)
2, 000
Descriere: Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 24 luni, iar durata maxima - 60 de luni. - pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20 de puncte, - pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDG = (Dn / Dmax) x 20;
Identificare, descriere si argumentare riscuri
2, 000
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile identificate pentru executia activitatilor si ducerea la indeplinire a proiectului, precum si recomandarile de reducere/eliminare a lor, analizate de fiecare ofertant in oferta tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri cu recomandarile aferente. Punctajul se va acorda astfel: pentru cele mai multe riscuri identificate si pentru care se propun recomandari de reducere/eliminare a lor se va acorda punctaj maxim (20 puncte). Pentru celelalte oferte punctajul se va acorda astfel: P = nr. riscuri identificate de ofertant/nr. maxim de riscuri identificate X 20 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 04.01.2013 22:47