Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZAREA SPATIILOR PUBLICE URBANE DIN CARTIERELE MV I SI MV II DIN MUNICIPIUL CAREI


Detaliu pentru invitatia numarul 319912
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Carei
Numar invitatie: 319912/03.02.2012
Denumire contract: MODERNIZAREA SPATIILOR PUBLICE URBANE DIN CARTIERELE MV I SI MV II DIN MUNICIPIUL CAREI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CareiCod fiscal: 4481160, Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Telefon: 0261861660, Fax: 0261861663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 261861660, fax: +40 261861663, persoana de contact: Dorel Petru Oprea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Carei, jud.Satu-Mare, str.1 Decembrie 1918 nr.17, sala mica de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREA SPATIILOR PUBLICE URBANE DIN CARTIERELE MV I SI MV II DIN MUNICIPIUL CAREI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea cuprinde: refacerea imbracamintii strazilor prin asfaltare, refacerea imbracamintii trotuarelor prin pavare si amenajare de parcari ecologice.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 324, 571 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantia de participare in cuantum de 45000 lei. Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Garantia de participare se poate depune si prin ordin de plata in contul IBANRO02TREZ5475006XXX000058, Trezoreria Carei, CUI 4481160.Valabilitatea garantiei de participare este 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, conform art 278^1 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 6104, 57 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului , fara TVA.Modul de constituire se va face prin acord comun intre parti, conform art.90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere priv neinc in disp art.180 din OUG 24/2006-formular 12A, Declaratie pe propria raspundere priv neincin disp art 181 din OUG 34/2006-formular 12B, Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) si Certificatul de taxe si impozite locale.Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea"conform cu originalul", semnata si stampilata, Din certificate trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele.Declaratie priv calitatea de particip la procedura-formular 12C, Cerificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular 1, Declararie pe propria raspundere priv neinc in prev art.69^1-formular 2.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Kovacs Eugen -primar, Keizer Ludovic-viceprimar, Sroth Clara-secretar, Beko Tamas-administrator public, Oprea Dorel -director tehnic, Rakovski Francisc-sef birou achiziii. Certificat constatator in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", semnata si stampilata, in termen de valabilitate din care sa rezulte ca in domeniul de activitate al ofertantului se regaseste si tipul de lucrari ce face obiectul prezentei proceduri.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, de a prezenta Cetificatul constatator in original sau copie legalizata, daca initial acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea" conform cu originalul".Pentru pers jurid straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ori apartenenta profesionala in conf cu prev legale din tara in care ofertantul este rezident( documentul se va prezenta in copie legalizata anexandu-se traducerea autorizata in lb romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Informatii generale- media cifrei de afaceri glob pe ultimii trei ani trebuie sa fie de min 4500000 lei fara TVA.Valorile vor fi exp in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR/BCEanul 2009:1 euro= 4, 2373 leianul 2010:1 euro= 4, 2099 leianul 2011:1 euro= 4.3435 lei.Pentru ofertantii care nu pot prezenta cifra de afaceri pe anul 2011, vor prezentacifra de afaceri pe anul 2008, alaturi de cele pe anul 2009 so 2010.( curs euro pe anul 2008 este 1 euro=3.6827 lei)Cerinta 2 Disponibilitate resurse reale, ( sau acces la resurse reale) in valoare de 870 000 lei, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci suf pt a real cash-flow de exec a lucr pt perioada de 3 luni de la data semnarii contr.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Decl priv lista princ lucr efec in ultimii 5 ani .Se cere prez unui sau mai multe contr de lucr similare celor ce vor face obiectul prez proc, a caror val cumulata sa fie demin 2000000 lei , fara TVA.Se sol proc-verde receptie partiala sau proc-ver la termin lucrariiCerinta 2 Declar priv lista utilejelor, echip teh. Se sol autogreder, compactor, mai mecanic, autogudronator, repartizor mixturi asfaltice, laborator autorizat de gr IISe prez carti de identitatept mijl de transautorizatialaboratorului, contract de inchiriere, contract de leasingCerinta3 Decl priv efec med al personalului angajat Se vor nominaliza; seful de santier, resp tehnic cu executia si topometrist autorizat Pentru resp teh cu executia si topometrist autorizat se vor prez copii ale diplomelor obtinute, ale atestatelor si autorizatiilor vizate la zi emise de Inspec de Stat in Constructii respectiv Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara.Cerinta 4 Declar priv subcontractantii Cerinta 1 Informatii privind managementul calitatii.Nu se admit ofertanti in curs de calificare. Domeniul de certificare trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.Certificatul prezentat trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelorCerinta 2 Informatii privind mamagementul mediului Nu se admit ofertanti in curs de calificare. Domeniul de certificare trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.Certificatul prezentat trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 02.02.2012 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer