Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Modernizarea sistemului de irigatii apartinand OUAI Cetate , comuna Cetate , judetul Dolj" Contract de Finantare nr.C125C011141700004 din 02.02.2012


Detaliu pentru invitatia numarul 333304
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Organizatia Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii Cetate
Numar invitatie: 333304/07.08.2012
Denumire contract: "Modernizarea sistemului de irigatii apartinand OUAI Cetate , comuna Cetate , judetul Dolj" Contract de Finantare nr.C125C011141700004 din 02.02.2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrganizatia Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii CetateCod fiscal: 15623775, Adresa: comuna Cetate , str.Avram Iancu , nr.31 , judetul Dolj, Cetate, Telefon: +40 769474181, Fax: +40 251364022
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Cetate , str.Avram Iancu , nr.31 , judetul Dolj, Cetate, Romania, cod postal: 207190, telefon: +40 769474181, fax: +40 251364022, persoana de contact: Vasile Soimu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Cetate , str.Avram Iancu , nr.31 , jud.Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de irigatii pentru membrii organizatiei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Modernizarea sistemului de irigatii apartinand OUAI Cetate , comuna Cetate , judetul Dolj" Contract de Finantare nr.C125C011141700004 din 02.02.2012
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea statiilor de pompare SPP1M , SPP2M si SPP3M prin : -inlocuire agregate pompare-inlocuire conducte aspiratie si refulare-inlocuire vane aspiratie si refulare-inlocuire instalatie electrica de forta-echipare cu debitmetre si instalatii de amorsare-refacere tencuieli , zugraveli si inlocuire tamplarie-inlocuire vane racord la reteaua de conducte ingropate
II.1.6) CPV: 45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 085, 157 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 61000 RON (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelor justificative corespunzatoare ).perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 de zile de la data limita a depunerii ofertelor Forma de constituire? In conformitate cu art 86 din HG 915/2006 sau? ordin de plata in contul RO22TREZ293509802X000710 deschis la Trazoreria Calafatcu prezentarea documentului doveditor.Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: 6865 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 5% din pretul contractului fara TVASe constituie , in conformitate cu prevederile art. 89 alin .(2)din HG 925/2006 , prin deschiderea unui cont la Trezoreria Calafat in favoarea AC unde se va depune garantia integral sau prin retineri successive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia AC va fi de 0, 5% din pretul contractului. (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare ) .Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului , sub sanctiunea rezilierii acestuia.AC va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormularul 12) Certificatului de cazier judiciar al societatii3) Declaratii privind calitatea de participant la proceduraFormularul 124) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul 2B.5) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, Formularul 2A, .6) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul 2 ;7) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;8) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;Documentelese vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ? conform cu originalul?.Personal responsabil cu atribuirea si derularea contractului :1. Soimu Vasile2. Florescu Ion3. Tanasie GheorghePersoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana .Nota: ?Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Prezentarea Certificatului constatator emis de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentanti legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. In etapa evaluarii ofertelor Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea acestui document in original/copie legalizata pentru conformitate.Operatoriieconomici nerezidenti (straini) : vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani 2009, 2010 si 2011 sau Declaratia 200 in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" , vizate si inregistrate de organele competente .Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna , aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului ., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani , 2009 , 2010 si 2011 , care sa fie de minimum 6000000 lei fara TVA .Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului ., Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de creditconfirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unuicash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 1100000 lei , pe o perioada de 5 luni conform Ordin 509/2011 al pres ANRMAP. Termenul de executie este de 14 luniScrisoare bonitate, scrisoare de confort bancar, orice alt document din care sa reiasa indeplinirea cerintei- in original, Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Experienta similara pentru executie minim o lucrarein valoare minima de cel putin 3050000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani.Pentru servicii: Experienta similara pentru proiectare minim o lucrare in valoare minima de cel putin 50000 lei fara TVAproiectata in ultimii 5 ani.Se mentioneaza ca cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Sau un contract proiectare + executie lucrari similare in valoare minima de 3100000 lei fara TVA.Lista privind principalele lucrari/servicii executate in ultimii 5 ani, Continuare cerinta 1Pentru lucrarile si serviciile prezentate drept experienta similara se vor prezenta : -copii dupa parti relevante a unui contract de lucrari/servicii(parti, durata, valoare, garantii, semnaturi), - copie dupa pv de receptie partial la terminarea lucrarilor/serviciilor-pv de receptie finala - daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor, -Recomandare care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;daca pe parcursul executiei lucrarilor/serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari/servicii, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitateDocumentele se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?., Declaratie referitoare la utilaje , instalatii , echipamentetehnologice de care dispune operatorul economic pt indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariOfertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare, sau dispune (proprietate, leasing), sau un angajament de punere la dispozitie a echipamentelor , instalatiilor , dotarilor necesare executiei contractului.Declaratia pe propria raspundere ca dotarile declarate in Form 5 nu vor fi angajate la alte lucrari. In cazul utilajelor detinute prin contract/conventie de inchiriere, declaratia va fi contrasemnata de catre locator.Ofertantii vor prezenta copie lizibila , ,conform cu originalul?. dupa docum. de provenienta (facturi, declaratii vamale, contracte de inchiriere, contracte de leasing) pt utilajele, inst. , echipamenteletehnologice si dotarile propuse de fiecare ofertant ;Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 3Informatii referitoare la personalul angajat si la personalultehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractuluiNivel minim pentru executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -1 sef santier cu studii de inginerie electromecanic ;
-1 responsabil tehnic pt.lucrari montaj utilaje , echip si inst. teh.;
-1 responsabil tehnic cu sudura (RTS) autorizat ISCIR-1 responsabil tehnic cu executia domeniul constructii si amenajari hidrotehnice-1 electrician autorizat ANREgr II B-1 responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca ;
-1 responsabil managementul mediuluiNivel minim pentru proiectare: -1 inginer proiectantcu experienta de minim 1 an-1 inginer desenator automatist-1 consultant studii economice- verificator tehnic atestat domeniul A9, B7, D7 constructii imbunatatiri funciare, Continuare cerinta 3Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conform cu originalul urmatoarele documente : ? extras REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii;? diplome privind specializarea personalului;? autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.? Angajament de participare?Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarilecelor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.? cv-urile personalului deconducere si de specialitate semnate si datateNota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 4Informatii privind asociereaNota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelorprivind situatia economico - financiara precum si capacitatea tehnico-economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depunedocumentele relevante mentionate din care sa rezulte aceastaOperatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executareaintegrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta;? nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;? comunicarile dintre AC si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei, Continuare cerinta 4In cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat decatre liderul asociatiei;partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Informatii privind asocierea: Nota: In cazul asocierii unui grup de op ec, indeplinirea cerintelor privind situatia ec-financiara precum si capacitatea tehnico-economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulteindeplinirea cerintelor respective.AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in careoferta comuna este declarata castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinatorIn cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacit teh si/sau profes se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angajament ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajam de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111 din H.G. nr.925/2006.Pers care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm desustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica, Informatii privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializ acestoraIn cazul in care pt indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, op ec va face precizarea ?nu este cazul? in cadrulformularului mentionat.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conformitate cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare.AC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial.In cazul in care ungrup de operatori economici depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul (50 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total?se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P1=(Pretmin/Pret(n)) x 50 , Unde: P1 - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?; Pretmin - pretul cel mai mic ofertat; Pret(n) - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.Punctaj maxim: 50.00.Ponderea componentei financiare: 50.00%
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare
25
Descriere: Termenul de prestare a serviciilor de proiectare este nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pinala care se inainteaza beneficiarului PT , DDE, conform caiet de sarcinii ; punctajul PTserv.PT = (T minim / T ofertat ) x 25undeTminim este termenul de prestare a serviciilor de proiectare cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 25 de puncte;unde Tofertat este termenul de prestare a serviciilor de proiectare al ofertei evaluate. Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 60 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 5 de zile nu se va puncta suplimentar.Punctaj maxim: 25.00
Garantia acordata lucrarilor
25
Descriere: Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerataneconforma) este de 12 luni, iar durata maxima - 24 de luni.- pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 25 de puncte, - pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDG = (Dn / Dmax) x 25 , unde Dn ? durata de garantie alta decat cea maxima si Dmax ? duarata de garantie maxima .Punctaj maxim: 25.00 .
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 21:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer