Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizarea sistemului de irigatii apartinind O.U.A.I. Chineja 2, amenajarea Campia Covurlui, jud. Galati.?


Detaliu pentru invitatia numarul 357146
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ouai chineja 2
Numar invitatie: 357146/27.01.2014
Denumire contract: ?Modernizarea sistemului de irigatii apartinind O.U.A.I. Chineja 2, amenajarea Campia Covurlui, jud. Galati.?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialouai chineja 2Cod fiscal: 17898586, Adresa: str garii nr 26, Aldesti, Telefon: +40 746075110, Fax: +40 0236462155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str garii nr 26, Galati, Romania, cod postal: 800217, telefon: +40 0236460707, fax: +40 0236462155, persoana de contact: Stefan Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str garii nr 26, Galati, Romania, cod postal: 800217, telefon: +40 0236460707, fax: +40 0236462155, persoana de contact: str Stefan Ion
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de irigatii pentru membrii organizatiei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizarea sistemului de irigatii apartinind O.U.A.I. Chineja 2, amenajarea Campia Covurlui, jud. Galati.?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de lucrari pentru irigatii care constau in elaborarea proiectului tehnic si executia investitiei "Modernizarea sistemului de irigatii apartinind O.U.A.I. Chineja 2, amenajarea Campia Covurlui, jud. Galati.". Proiectul consta in principal din modernizarea sistemului de retele de conducte de antene pe o lungime de 6168 m cu 49 buc hidranti pe conductele de antene modernizate si 190 m modernizare retea de conducte CS. Proiectul se finanteaza prin Masura 125 ?Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii?- Submasura 125 a1 ?Irigatii si alte lucrari de imbunatatiri funciare?.
II.1.6) CPV: 45232121-6 - Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 050, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de part se const prin virament bancar sau instr de garant banc emis in cond legii de o soc banc (treb sa contina: sa fie prezen. in ORIG, anex la oferta, sa se refere la procedura, sa contina denum. aut si numele op.ec, data valabil.si parafa lizibila si semnatura bancii, sa cores sumei fixate ori o soc de asig(instr de garant emis in cond. legii de o soc. de asig va respectapreved.art 86, alin.3 din HGR nr.925/2006), in cuantum de 77591lei, reprez2% din val estim a contr de achiz pub si pt cel putin 90 de zile de la data lim de dep a ofert.Doc. de garant emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asig in fav aut, va cupr faptul ca auto poate retine gar pt part, ofert pierzand astfel suma const, daca isi retrage of in per de valab. a acesteia sau ofert castig, nu const garant buna exec in per de valab. nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contrsau ofert castigator refuza sa semneze contr.Doc. de garant emis in cond. legii va prevede ca ofert care dep contest la CNSC, iar contest este respinsa, soc. banc/asig va plati necond aut suma calc conf prevedr. art. 278^1 alin.(1)din OUG nr.34/2006.Doc. de garant care nu cont prev enuntate mai sus, nu va fi acceptata.Echiv pt o gar de part dep in euro se va face la curs BNR din data ant datei lim de dep a of cu 5 zile.Gar de part se poate const prin: viram banc in contul OUAI CHINEJA 2, CUI RO17898586, nr cont: RO69BITR001810035588RO01, Banc ItaloRomena sau OP/fila CEC.Gar de part in val de 50% se accepta cu dov prez calit de IMM-declar.Neprez dov const gar de part atrage dupa sine resp of.Aut contr are dr de a retine gar pt part conform art.87, alin.(1)HG 925/2006, ofert pierzand astfel suma const.Gar de part, constit de ofertantii a caror oferta nu a fost stab castig, se returneaza de aut contr dupa semnarea contr de achiz pub cu ofert/ofertantii ale carui/caror of au fost desemnate castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data exp per de valab a of.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. Garantia de buna executie se poate constitui si conform art.90, alin(3) HG 925/2006 coroborat cu HG 1045/2011. Garantia de buna executie se constituie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie conform art.91 din HG nr.925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie cf art.92, alin(4) din HG.nr.925/2006. 50% din valoareagarantiei de buna executie se accepta cu dovada prezentarii calitati de I.M.M.-declaratie. Neprezentarea dovezii constitituirii garantiei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru ofertant sunt obligatorii urmatoarele cerinte: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea).Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii precum si pentru tertul sustinator, daca este cazul.2.Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, Obligatoriu atat pentru proiectant cat si de executantul lucrarii precum si pentru tertul sustinator, daca este cazul..Oferta este inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;c1) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;d) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraMod de dovedire: Formularul nr. 12J - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii, precum si pentru tertul sustinator, daca este cazul.4. Cazier fiscal al companiei .Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic.Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii precum si pentru tertul sustinator, daca este cazul.5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181. Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii, precum si pentru tertul sustinator, daca este cazul.6. a)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Mod de indeplinire: Persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala valabile la data depunerii ofertelor, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxele locale, in luna anterioara depunerii ofertei. Documentele, valabile la data depunerii ofertei, se vor atasa in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente , eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii precum si pentru tertul sustinator, daca este cazul..7.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Mod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12D - Certificat de participare cu oferta independentaObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii precum si pentru tertul sustinator, daca este cazul.8.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind conflictul de interese.Toate documentele trebuie sa aiba data valabila raportata la data limita stabilita pt depunerea oferteiMod de dovedire: Se va completa Formularul 12 C- Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazutela art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii precum si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sau implicate in procedura de atribuire sunt: Stefan Ion ?presedinte consiliu de administratie, Guita George Iulian-membru consiliu de administratie, Glandi Giovani- membru consiliu de administratie, ;Presedinte comisie evaluare cu drept de vot / Responsabil cu achizitia publicaDobreanu Aurel ? presedintele comisiei de evaluare cu drept de votMembrii in comisia de evaluare: Opris Viorica-membru in comisia de evaluare cu drept de votDragomir Dumitrache - membru in comisia de evaluare cu drept de votIftode Vasile- membru de rezerva in comisia de evaluareLungu Daniela- membru de rezerva in comisia de evaluareNota: ? Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Se va prezenta copie copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei dupa certificatul de inmatriculare de la ORC.2. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC in perioada de valabilitate de 30 de zile fata de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de ORC din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate activitatile supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Nota: ? Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.3.Certificat de atestare de la Ministrul agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale, in conformitate cu prevederile art. 74 lit. d) din Legea imbunatatirilor funciare nr. 138/2004, pentru nivelul de competenta c: executarea lucrarilor de constructii montaj si instalatii montaj ? punctele 1, 2, 4 din anexa 2 la normele metodologice aprobate prin ordinul 182/2009;4.Certificat de atestare de la Ministrul agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale, in conformitate cu prevederile art. 74 lit. d) din Legea imbunatatirilor funciare nr. 138/2004, pentru nivelurile de competenta a, b.NOTA: Nu se admit ofertanti in curs de certificareDomeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.ATENTIE!!!!Toate documentele care vor fi prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana. Documentele care vor fi prezentate altfel vor fi considerate lipsa.In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.Temeiul legal al acestora il reprezinta prevederile ordinului nr. 509/2011 si art. 183 din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta o declaratie de angajament a ofertantului, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari, va prezenta in original asigurarea pentru toate riscurile lucrarilor de constructii montaj si raspunderea constructorului - raspundere civilaObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii., Informatii privind situatia economico-financiara Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, rezultata din activitate de proiectare / constructii montaj sa fie de cel putin: 6.000.000 lei pentru operatorul economic/ofertant si sa rezulte din rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare; Persoanele juridice straine vor a prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.continuare---, Continuare---In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul de referinta dintre leu si euro stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calculeaza situatia financiara aferentaNeprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Informatii privind situatia economico-financiara acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare.Executantul va fi obligat sa sustina financiar pe o perioada de 3 luni, continuitatea executarii lucrarilor licitate, prezentand documente doveditoare, declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii in suma de 450 000 lei pentru toata perioada de executie a lucrarii, asigurare de risc financiar eliberata de o societate de asigurari, scrisoare de bonitate eliberata de o banca din care sa reiasa solvabilitatea agentului economic in vederea acordarii unui credit sau un chas flow pentru 3 luni conform ordinului 509/2011 ANRMAP in valoare de 450 000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Cerinta 2Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin un contract de aceeasi natura si complexitate similara care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 6168 m deconducte de apa PEHD. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: Fisa de experienta similar in original, certificari de buna executie care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, procesul-verbal de receptie finala/procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor/procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila, nu este permisa completarea/ clarificarea documentelor care dovedesc indeplinirea cerintelor de calificare, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art.11 alin.4 din HG 925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006., Continuare cerinta 2Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au prestat in ultimii 3 ani servicii similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se va prezentacel putin un document/ contract/proces verbal de receptie care sa confirme proiectarea lucrarilor de imbunatatiri funciare in valoare de 131 736 lei fara TVA.Se accepta si prezentarea de document /contract/proces verbal de receptie care inregistreaza valori superioare plafonului solicitatDovada indeplinirii acestor experiente similare se face, in mod obligatoriu, Fisa de experienta similara in original. Se vor prezenta procese verbale de receptie din partea beneficiarilor pt lucrari similare care au fost solicitate ca cerinte minime, din care sa reiasa beneficiarul, valoarea, perioada, locul executiei si daca lucrarile au corespuns din punct de vedere calitativ conf. STAS in vigoare si au fost executate in termen, ? in orig. sau copie legal. sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu orig. de reprez legal al firmei. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic mu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti in scopul dovedirii experientei similare, in cazul in care contractele prezentate prezinta anumite neclaritati evidente., Cerinta 3Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplirea corespunzatoare a contractului de lucrariOfertantul va face dovada ca detine sau are drept de folosinta ori poate prezenta un angajament sau un contract cu clauza suspensiva pentru dotari, utilaje, instalatii, echipamente tehnice, ce le va utiliza pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va prezenta ca dotare minima utilaje necesare executiei: - Minim 2 autobasculante- Minim 1 Autocamion pentru transport materiale- Minim 3 echipamente tip buldoexcavator.- Mimim 1 excavator- Minim 1 incarcator frontal pe pneuri- Minim 1 cilindru compactor- Minim 4 mai mecanic- Minim 2 aparate sudura sudura polietilena cu Ø pana la 355 mm- Minim 1 aparat sudura polietilena PEHD cu Ø pana la 630 mm- Minim 1 aparat sudura otel de 240 amperi (pentru sudarea tevilor de otel si confectii metalice care au o grosimi relativ mari intre 8 - 15 mm)- Minim 2 pompe epuisment- Minim 2 Sapatoare in spatii limitate (mini excavator)Pentru echipamentele executantului obtinute prin: contracte de inchiriere sau contracte de leasing sau orice alte forme de detinere vor fi prezentate acte doveditoare incheiate valabile cel putin pe durata contractului de achizitii, continuare--, Continuare --Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice.Dotarea cu echipament minima trebuie sa includa: Pentru proiectant: ? plotter ? calculatoare? autoturisme? licenta softuri proiectare adecvate lucrarii ? licenta softuri proiectare calcule hidraulice retele de conducte ? licenta soft devize si licenta soft management de proiect, Cerinta 4Personalul tehnic de specialitate. Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) dupa cum urmeaza: , Cerinta 4 continuarePersonalul tehnic de specialitate.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani pt executant, Continuare Cerinta 4Personalul tehnic de specialitate. Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut. Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) dupa cum urmeaza: , Nivel minim pt executie: Ofertantul va face dovada ca are personal specializat/autorizat in executarea lucrarilor supuse procedurii de achizitie publica dupa cum urmeaza: - minim 1 absolvent de studii superioare absolvite cu diploma delicenta in Specializarea Constructii Hidrotehnice/Instalatii pentru constructii cu experienta generala de min. 5 ani si experienta specifica de min. 2 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului-care va indeplini functia de Sef Proiect executie. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cumentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de certificare, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, orice documentdin care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., minim 1 inginer/subinginer specialitatea Constructii Civile Industriale si Agricole/Instalatii pt Constructii (sau echivalentul acestora) cu experienta generala de minim 5 ani?care va indeplini functia de Sef Santier. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplomele de absolvire a studiilor in specialitatea solicitata, Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., - responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM) cu experienta Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?responsabil SSM? in cel putin o investitie similara. Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, in conformitate cu legislatia in vigoare. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cumentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de certificare, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, orice documentdin care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., minim 1 absolvent studii superioare absolvite cu diploma delicenta, cu decizie de numire/dispozitia interna ca manager al sistemelor de managementul mediului ? care va indeplini functia de manager mediu. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor de lunga durata, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., -minim 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul Constructii Civile Industriale si Agricole absolvent cu diploma de studii superioare tehnice . Persoana respectiva trebuie sa fie atestata ca ?responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor Civile Industriale si Agricole? Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplomele de studii, atestate/autorizatii RTE pentru lucrari Constructii Civile Industriale si Agricole valabile la data limita de depunere a ofertelor, Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nueste angajat al operatorului economic, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatoruleconomic care depune oferta(contract de munca, contract de prestari servicii, acord de colaborare etc.)sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., minim 1 Responsabil Tehnic cu Sudura (RTS) - personal tehnic de specialitate, atestat ISCIR conform legislatiei in vigoare si desemnat prindecizie interna, responsabil cu elaborarea si avizarea documentatiilor tehnice privind lucrarile de sudura in vederea aprobarii procedurilor desudare si de autorizare a sudorilor. Dovedirea acestui nivel se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: atestat ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilorsub Presiune si Instalatiilor de Ridicat sau echivalent), diploma studii, decizie interna de desemnare, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participareobtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic., minim 2 sudori PEHD calificati si atestati ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) sau echivalentul acestuia, conform metodologiei de examinare din Prescriptia Tehnica PT CR 9-2010. Dovedirea indeplinirii acestui nivel specific se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: atestate ISCIR sau echivalentul acestuia, si copie dupa contractul de munca.Personalul acesta trebuie sa fie angajat al operatorului economic la data depunerii ofertei, cu contract de munca pe perioada nedeterminata, Pentru Proiectant: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani pt proiectant, Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) dupa cum urmeaza, Nivel minim pentru Proiectant: -minim 1 absolvent studii superioare absolvite cu diploma delicenta in Specializ. Amenajari si Constructii Hidrotehnice/ Imbunatatiri funciare(sau echivalentul acestora) cu experienta generala de minim 5 ani si experienta specifica de minim 2 ani in proiectare in domeniul specific activitatii din cadrul proiectului-care va indeplini functia de Sef Proiect proiectare. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cumentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de certificare, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, orice documentdin care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., minim 2 absolv.studii superioare absolvite cu diploma delicenta in Specializ. Amenajari si Constructii Hidrotehnice/ Imbunatatiri funciare (sau echivalentul acestora) cu experienta generala de minim 2 ani si experienta specifica de minim 2 ani in proiectare in domeniul specific activitatii din cadrul proiectului. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diplomele de studii, Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pt personalul care nu este angajat al op.economic, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acord de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., Cerinta 5Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului A4.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conformitate cu prevederile art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pentru partea lor de implicare in contract care urmeaza sa fie indeplinit.Autoritatea Contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract., Continuare cerinta 5Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul Autoritatii Contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial. Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 6Informatii privind asocierea: In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere .In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: , Continuare cerinta 6? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;? nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;? comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei; in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevederilor la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare Informatii privind standardele de management al calitatii cerinte minime : certificatul ISO 9001NOTA: Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Implementarea simentinerea standardelor de asigurarea calitatii nu pot fi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza., Informatii privind standardele de management al management de mediu cerinta minima: cerificat ISO 14001NOTA: Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Implementarea simentinerea standardelor de management de mediu nu pot fi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a managementului de mediu trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie lucrari
25
Descriere: Pentru oferta cu cea mai mica durata de executie se acorda un punctaj maxim alocat, respectiv 25 puncte
Perioada de garantie
25
Descriere: Pentru ofertele cu cea mai mare perioada de garantie acordata se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 25 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2014 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.01.2014 07:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer